Kaasolleni ja minulle tuli riitaa polttari-iltana. Kun heräsin aamulla, tajusin olevani kalju. Kun tivasin tarpeeksi, hän lopulta tunnusti ajelleensa pääni kaljuksi polttariyönä minun nukahdettua. Hän oli humalassa samoin kuin minä. Mitäs nyt, onko ehdotuksia hääkampauksen? Aviomieheni rakastaa hiuksiani, eikä ole vielä nähnyt kaljuani.
Pää kaljuna
Kaljupää
8
777
Vastaukset
- jii78889ii
Tää ei voi olla totta, täytyy olla ollut todella isot ryyppy bileet noi polttarit tai kaikilla on pettänyt itse hillintä.
Kukaan minun ystävistä ei olisi koskaa ajanut päätäni kaljuksi, vaikka oltaisiin kuinka kännissä tai riideltäsiin. - Kaljupää
Ystäväsi eivät taida olla järin räväköitä persoonia. Kun on jo selvinpäinkin tarpeeksi spontaani, voi kännissä tapahtua mitä tahansa!
- on se
Provo mikä provo :)
- tyhmälle provolle
Uimalakki.
- Voisinnuu
Tästä sai kyllä makeat naurut! :D Hyvä vitsi.
- i don't care. i love it!
peruukki?
- joulupukkendaali
i don't care. i love it! kirjoitti:
peruukki?
antaa mennä vaan kaljuna, miehesi voi sitten heittää hääyönä satsit kaljullesi:)
- ydydydry
jöljlöjöl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647