Paras yrittäjä

positiv

Kuka on Ylitornion paras firma/yrittäjä? Kelle menisitte kiljuen töihin?

99

4253

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trjyydtj

torniolaakson te-toimisto,pääsis kyykyttään ihmisiä ja automaatti josta saapi kahvia.

• Ei kiinnosta

Kuules sinä scan burgerin yrittäjä sinulla on vaitiolovelvollisuus ,et sinä saa kertoa asiakkaitten nimiä ketä käyvät siellä syömässä.Tässä asiassa kerromme asianomaisille sinun juoruamisesta,niin menetät loputkin asiakkaat.Meitä ei kiinnosta toisten syöminen scaannissa.Lapsellista touhua yrittäjältä.

• kauhea paikka
        Ei kiinnosta kirjoitti:

Kuules sinä scan burgerin yrittäjä sinulla on vaitiolovelvollisuus ,et sinä saa kertoa asiakkaitten nimiä ketä käyvät siellä syömässä.Tässä asiassa kerromme asianomaisille sinun juoruamisesta,niin menetät loputkin asiakkaat.Meitä ei kiinnosta toisten syöminen scaannissa.Lapsellista touhua yrittäjältä.

Tarkoitettu kahvilan yrittäjälle,joten mitä se sinulle kuuluu juoruta työssä toisten ihmisten asioita ja olet niin pirullinen akka ettet anna asioille periksi.muista lakaista omat rappuset ensin ennen kuin alat juoruamaa ystävistäni pahaa seläntakana. Meitä jo kyllästyttää kuunnella kylän juorua kahvilassa kun ei saa syödä siellä rauhassaniin yrittäjä huusi meille ilkeästi.Yrittäjä sinulla on vaitiolovelvollisuus joten lopeta nimien kertominen ketä siellä käy syömässä scaannissa.Yrittäjällä on huono käytös asiakasta kohtaan ja huutaa kovalla äännellä.Hän on sellainen ihminen joka haluaa juoruta seläntakana ei uskalla puhua suoraan asiakkaalle..Asiakas on aina oikeassa.

• diipadaapa

vaaran päälle,sais vetää karaokea ja tuntea tangokarnevaali porukkaa...:)

• tsäskädkfmfm

mie menisin peräpohjolan poliisiin kiljuen töihin.

• jos osais hitsata

PK-welding vois olla hyvä firma.

• jaiii

torniolaakson te-toimisto. ei tarvitsisi tehdä mitään istua toolilla ja laukottaa ihmisiä. sinne pääsee tyhmemmätkin

• mattionmies

kylän työttömät taitaa haluta te-toimistoon töihin... kyllä mie menisin hanhirovale hommiin, nuorin poikaki sielä niin ahkerana!

• hiihoo

Metalli ja kone juvani!

• Roopelle

Minä menisin Reiskan Roopelle töihin.

• ylironinolaine

JA MINÄ YBteelle jee ooon rikas :DDD

• kivuoais

HEI OLEN ERÄS OMAT TALTEEN MIES OTAN AINA OMAT TALTEEN HEHEHEHEHEHE: PS: TYKKÄÄN TUTKIA LINNUN PERSETTÄ JEIJ

• hyä mies

mie menisi sille ilmastointi yritykselle ytllä mikä rova vai mikä se oli. hyä mies

• hhjkljffvb

mie haluaisin kerjätä romua eiku kerätä...sus siunakkoon

• mennyttä kai?

Aurinkomajat.
      Ei se niin hyvin mene niilläkään, aina vain saa lukea, kuinka on juicen karaoke.
      Varmaan jonkun sukulainen, joka vetää karaokea, ilmaiseksi.
      Aika on vaikeaa, joten ihan ymmärrettävää, toisaalta.
      Voi niitä aikoja, kun elävä orkesteri soitti, jotta koko mökkikylä halusi tulla kuuntelemaan.

• tuumailija 2

En ainakaan scan burgeriin mene töihiin kun siellä ei ole asiakkaita eikä tekemistä kuin istua vaan ja kuluttaa aikaa.kaikkein paras työpaikka on Hotelli Kievari

• kepuilija

suku

• ville 1
        kepuilija kirjoitti:

suku

putki ja poltin lupaukset eivät vastaa tekoja ei töihin

• Innokas työntekijä.

Oikeassa olet ei scan burgerissa ole asiakkaita ei kannate mennä töihiin kun omistajakin on tosikko joka ei ymmärrä huumoria.Paras työpaikka on festipalvelu sinne menisin töihiin.

