Nyt on perustettu uusi avoin ryhmä kaikille collien ystäville, kasvattajille ja harrastajille Facebookissa.
Liity ryhmään mukaan ja voit:
- kertoa kuulumisia, kommenttia
- laittaa valokuvia
- jutella ja vaihdella kokemuksia muiden collieihmisten kanssa
- kysyä mieltä askarruttavista asioista tai mitä mieleen vain tulee
- ilmoitella collie-/koiratapahtumista, koulutuksesta yms.
- ilmoittaa pentueista
- etsiä lenkki-/leikkikaveria
- etsiä koirasi sisaruksia yms.
- laittaa näyttelytuloksia
- lähettää synttärionnitteluja
- myydä/ostaa
- ym. mitä vain aiheeseen liittyvää
Linkki ryhmään:
http://www.facebook.com/groups/341032132652457/
Uusi Collie - ryhmä Facebookissa! :)
Colliet...
2
1314
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeiset 21 vuotta collien rinnalla eläneenä on vaikea kuvitella elämää ilman collieta, pitkäkarvaista blue merleä, täydellistä rakastavaa ystävää. Sellaista perheenjäsentä, jonka menetin 20.5.-21! Ikävä on valtava, loppuneeko koskaan!
- Anonyymi
MUN SUOSIKKIROTU TOSIN JOS PITÄÄ LASKEE TALOUDELLISESTI AJATELTUNA. YKKÖSENÄ OMALLA LISTALLA ON SUURSNAUTSERI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635