Kiirellinen!

auttakaa mua ;)

Eli minä aion tehdä rotta (naaraallani) poikasia mutta onko kellään antaa astutukseen urosta, haluaisin että uros olisi väriltään ruskea,musta tai koko harmaa mutta muutkin värit käy ;) ajattelin astuttaa rottani viimeistään syyskuun lopulla jos saan vain jostain uroksen ... toivoisin että uros olisi kasvattajalta ostettu ja hyvä sukuinen mutta sekään ei ole pakollinen kuhan rottasi on terve, rotta naaras asustelee kajaanissa ;) ja jos olet kiinnostunut niin ota yhteyttä sähköpostiini joka on : niinavikke@hotmail.com

ps. rottani on väriltään husky striped ;)

7

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24

Et taida tietää mitään poikasten teettämisestä? Ei se mene niin että joo tuossa on kivan värinen uros, otanpa sen isäksi. Taisi olla huono provo...

• XD joku 24??

(24) lol! TOI tyyppi ois ehkä keskustellut enemmän esim. sähköpostissa ... luuletko että toi ois kirjottanu jonku hirvee sanelun XD ? et taida ite tietää ees rotista mitään >:( XD

• Sedä
        XD joku 24?? kirjoitti:

(24) lol! TOI tyyppi ois ehkä keskustellut enemmän esim. sähköpostissa ... luuletko että toi ois kirjottanu jonku hirvee sanelun XD ? et taida ite tietää ees rotista mitään >:( XD

No ei kyllä antanut hirveen hyvää kuvaa, kun ei osaa kutsua rottia edes oikeilla väreillä (ja ei ole mitenkään taattua että poikasten väreillä on mitään tekemistä uroksen värien kanssa, ymmärtää kuka genetiikkaa on viitsinyt opiskella ;)) No mut haettiinpa sentään edes tervettä urosta.

• Rottaparat ;(

Voi, älä teetä poikasia!
      Et oles selvästikään rottayhdistyksen hyväksymä kasvattaja.
      Maailmassa on jo liikaa avuttomia poikasia.
      Ja juuri enemmän pukkaa noilta ei-hvyäksymiltäkasvattajilta.
      Jos olet rottaihminen, et teetä poikasia.

• ........

En ota kantaa siihen, olisiko ap:n hyvä teettää rotillaan poikasia tai siihen millaisia hänen motiivinsa ovat, mutta korvaani särähtää pahemman kerran tuo sinun epävirallisten kasvattajien syrjiminen. On eri asia olla epävirallinen kasvattaja kuin että teettää poikasia vain siksi, koska ne ovat suloisia/ haluaa kokeilla poikueen kasvattamista / pentutehtailu ja rahastusmielessä.

• itse korjoittaja
        ........ kirjoitti:

En ota kantaa siihen, olisiko ap:n hyvä teettää rotillaan poikasia tai siihen millaisia hänen motiivinsa ovat, mutta korvaani särähtää pahemman kerran tuo sinun epävirallisten kasvattajien syrjiminen. On eri asia olla epävirallinen kasvattaja kuin että teettää poikasia vain siksi, koska ne ovat suloisia/ haluaa kokeilla poikueen kasvattamista / pentutehtailu ja rahastusmielessä.

en teekkään rotallani poikasia joten älkää välittäkö viestistä

• Black rat
        ........ kirjoitti:

Epävirallisina kasvattajina virallisetkin ovat aloittaneet. Eiköhän ongelma ole lisäännyttäminen, eli ihan sama millaiset vanhemmat, ihan sama millaiset jälkeläiset, kunhan poikasia tulee. Ei mikään vastuuntuntoinen asenne. Kuten itsekin sanoit:

"On eri asia olla epävirallinen kasvattaja kuin että teettää poikasia vain siksi, koska ne ovat suloisia/ haluaa kokeilla poikueen kasvattamista / pentutehtailu ja rahastusmielessä."

Tilanne selvisi jo aloitusviestissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60