• Helppoa kun on työ
        kepuilija kirjoitti:

suku

Mä menisin scan burgeriin heti töihiin.

• Hupsis 3

Minua tympäsee kun scan burgerissa ei saa enää syödä rauhassa kun yrittäjä tuli huutelemaan turhaan minulle kun en kertonut kylän juoruja hänelle.Ei minua kiinnosta toisten ihmisten asiat..Mie olen viisas en kertonut uteliaalle ja pirulliselle akalle mitään..Yrittäjä saa ottaa itse selville kylän juorut. .Ainakin hänellä on aikaa työssä istua tietokoneen ääressä kun ei ole asiakkaita riittävästi. Äijä kyttää akkaa scaanissa ettei hän pääse karkuteille hakeen uutta miestä itselle.Entinen ex äijä on huono ja vanha käppyrä joka sinnittelee jatkuvasti...

• Katti 2
        Hupsis 3 kirjoitti:

Minua tympäsee kun scan burgerissa ei saa enää syödä rauhassa kun yrittäjä tuli huutelemaan turhaan minulle kun en kertonut kylän juoruja hänelle.Ei minua kiinnosta toisten ihmisten asiat..Mie olen viisas en kertonut uteliaalle ja pirulliselle akalle mitään..Yrittäjä saa ottaa itse selville kylän juorut. .Ainakin hänellä on aikaa työssä istua tietokoneen ääressä kun ei ole asiakkaita riittävästi. Äijä kyttää akkaa scaanissa ettei hän pääse karkuteille hakeen uutta miestä itselle.Entinen ex äijä on huono ja vanha käppyrä joka sinnittelee jatkuvasti...

Niinpä näyttää olevan liian utelias akka scaanissa.Hän on sen sorttinen ihminen että pitää saada tietää kylän juorut.Yrittäjä ei muista katsoa omia rappusia ensin kun aina arvostelee seläntakana asiakkaita.Hän ei uskalla sanoa suoraan asiakkaille.Joten typerää on selän takana puhuminen..Siksi ei kannate mennä sinne töihiin kun on huono maine hänellä..

• Tumppi 6
        Katti 2 kirjoitti:

Niinpä näyttää olevan liian utelias akka scaanissa.Hän on sen sorttinen ihminen että pitää saada tietää kylän juorut.Yrittäjä ei muista katsoa omia rappusia ensin kun aina arvostelee seläntakana asiakkaita.Hän ei uskalla sanoa suoraan asiakkaille.Joten typerää on selän takana puhuminen..Siksi ei kannate mennä sinne töihiin kun on huono maine hänellä..

Antakaa scaanin akan olla rauhassa ja tehdä työtä sen kun osaa.Hän sais laittaa myssyn päähän kun hampurilaisista on monella löytynyt hiuksia kun ovat syöneet.Joten yöäk kun pahaa tekee niin likaista touhua on yrittäjällä.

• missu 5
        Katti 2 kirjoitti:

Scan burgerin omistaja on kova valehteleen asioita minulle.Hän ei taida muistaa mitä on edellisenä päivänä puhunut..Älkää uskoko mitä Lissu puhuu scaannissa koska hän valehtelee.Hänellä keljuttaa kun ei päässyt muutttamaan pois täältä kun ei löytynyt ostajaa.Liian kallis on scan burgeri niin ei kukaan ala maksamaan 55 000 euroa.Mikähän siinä niin maksaa kun on vanhat tavarat..

• 18 vuotias
        Katti 2 kirjoitti:

Mitähän verottaja sanoo kun saa tietää että scan burgerin yrittäjä maksaa pimeänä 20 euroa 4 tunnista nuorisolle jotka ovat viikonloppu työssä scaanissa.

• Pike 2
        Tumppi 6 kirjoitti:

Antakaa scaanin akan olla rauhassa ja tehdä työtä sen kun osaa.Hän sais laittaa myssyn päähän kun hampurilaisista on monella löytynyt hiuksia kun ovat syöneet.Joten yöäk kun pahaa tekee niin likaista touhua on yrittäjällä.

Sehän on niin lapsellinen akka scaanissa joka pitää yritystä ja niin utelias.Hän on ollut joskus niin ilkeä lapsille että aivan on huutanut kun ei vanhemmat pidä kuria.Mutta kun olen katsonut Lissua niin hän on muuttunut paremmaksi lasten suhteen kun on alkanut leikkimään heidän kanssa eikä enää huutele.

