Mulkkujen vertailu työpaikan saunalloissa?

Letku-Lasse

Kuinka yleistä on, että saunailloissa kytätään toistensa kyrpiä ja niitä sitten huudellaan töissä että kellä on iso?
Minulla on iso velttona, mutta normi alta 15cm seisokissa. Tympäisee vain olla aina kuntelemassa sitä vttuilua isosta lerssistäni. Voisitteko lopettaa?

5

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Imen loppuun asti

Valtion paikoissa; Poliisi, armeija, Tulli, Rvl -siellä kaikki homot!

• hetero heikki

Aika homppeli hommaa tollanen vehkeitten tutkiminen miesten kesken.

• Pippe Långstrup

Niin on, mutta esimerkiksi VR:n porukka vertailee muniaan ja niistä puhutaan sitten että kellä iso lötkö, vaikka naama on kuin petolinnun perse ja pillua eivät saa edes rahalla. Eikä lepikoko kerro mitään "paraatikunnosta".
        Onhan rautateillä töissä homoja ja naiseksi vapaalla pukeutuvia transujakin muutama, eli ei ihme jos toisten munia tiirataan. Toisaalta; onhan se kiva että on edes jotain "normaalia" puhuttavaa kahvipöytään.

• AINAHAN VOI VAIHTAA SELAISEEN TYÖPAIKKAAN MISSÄ EI OLE "MUNAA" !

• jan et

luuletko ettei meillä naisilla saunailloissa kytätä kellä on vielä jäsäkät tissit että ei ole laskenut napaan asti, mulla on vielä 48 ikäisenä 2 lasta tehneenä topakat D kuppikoon riippumattomat rinnat jotka ovat luomuja mutta kiinteät eivät siis roiku ollenkaan, moni on niitä ihmetellyt mutta minä en ole kiinnittänyt asiaan huomiota kun kuiteskin on iso perse mulla ja muilla on pienempiä mutta sit niiden tissit roikkuu, no aina ei voi voittaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7040
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      704
      3138
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      102
      1332
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1320
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1305
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1149
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      78
      1069
    Aihe