Googlettelin ja löysin tälläisen sivuston: http://dildot.fi uskaltaako tuon kautta tilata noita leluja??!
Uskaltaako tilata seksileluja?
11
1130
Vastaukset
- kyllästyny krääsään
pöksyt tulee parin viikon toimitusajalla ja lähettäjä huippukiva.com
Itse menisin erotiikkakauppaan ja katsoisin sieltä mukavimmat välineet.
Todellisuudessa noi välineet ovat heikkolaatuisia ja mitoitukseltaan sellaisia että ei sovi välttämättä suomalaiselle. Niin sanotut huonot ostokset jää pois kun pääset livenä katsomaan tuotetta ennen ostoa. Samalla myyjä voi antaa hyviä pikku vinkkejä tuotteista - eimullekiitos
Sivujen toteutus on ainakin ihan per ceestä
- münchausen
ei uskalla, paketin päältä näkee mitä sisältää. tilasin kerran pimperon niin paketin päälle oli tussikynällä kirjoitettu että APUVÄLINE.
- hyvä kokemus
www.ostaanonyymisti.com , itse tilasin tuolta. Paketista ei näkynyt sisältöä ja tyytyväinen oon ollut sen jälkeen.
- makkeli17
Ihan kamala.
- Koodipätkä
Noi ne vasta hirveet onkin!
- tyytyväinen asiakas
EEH heh apuväline.. Itse kävin reippaana naisena sex kaupassa ja katselin kaikessa rauhassa mikä olisi kiva ja sitten vaan kassalle. Nuori myyjäneito sanoi kohteliaasti aha perusmalli, hetki vaan niin tarkistan onko tämä toimiva.. Hyvin surisi..
- vfdvfdbvdf
TIlasin kotimaisesta nettikaupasta ja vaikka paketissa oli joku peitenimi, niin veikkaan että postitoimiston työntekijät tietävät, mikä peitenimi millekin firmalle kuuluu. Mutta hetken se vain kestää ja onneksi isossa kaupungissa ei niin haittaa, pikkukunnassa ehkä enemmän. Ensi kerralla menen kyllä suoraan alan kauppaan, jossa myyjät ovat tottuneet asiakkaisiin ja vain kiitollisia siitä, että tuovat heille kassavirtaa.
- poljaaaa
Siis KAUHEETA, postinväki varmaan availeekin ne sun paketit ja laittaa niihin syyhyjauhetta ja nauraa sulle.
Ihme vainoharhaa. tänne voisi laitta suosituksia hyvistä seksikaupoista.itäkeskuksen hotlips on aika hyvä iso valikoima leffoja,asuja ja välineitä.huom.ei nettikaupat.
- Katzy86
Itiksen hotlipsis voi nykyään maxaa myös laskulla :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906