• Mani 3
        18 vuotias kirjoitti:

Mitähän verottaja sanoo kun saa tietää että scan burgerin yrittäjä maksaa pimeänä 20 euroa 4 tunnista nuorisolle jotka ovat viikonloppu työssä scaanissa.

Nuoriso tykkää olla scaanissa töissä kun saavat pimeänä 20 euroa kun yrittäjä ei peri veroa 4 tunnista töistä...Se on oikeastaan vääriin muita kohtaan jotka joutuvat veroa maksamaa kun on töissä.

• Minni 3
        Pike 2 kirjoitti:

Sehän on niin lapsellinen akka scaanissa joka pitää yritystä ja niin utelias.Hän on ollut joskus niin ilkeä lapsille että aivan on huutanut kun ei vanhemmat pidä kuria.Mutta kun olen katsonut Lissua niin hän on muuttunut paremmaksi lasten suhteen kun on alkanut leikkimään heidän kanssa eikä enää huutele.

Lissu on hermostunut kun käy jatkuvasti työ aikana 5 minuutin välein alkossa.

• kjgffjkl
        Minni 3 kirjoitti:

Lissu on hermostunut kun käy jatkuvasti työ aikana 5 minuutin välein alkossa.

ulosotossahan tuo pulju

• Popsis 1
        18 vuotias kirjoitti:

Scan Burgeriin en mene töihiin kun siellä on niin likaista.Yrittäjällä ei ole hygienia kunnossa kun ei muista pestä käsiä eikä ole myssyä päässä.Kohta yrittäjä alkaa takki päällä tekeen ruokaa kun siellä on kylmä.

• 30 vuotias
        Popsis 1 kirjoitti:

Scan Burgeriin en mene töihiin kun siellä on niin likaista.Yrittäjällä ei ole hygienia kunnossa kun ei muista pestä käsiä eikä ole myssyä päässä.Kohta yrittäjä alkaa takki päällä tekeen ruokaa kun siellä on kylmä.

Yksi eläkeläinen äijä käyttää scan burgeria hyväksi kun käy joka päivä syömässä ilmaiseksi eikä hän maksa.Mitehän hänelle nyt kelpaa yrittäjän tekemä ruoka kun ei ennen ole kelvannut kun on käynyt äitinsä tykönä syömässä.Ei kannate mennä scan burgeriin töihiin kun äijä kyttää jatkuvasti siellä asiakkaita.Yrittäjällä on huono käytös asiakkaita kohtaan niin sais mennä jo eläkkeelle kun ei päässyt muuttamaan pois.Liian kallis on yritys niin ei kukaan sitä osta.

• Orpo
        Innokas työntekijä. kirjoitti:

Oikeassa olet ei scan burgerissa ole asiakkaita ei kannate mennä töihiin kun omistajakin on tosikko joka ei ymmärrä huumoria.Paras työpaikka on festipalvelu sinne menisin töihiin.

Scan burgerin yrittäjä käyttää nuorisoa jatkuvasti hyväksi kun tehettää ilmasta työtä eikä maksa kunnollista palkkaa.Yrittäjä ei pysy ottaan työntekijää töihiin kun ei ole riittävästi asiakkaita siellä niin ei pysty maksamaan palkkaa.Yrittäjä on leuhka tyyppi ja liian utelias hän kun ottaa kylän juorut selville soittamisella ja kyselemällä asiakkailta.Hei sinä yrittäjä lakase omat rappuset ensin äläkä juorua töissä kylän tapahtumia kun se ei sinulle kuulu.

• Tapsa 3
        Tumppi 6 kirjoitti:

Onneksi nuorisot ovat nähneet ettei kannate ilmasta työtä tehdä scaanissa kun ovat muualle menneet töihiin.Yrittäjä on ollut siitä niin kuin alla päin ja vihassa kun ei saa enää opiskelijoita viikonlopuksi töihiin.

• Rosa 2
        Tapsa 3 kirjoitti:

Onneksi nuorisot ovat nähneet ettei kannate ilmasta työtä tehdä scaanissa kun ovat muualle menneet töihiin.Yrittäjä on ollut siitä niin kuin alla päin ja vihassa kun ei saa enää opiskelijoita viikonlopuksi töihiin.

