Kyseinen modeemi tuli Tampereen puhelimen liittymän mukana ja siinä pitäisi olla 5Ghz wlan, ja koneessani on dual-band (2.4- ja 5Ghz) wlan-kortti. Taloyhtiössä on ruuhkaa 2.4 Ghz kaistalla ja ja 5Ghz pitäsi saada pelittämään. Nettiliittymä fullrate, eikä 2.4 Ghz muodosta yhteyttä ruuhkan takia kuin 130Mbps, joka tarkoittaa sitä, ettei nettilinjan pontentiaali pääse lähellekään sitä mihin se pystyy. 5Ghz:llä ruuhkasta pääsisi eroon.
Valitseeko kortti ja modeemi itse taajuuden, kun yhteyttä muodostetaan, vai millä tuon 5Ghz kanavan saisi toimimaan? Koneen wlan kortti on Asus PCE-N53.
Inteno DG 201
Pyyhis
2
936
Vastaukset
- PL
Teet itse tarpeelliset muutokset omiin laitteisiisi. Kokeile eri kanavia, jos jollain kanavalla ruuhkaa.
Kytke reititin piuhalla koneeseen kiinni ja kirjoita selaimen osoitekenttään 192.168.1.1 (tms) ja tee muutokset. - niinpä niin
Taajuusalue pitäisi pystyä valitsemaan reitittimen www-hallinnasta kohdasta Wireless->Advanced->Band. Mutta tuolla on jostain mystisestä syystä valittavissa vain 2,4 GHz alue. En tiedä mistä johtuu. Itselläni siis myöskin samanlainen Inteno Tampereen Puhelimelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595