Elikkä tuli tänään ostettua tollanen -96 TD transiitti. seissyt vuoren ja myyjän mukaan toiminut. mutta kun lähdin ni huomasin heti että ontu. ja tehoo on mielestäni hukassa. en uskaltanut hirveesti repiä ku nokkaremmi on just 10v sitten aikasintaan viimeks vaihdettu. käy nätisti eli ei ole hampaan pielessä. matkalla ontu jo vähän pahemmin ja sit sytty moottorin merkki valo ja meno halut väheni entisestään! sammutuksen jälkeen jonkin aikaa meni kunnes sytty. vaihdoin matkalla naftan suodattimen ilman apua. vähän ennen kotiin päsyä ku oli isoja mäkiä edessä irrtotin syöttöpumpun piuhan pari kertaa ja lähdin koittaan nopeeta kiihdyttään että onko tehoo ennen ku vika valo syttyy. tehoo oli taas varmaan sillai ku vaparissa ja edelleen aaltoilee meno mutta valo ei enään syttynyt. vaikee selittää mutta lyhkäsyydesään nypyttää/ontuu vähän kokoajan tasasellakin kaasulla ja tehoja hukassa.
ford transit ontuu
jaska777777777777777
5
432
Vastaukset
- Ford on paras.
Ei autossa mitään vika ole! Viat on Fiat Ducatossa ei missään muunmerkeissä.
- _µ_
-04 transitis samantapaisia oikkuja välillä sammuu risteykseen ja kaasua painaes tuntuu että käsky ei mene perille asti johdon päässä on ollut kelmekertaa mutta vika koodie ei ole löytynyt
- ransulla
vaiha kaasupedaali tuhon 04 malliin toimii sit paremmin.
mikäs se firma olikaan nimeltään mikä erikoistunut kuorma-autojen ja transiittien varaosien myymseen. nyt tarvisin kipeesti yhteystiedot ku hukannut
http://www.suomenyritykset.fi/PJ-KONE OY/11336613/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826