Scaanissa ei ole asiakkaita kun omistaja on niin ilkeä ihminen ja sanoo tylysti.Yrittäjä ei ymmärrä huumoria.Hän sais laittaa luukkut kiinni ja muuttaa pois täältä päin.Yrittäjä sais lakasta omat rappuset ensin ennen kuin selittelee kylän juoruja työssä.

• kova veto

Onhan se kumma jos ei asiakkaita ole kun on kerta niin hyvät ruuatkin että täytyisi päästä sisään vaikka yritys on suljettu,kyllä siellä varmaan on tungosta.

• Halpa ruoka

En ruukka käydä scan burgerissa syömässä niin en ota kantaa.Festipalvelussa on hyvä ruoka niin käyn joka päivä siellä syömässä kun olen eläkeläinen

• parasta yritystä

Ylitornion paras yrittäjä on minusta tuo yksi naisihminen se on yrittänyt lopettaa juomista jo neljättä vuotta.

• yritänmutta ensaa

Minusta taas tuo yks miekkonen,joka on yrittänyt saaha sitä itteä jo monta vuotta,mutta ei vaan saa...auttakee ihimeessä sitä saamaan edes kerran

• kuka 4

Joku se vain jatkuvasti käy hermona alkossa monta kertaa päivässä eikä osta mitään vaan käy kertomassa omia murheita työntekijöille.Ei alkossa ole ammattiauttajia joten kannattee asiakkaat mennä mielenterveystoimistoon kertomaan huolet. ja murheet.

• Älä kyttää kaupassa
        kuka 4 kirjoitti:

Joku se vain jatkuvasti käy hermona alkossa monta kertaa päivässä eikä osta mitään vaan käy kertomassa omia murheita työntekijöille.Ei alkossa ole ammattiauttajia joten kannattee asiakkaat mennä mielenterveystoimistoon kertomaan huolet. ja murheet.

Niinkö, kukahan se on vai onko se yrittäjä joka käy kertomassa omia murheita alkossa työntekijälle.Se on hänen tapaista käydä monta kertaa päivässä kyttäämäässä kun asiakkaat ostavat viinapulloja että hän pääsee sitten juoruamaan kaikille.

• Ei kannate kertoa..
        Älä kyttää kaupassa kirjoitti:

Niinkö, kukahan se on vai onko se yrittäjä joka käy kertomassa omia murheita alkossa työntekijälle.Se on hänen tapaista käydä monta kertaa päivässä kyttäämäässä kun asiakkaat ostavat viinapulloja että hän pääsee sitten juoruamaan kaikille.

Olemme nähneet että Lissukka käy alkossa kertomassa omia murheita työntekijöille niin ei ole ihme että kylällä kulkee juoru hänestä,

• Hups 1
        Ei kannate kertoa.. kirjoitti:

Olemme nähneet että Lissukka käy alkossa kertomassa omia murheita työntekijöille niin ei ole ihme että kylällä kulkee juoru hänestä,

Onko se Scan Burgerin Lissukka joka käy jatkuvasti joka päivä Alkossa juttelemassa työntekijän kans vai kuka Lissukka???

• Mooses
        Älä kyttää kaupassa kirjoitti:

Yrittäjä vain kuluttaa aikaa alkossa kun ei ole asiakkaita scaanissa.Muista lakasta omat rappuset ensin ennen kuin utelet ja selittelet kylän juoruja työssä.Kuka sinulle käy kertomassa asioita kun tiedät niin paljon kaikista ihmisistä.Mä en ole kiinnostunut sinun juoruista eikä kukaan muukaan.Muista laittaa kokki hattu päähään ettei hiuksia mene ruokiin ja pese kädet useasti .

• Hämmästynyt
        Mooses kirjoitti:

Yrittäjä vain kuluttaa aikaa alkossa kun ei ole asiakkaita scaanissa.Muista lakasta omat rappuset ensin ennen kuin utelet ja selittelet kylän juoruja työssä.Kuka sinulle käy kertomassa asioita kun tiedät niin paljon kaikista ihmisistä.Mä en ole kiinnostunut sinun juoruista eikä kukaan muukaan.Muista laittaa kokki hattu päähään ettei hiuksia mene ruokiin ja pese kädet useasti .

Scan burgerin omistajalle pitää kai kolehti kerätä että saa ostaa kunnolliset työvaatteet kun jotain punasta takkia pitää joka päivä päällä ja hiki haisee.Työssä ja kotona samat vaatteet päällä.

