Kylläpä oli täyttä p@skaa koko elokuva, huonompaa ei vielä ole tullut vastaan - ja elokuvia olen katsonut tuhansia. Välttäkää kuin ruttoa.
Inception (2010)
6
252
Vastaukset
- tapatittes
Huomio kaikki. Inception ei ole huono. Katsokaa vaikka näitä: http://www.imdb.com/title/tt1375666/ ja http://www.leffatykki.com/elokuva/inception
- Wunderbar
Kommentoimatta sen kummemmin aloittajan mielipidettä elokuvasta, ei oikeasti todista mielestäni mitään elokuvan tasosta postittaa jonkun internetsivuston käyttäjien keskimääräistä näkemystä siitä, koska se todistaa vain sivuston käyttäjien mielipiteistä ja on siis lähinnä virheargumentiksi yleisesti mielletty argumentum ad populum, eli arkikielellä "paska on hyvää koska miljoonat kärpäset tykkäävät"-argumentti. Olisikin sitten aivan eri asia jos olisit omin sanoin eritellyt mikä elokuvasta teki mielestäsi hyvän.
Noin yleisesti oma näkemykseni leffan ohjanneesta Cristopher Nolanista on se, että mies voi Hollywoodissa nykyisin tuskin pieraista ilman että sitä ovat kohta jotkut kilpaa kehumassa. Yksi tämän hetken yliarvostetuimpia elokuvaohjaajia. Tiedä sitten miten onnistunut raina tuo Inception on, kun en sitä itse ole katsonut niin en käy arvostelemaankaan. - Juurikaara
Wunderbar kirjoitti:
Kommentoimatta sen kummemmin aloittajan mielipidettä elokuvasta, ei oikeasti todista mielestäni mitään elokuvan tasosta postittaa jonkun internetsivuston käyttäjien keskimääräistä näkemystä siitä, koska se todistaa vain sivuston käyttäjien mielipiteistä ja on siis lähinnä virheargumentiksi yleisesti mielletty argumentum ad populum, eli arkikielellä "paska on hyvää koska miljoonat kärpäset tykkäävät"-argumentti. Olisikin sitten aivan eri asia jos olisit omin sanoin eritellyt mikä elokuvasta teki mielestäsi hyvän.
Noin yleisesti oma näkemykseni leffan ohjanneesta Cristopher Nolanista on se, että mies voi Hollywoodissa nykyisin tuskin pieraista ilman että sitä ovat kohta jotkut kilpaa kehumassa. Yksi tämän hetken yliarvostetuimpia elokuvaohjaajia. Tiedä sitten miten onnistunut raina tuo Inception on, kun en sitä itse ole katsonut niin en käy arvostelemaankaan.juu ja imdb sivullahan tunnetusti käy elokuvassa osallisena olevat kehumassa omaa tekelettään, joten sen arvioille ei kannata antaa juurikaan painoarvoo
- Exciter One
Hyvistä näyttelijöistä huolimatta surkea tekele.
- Tämä on totuus
Kun katselee millaista kökköä elokuviin nykyisin säännöllisesti dumpataan, niin kyllähän Inception on ilman muuta elokuvan aatelia. Elokuvahistoriallisesti tilanne on toki toinen.
- Veteranfan
Opetelkaa katsomaan elokuvia elokuvan ehdoilla,eikä ennakko-odotuksen ehdoilla.
Chris Nolanin Inception on vaikea,mutta ajan myötä syvällisin unimaailmasta koskaan tehty elokuva.Elokuvan toimintakohtaukset ovat toissijaisessa asemassa,koska toiminta tapahtuukin unessa täysin kontrolloidusti.
Elokuvan loppukuva onkin kaiken avain:
Unta vai ei???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717