Tuli turpiin vankilassa.Harmi,että jäi henkiin!
8 vuotiaan tappaja
5
220
Vastaukset
- CJSJCSNCNSD CH
Ei saa tehdä pahaa vaan pitää puhua asiat halki ei väkivaltaa se ei johda mihinkään.
- Kovalla kädellä
Ai vai niin, siis oman lapsensa tappaja parannetaan puhumalla? Uskokoon ken haluaa, mutta minä en usko.
- hammurab
just niin, samaa mieltä, noin pahasti kieroutuneelle pervolle ei mitkään puhumiset tai terapiat auta, toivottavasti saa turpaan kovimmalla kädellä ja vielä joka päivä!! Ehkä pikkasen edes tuntee samanlaista henkistä ja fyysistä kipua mitä lapselleen aiheutti!! Multa ei tollasille kusipäille heru tippaakaan sääliä ja ne pitäis eliminoida jo toistenkin lasten ja muittenkin turvallisuuden takia yhteiskunnasta pikavauhdilla!!
eliminointi varmaan vähä hankalaa, ku psykopaatit osaa "naamioitua" niin älyttömän hyvin, eikä niitä kiinni saa enneku todella jotain tapahtuu...ei taida sääntöjen /lakien muutokset paljon auttaa niiden osalta, pitäs olla psykopaattitutka:)
- TOSIrealisti Kokkola
Riita poikki pojat (tytöt).
Jos äijä olis teurastettu saman tien, niin siihen se jäisi. Tais toivoa sitä itsekin, kun ei pyytänyt eristysselliä. Nyt kaveri joutuu miettimään tekosiaan hamaan loppuun saakka saaden kunnolla turpiinsa säännöllisin väliajoin.
Kyllä vankiloissakin on omat "sisäiset" sääntönsä - näin uskon tietäväni.
Muusta en tiedä sen tarkemmin, kun en ole koskaan Suomen vankiloissa käynyt mitä nyt Venäjällä entisen Leningradin raunioituneessa sotilasvankilassa---huh huh mitkä olot ovat pojilla ja tytöillä olleet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081