Olen 16-vuotias tyttö ja mulla on 2 hyvää ystävää ja lisäksi paljon kavereita.
Toinen hyvä ystävä on nyt vaikka anna ja toinen tiina.
Olemme aina annan ja tiinan kanssa olleet kolmisin ja tehneet kaikkea kivaa. Yhtenä päivänä he olivatkin vaan kaksin ja jättivät minut yksin. He unohtivat minut ainaki 3-4 kuukaudeksi kokonaan ja olivat vaan kaksin ja pitivät hauskaa. Heille tuli kesän ajaksi riita ja olin onnellinen, koska he molemmat olivat kanssani vuorotellen ja meillä oli hauskaa.
Nyt he ovat sopineet ja taas ja minut on unohdettu:( Olen ihan palasina ja en tiedä jaksanko tätä. Olen ollut hyvä ystävä ja kuunnellut heidän molempien murheita ja lohduttanut heitä ja nyt olen heille kuin ilmaa. En haluaisi menettää ainakaan tiinaa,koska tiina on kunnollinen ja kiltti, mutta anna saa hänet tekemään tyhmyyksiä (polttamaan tupakkaa ja juomaan) Kun olen tiinan kanssa kaksin hän on tosi mukava ja kaikkea, mutta kun anna on mukana hän on ylimielinen ja kamala. He myös suunnittelevat kaikkea tekemistä kaksin kun olen vieressä, mutta evät pyydä minua. Se tuntuu niin pahalta:( Olisi ihan kamalaa lopettaa ystävyys varsinkin tiinan kanssa, koska minulle ei jäisi ketään:(
Nytkin vaan itkin kirjoitteassani tätä. Minulla onaina ollut ystäviä, mutta nyt kaikki ovat unohtaneet minut. Tuntuu, että se johtuu siitä kun en halua polttaa/juoda.
Ystävät tekevät väärin minua kohtaan.
7
177
Vastaukset
- mnmnnngj
"Tuntuu, että se johtuu siitä kun en halua polttaa/juoda."
Hei, oot kuules tosi fiksu, ku et oo ruvennu juomaan etkä polttaa. Äläkä aloitakaan sen takia, et kaveris tekevät niin.....- sadsad:((
En todellakaan meinaakkaan aloittaa, mutta jotain tässä asiassa pitää muuttua! Pelkään, että ystäväni suuttuu jos otan tämän asian esille. Kun kysynkin voiko tiina olla niin hän vaan alkaa sanoa: ÖÖÖÖÖ..... HMMMMMMM.....
Olen kohta ilman ystäviä.
Älä masennu, tyttö! Ei tuollaiset ihmiset ole mitään hyviä ystäviä, jos tuolla tavalla syrjäyttävät sinut ja käyttäytyvät huonosti sinua kohtaan. Parempi olla ilman päihteitä kuin olla tuollaisten tyyppien kanssa. Saat kyllä vielä parempia ystäviä itsellesi.
- sadsad:((
Totta, mutta mistä niitä kavereita löytää?:(
- mnmnnngj
Voisitko aloittaa jonkun harrastuksen mitä kautta löytäisit uusia kavereita???
- sadsad:((
Olen juuri aloittamassa teatterin ja harrastan valmiiksi jalkapalloa.
Toivotaan, että teatterista löytyisi mukavia kavereita. Jalkapallossa niitä onkin, mutta en pidä heihin yhteyttä. - mnmnnngj
sadsad:(( kirjoitti:
Olen juuri aloittamassa teatterin ja harrastan valmiiksi jalkapalloa.
Toivotaan, että teatterista löytyisi mukavia kavereita. Jalkapallossa niitä onkin, mutta en pidä heihin yhteyttä.No mitä ite tunnen ihan näyttelijöitä, nii ovat aivan mahtavia tyyppejä.... Luulenpa, että löydät teatterin kautta mielenkiintoisia uusia tuttavuuksia!!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164