• mieteskelijä

Eikös löydy uutta yrittäjää scan burgeriin ,no taitaa johtua siitä kun se on kallis.Oikeastaan kuka sellaista yritystä ostaa kun ei ole asiakkaita.Scaniin tarvittais sellainen yrittäjä joka ei ole kiinnostunut kylän juoruista.

• Hissukka 2
        mieteskelijä kirjoitti:

Eikös löydy uutta yrittäjää scan burgeriin ,no taitaa johtua siitä kun se on kallis.Oikeastaan kuka sellaista yritystä ostaa kun ei ole asiakkaita.Scaniin tarvittais sellainen yrittäjä joka ei ole kiinnostunut kylän juoruista.

Sellaisessa kahvilassa on mukava käydä missä ei juoruta mutta ei scan burgerissa kannate käydä kun siellä kuulee vaikka minkälaista mikä ei kiinnosta asiaikkaita.

• mansikki 2
        mieteskelijä kirjoitti:

Kahvilan yrittäjäkin on ylpistynyt kun hän saa jutella uusien asikkaitten kans kun käyvät siellä syömässä.Ainakin hän tulee hyvälle kiirille kun saa jutella.

• työton

en kelhekhään saat.na enkä ole menny kaikki ovat niin itteänsä

• Huh mikä

Mitä tarkoitat tuolla sanomisella????

• kyllä se siittä

h väärässä paikkaa ja a on pois toisesta sanasta.

• kaikkiko?

Onko Ylitorniolaiset tyhmiä? Siinäpä vasta kysymys ?

• Latukka1500

kuka täälä haisee? no minä

• Hessukka 1
        Latukka1500 kirjoitti:

kuka täälä haisee? no minä

Varmaan se vanha äijä haisee joka istuu kahvilassa.Ei ole tainut käydä suihkussa kun kulkee likasissa vaatteissa.Missähän hänellä on akka kun ei pese vaatteita äijän käppyrälle.

• Burna panee haisuun

Se hiseva ukko olen minä Burna linkoan likaa muidenkin päälle sekä pahaa hajuani tussuttelen takamuksesta jota peittää jo yli kaksi vuotta pesemättömät housut niissä on ruskeita jarrutusjälkiä.

• Logar lorppana

minulla kun on monta nimeä olen siis Logar joka linkoan sitä likaani ja hajuani teidän päälle tässä ko on yön taasen kytäny kiirjoituksia niin tulee virheitä olen minä suosittu.

• TJ MTJ

Logar Burna Lorppana!!! Olet narsisti psykopaatti ...minä ja vain minä tapaus.
        Ei ole yrittäminen helppoa Ylitorniolla... eikä ole täällä. Meillä on tässä
        Suomenmaas niin mielivaltainen sivuverokoneisto että ei siitä enään mitään
        viivan alle jää... Terveisin EX-TEHDAS... Siirrettin toiminta Viroon ja johan
        pitkästä aikaa alkoi rahaa virtaamaan kuin vuolas joki meille päin. Suosittelen!

• sussiunakkoonh

romu miehele sais kerjätä tavaraa ja sit myydä eteenpäin

• fk6y7u

Superin kassale notkuun,kuluis aika notkuessa.

• kaapintekijä

Mää menishin Lasi ja levytuotheelle töihin

• pullo seki

Mie meinasin lähteä kerhään tyhjiä pulloja aina aamuyöstä se olis vertonta tuloa kuiteski ja oma aloitteista.

• Burna

Paskalaitokselle sekoittaan kakkaa.

• evvk pruit....

evvk

• HA HA HA HA ha ha

se nuotiorannalta oleva mieshenkilö joka yrittää jokaisen vaimoa vikitellä on varmaan ainakin kovin yrittäjä.

• Kalinka 2

Ei ole nuotiorannalta vaan alkkulanraitilta kotoisin oleva mies joka kyttää kahvilassa asiakkaita ja yrittäjää.Äijä on ilkeä kun huutaa kaikille asiakkaille.

• Halipatsuippaa

Paikallislehti. Irtisanoo ainoan toimittajansa ja palkkaa tilalle varatoimitusjohtajan. Jos menisin sinne töihin niin voisin päästä BB-taloon :D

• Nokipannu.

Paikallisyrittäjä ,rehellisyyden perikuva Sami Brunfelt.

ostaa,myy,vaihtaa,VARASTAA.

• tillin tallin

Ei se nainen joka yritti lopettaa juomisen onnistunutkaan asiassa vaan on jatkanut harrastustaan joten ei ollut ehkä paras yrittäjä.

