Fysiikkapalstalla suurin osa on esoteerista pohdintaa gravitaatiosta ja suhteellisuusteoriasta. Ei siinä mitään, sillä on paikkansa, mutta se on kuitenkin hyvin erilaista kuin suurin osa tekniikkaan liittyvästä fysiikasta. Siksi toivoisi uutta palstaa.
Fysiikkapalsta jaettava
2
79
Vastaukset
- Oi niitä aikoja
Koko suomi24-tiedepalsta on mennyt lähes kokonaan hörhöilyksi sekä trollaukseksi, ja etenkin tämä pätee fysiikan ja tähtitieteen suhteen. Ilmeisesti palstalaisten osaaminen ja keski-ikä on samalla merkittävästi laskenut.
Joskus neljä viisi vuotta sitten palstoilla oli pääosin asiaa, mitä nyt joskus kiisteltiin knoppiluonteisista tehtävistä. Nyt jo fysiikan perusasiat tuntuvat olevan palstalaisten käsityskyvyn ulkopuolella. Ne näyttävät korvautuneen suurelta osin viihdeteollisuuden ja internetin hölmöimmillä esityksillä. - poistatus toimii
Parasta olisi että fysiikka-palstalta kylmästi poistettaisiin kaikki epäasialliset new age plörinät.
Vaatisi seriffiä, mutta sellainenkin onnistuu, että kaikki palstalla vähänkään tiheämmin vierailevat asialliset ihmmiset itse kukin poistattaisivat muutaman hörhö-viestin kerrallaan. Näin palsta vähitellen siistiytyisi.
Olen yrittänyt siistiä tuota tähtitiede-palstaa pahimmista kuu-salkkareiden hölinöistä, ja poistatus kyllä näyttää tehoavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339