Kun Ruotsi esitti Suomen yleisurheilu-liitolle nimen "Finnkampen" oli tyhmät johtajat yksimielisiä että nimi on hieno ja reilu! Nämä typerykset luulivat sen olevan sana Englanninkieltä FINN ja hyväksyivät rasistisen nimen Suomalaisista jota käytetään vain ruotsissa. (Sana FINN Englanninkielellä on siisti ja ilman rasismia)Suomalaisista käytetty rasistinen nimi FINNE on yleensäkin jo pois otettu useimmissa tietolähteissä mutta Suomen ja Ruotsin yleisurheilussa se on tallella.Miksi? On muistetava että hurrit ovat aina määränneet ruotsisuhteissa olemmeko Finnejä vai Suomalaisia! He itse kutsuvat itseään Suomalaisiksi ja meitä muita FINNIKSI.Ruotsalaisten ja suomenruotsalaisten on aika pyytää anteeksi Suomalaisilta ja vaihtaa rasistiset toilaukset eurooppatasolle!
Ruotsinkielinen rasismi Suomea kohtaan
Turha rasismi
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615