• evvk

evvk

• Matami mimmi

Minä menisin karemajalle töihiin kun siellä käy viikonloppuisin paljon asiakkaita.

• Kisu 2

Paras työpaikka on kesällä hautuusmaa niin sinne menisin työhöön.

• LiivitönLuce

MInä menisin töihin ruunfeltin sampale..... siinnä ei liikaa työt ressaa ja liksaki on sen mukkaa mitä kerkiää muilta varastaa.

• Liivitönluce

Ruunefeltti ei vissiin nyt ole palkkamasa kettään ,iteki ettii vissiin töitä. ei tainu lyödä alamaailman kuninkaan homma leivile.

olisiko miehelle parisuhdeterapeutin homma hyvä?

• Tyhjäntoimittajat

Täällähän kysellään yrittämisestä aivanko kauneuskilpailuista. Paras yrittäjä on jos jaksaa yrittää ja saa sillä leivän - ei muulla väliä, on oman yrityksen herra ja asiakkaita miellyttää tai ei.... jos ei miellytä, ne ei käytä palveluita, jos miellyttää ehkä käyttävät palveluita. Tyhjän päiväistä keskustelun hakua. Niin ja jos sais vaikka jonku haukkumaan jotakin- olispa hauskaa.... huiiiiiiiiiiiiiiii, jänskättää.........

• Pettynyt 2

Eikös scaaniin saada uutta yrittäjää niin sitten se on paras työpaikka,mutta nyt on huono paikka kun omistaja on kiinnostunut vain kylän juoruista.Yrittäjä ei käsitä ettei asiakkaat ole kiinnostunut kuuntelemaan juoruja kun ovat tulleet sinne vain syömään ei kuuntelemaan juoruja.

• persaukinen jäpä

Paras yrittäjjä, "Luotomela" tietekki, niin kauanko ylitorniolaisten rahat riittää. Ku pellolaisten rahat tuhlasi, eikä sollu mikhään homma!!!!

• Tuota, alkuperäinen aloittaja kyseli parasta työnpaikkaa. Ihme porukkaa olette kun väännätte huonon haukkumiseksi.

Pistäkää itte parempi paikka pystyyn, semmonen joka olis auki klo 23 asti. Nyt koko kylä on kuollut 21 jälkeen, ei kioskikaan ole auki. Valtatien laiassa pittää olla että turistiki ossaa pysähtyä.

Miettikääpä asioita positiivisesti, minulla on hyvä olo mielessäni, kun päätin, että en ota ristiä kantaakseni asioista joihin en voi vaikuttaa. Jätin puhheistani haukkumiset pois, kehuja sen sijhaan annan. Huonossa paikassa en vain ennää käy. Sanon jos kysytään, mutta en höpötä huonoa täällä julkisesti, siitä ei ole mulle mithän hyötyä.

YT:n ehottomasti paras liike on lounaspaikka. Joskus ko ei jaksa ruokaa laittaa, mennee sinne ja sielä saapi vattan täytettä.

• Heippa1

Vastaus edelliseen viestiin.scaani on tarkoitettu asiakkaille ruokalan paikaksi ei kuuntelemaan juoruja.Asiakas palvelu huono.Joten parempi yrittäjä sinne niin sitten kävisi enemmän asiakkaita scaanissa.

• karavaani kulkee...

Ala itte, 50 tonnia pyytää, paikka on ollu myynnissä ainakin koko kesän ajan. Osta ja tehe siitä paikka jossa sinä viihdyt. Samalla saat ittelle työpaikan joka on juuri semmonen ko sie itte olet.

• ranskanpottuko
        karavaani kulkee... kirjoitti:

Ala itte, 50 tonnia pyytää, paikka on ollu myynnissä ainakin koko kesän ajan. Osta ja tehe siitä paikka jossa sinä viihdyt. Samalla saat ittelle työpaikan joka on juuri semmonen ko sie itte olet.

Vanhasta rasvakeittimestä 50 donaa,he.

• Miksi kallis
        karavaani kulkee... kirjoitti:

En osta ku ei ole asiakkaita riittävästi ja liian kallis on scan burgeri.En anna sitä iloa yrittäjälle että maksaisin 50 000 euroa hänelle.Ei yrittäjälläkään ole tekemistä kun istuu päiväkaudet tietokoneen ääressä ja juoruilee..scaani on ollut yli vuoden myynnissä, mutta ei ole löytynyt sopivaa joka maksais kalliin hinnan.

• Mikki 2
        Miksi kallis kirjoitti:

En osta ku ei ole asiakkaita riittävästi ja liian kallis on scan burgeri.En anna sitä iloa yrittäjälle että maksaisin 50 000 euroa hänelle.Ei yrittäjälläkään ole tekemistä kun istuu päiväkaudet tietokoneen ääressä ja juoruilee..scaani on ollut yli vuoden myynnissä, mutta ei ole löytynyt sopivaa joka maksais kalliin hinnan.

Ei sellaista yritystä kannte ostaa kun ei ole asiakkaita ja hintakin on kallis,joten ei vanhoista tavaroista kannate maksaa 50 000 euroa.Onkohan yrittäjä itse maksanut samaa hintaa kun on alkanut joskus yittäjäksi scan burgerissa,emme usko.

• Vieraat
        Mikki 2 kirjoitti:

Ei sellaista yritystä kannte ostaa kun ei ole asiakkaita ja hintakin on kallis,joten ei vanhoista tavaroista kannate maksaa 50 000 euroa.Onkohan yrittäjä itse maksanut samaa hintaa kun on alkanut joskus yittäjäksi scan burgerissa,emme usko.

Siivous firma sais käydä scaanissa siivoamassa kun siellä on likaiset lattiat niin siksi emme käy syömässä siellä.

• Hissukka 1
        Vieraat kirjoitti:

Siivous firma sais käydä scaanissa siivoamassa kun siellä on likaiset lattiat niin siksi emme käy syömässä siellä.

Ei meitä häiritse vaikka ei yrittäjä enää kehtaa siivota scaanissa ja tuolit ovat likaisia kun housut sotkeutuvat...scaanissa on vain kalliit ruoat,joten kaikki rahat menee sinne...

• Puhtaus
        Hissukka 1 kirjoitti:

Ei meitä häiritse vaikka ei yrittäjä enää kehtaa siivota scaanissa ja tuolit ovat likaisia kun housut sotkeutuvat...scaanissa on vain kalliit ruoat,joten kaikki rahat menee sinne...

Ei ole mukava käydä likasessa kahvilassa kun siellä ei omistaja siivoaa vaan hän tykkää olla vain tietokoneen ääressä.Joten on laiska omistaja,kun tietokone on tärkeämpi kuin siivous.

• iloinen perhe
        Puhtaus kirjoitti:

Ei ole mukava käydä likasessa kahvilassa kun siellä ei omistaja siivoaa vaan hän tykkää olla vain tietokoneen ääressä.Joten on laiska omistaja,kun tietokone on tärkeämpi kuin siivous.

Sehän on yrittäjän oma asia jos ei kehtaa siivota scan burgerissa niin se ei kuulu kenellekään.Ei siellä ole pakko käydä jos pitää valittaa että on likaista.Sen mie sanon että siellä on hyvät ruoat ja palvelu hyvä kun olen perheen kans käyty siellä.

• Outoa
        iloinen perhe kirjoitti:

Sehän on yrittäjän oma asia jos ei kehtaa siivota scan burgerissa niin se ei kuulu kenellekään.Ei siellä ole pakko käydä jos pitää valittaa että on likaista.Sen mie sanon että siellä on hyvät ruoat ja palvelu hyvä kun olen perheen kans käyty siellä.

Kauppias pitäisi antaa porttikielto kahvilan yrittäjälle kun hän käy jatkuvasti häiritsemässä kassalla työntekijöitä kun hän kertoilee juoruja.Kummallista touhua yrittäjältä,ei tuomoista ennen ole nähty,Hävettää aivan ostaa ruokaa kun kahvilan yrittäjä vierestä vahtaa mitä olemme ostaneet.Huono käytös hänellä.Eikös scaanissa ole töitä hänelle kun hermona kävelee edes takaisin kauppaa ja niin sanottu kukka kauppaa.

• Loppu juoruille
        Outoa kirjoitti:

Kauppias pitäisi antaa porttikielto kahvilan yrittäjälle kun hän käy jatkuvasti häiritsemässä kassalla työntekijöitä kun hän kertoilee juoruja.Kummallista touhua yrittäjältä,ei tuomoista ennen ole nähty,Hävettää aivan ostaa ruokaa kun kahvilan yrittäjä vierestä vahtaa mitä olemme ostaneet.Huono käytös hänellä.Eikös scaanissa ole töitä hänelle kun hermona kävelee edes takaisin kauppaa ja niin sanottu kukka kauppaa.

Kuules sinä kahvilan omistaja muista katsoa ensin omat rappuset ennen kuin alat haukkumaan seläntakan kaikista asiakkaista..Me olemme kyllästyneet kuuntelemaan sinua, joten lopeta juoruaminen.

• Totuus ostosta

Oletteko kuulleet scaanissa on pakko ostaa jotain,kun omistaja ei tykkää että siellä käydään kuluttamassa aikaa.Yrittäjän kannattais laittaa sellainen ilmoitus näköselle että on pakko ostaa sieltä ettei ole tarkoitettu seku vain istumista varten siellä.Ainakin äijät saavat siellä kuluttaa aikaa istumisella kun pitävät huolta akasta.

• Ha haa kun naurattaa
        Totuus ostosta kirjoitti:

Oletteko kuulleet scaanissa on pakko ostaa jotain,kun omistaja ei tykkää että siellä käydään kuluttamassa aikaa.Yrittäjän kannattais laittaa sellainen ilmoitus näköselle että on pakko ostaa sieltä ettei ole tarkoitettu seku vain istumista varten siellä.Ainakin äijät saavat siellä kuluttaa aikaa istumisella kun pitävät huolta akasta.

Scan burgerin omistajalla taitaa keljuttaa kun ei kukaan ostanut kallista yritystä joten sen takia hän taitaa juoruta ja pirruilla kun ei päässyt muuttamaan pois täältä päin..

• Pumpsi pum
        Totuus ostosta kirjoitti:

Ei se vain näyttänyt äijä pääsevän irti entisestä akasta kun jatkuvasti kyttää kahvilassa.Jollakin on hyvät päivät ku kaksi äijää huolehtii akasta.

• Kallis ruoka
        Pumpsi pum kirjoitti:

Ei se vain näyttänyt äijä pääsevän irti entisestä akasta kun jatkuvasti kyttää kahvilassa.Jollakin on hyvät päivät ku kaksi äijää huolehtii akasta.

Minua tympäsee kun kaikki rahat menee scan burgeriin kun siellä on pakko ostaa ruokaa,kahvia tai teetä kun siellä ei saa seku vain kuluttaa aikaa,joten yrittäjällä on ankara laki.Hän pakottaa asiakkaita ostamaan sieltä,Muutenkin on niin kallista siellä kun yrittäjä on nostanut hintaa ruoalle.Yrittäjä leuhki että remontti tulee v.20013 kahvilaan,mutta pettymys tuli hänelle kun ei löytynyt työntekijää joka olis alkanut tekeen ilmastatyötä hänelle.Kumma kun yrittäjällä ei ole enää veryttely takki päällä niin kuin ennen,varmaan hän pelkää terveystarkastajaa niin ei uskalla pitää likaista takkia päällä työssä.

• Ohooo
        Vieraat kirjoitti:

Sehän on niin ilkeä ja pirullinen akka scan burgerissa, ei ole ihme ettei ole asiakkaita riittävästi siellä.Yriitäjä käyttää nuorisoa hyväksi kun tehettää ilmasta työtä eikä maksa palkkaa kuin 20 euroa ,ei taida mennä veroa..yrittäjä on kaksinaamainen ja valehteleva akka.. scan Burgeri on huono työpaikka ei sinne kannnate mennä töihiin.

• pakko sanoa
        Kallis ruoka kirjoitti:

Minua tympäsee kun kaikki rahat menee scan burgeriin kun siellä on pakko ostaa ruokaa,kahvia tai teetä kun siellä ei saa seku vain kuluttaa aikaa,joten yrittäjällä on ankara laki.Hän pakottaa asiakkaita ostamaan sieltä,Muutenkin on niin kallista siellä kun yrittäjä on nostanut hintaa ruoalle.Yrittäjä leuhki että remontti tulee v.20013 kahvilaan,mutta pettymys tuli hänelle kun ei löytynyt työntekijää joka olis alkanut tekeen ilmastatyötä hänelle.Kumma kun yrittäjällä ei ole enää veryttely takki päällä niin kuin ennen,varmaan hän pelkää terveystarkastajaa niin ei uskalla pitää likaista takkia päällä työssä.

mikäs siinä kuin kerta kahvila rempataan 20013 ni onhan tuohon vielä 17999 vuotta :) älä sie sitte hättäile. ps. ei minua ole ikinä pakotettu ostamaan mitään.

• hipsutintä

Mitä se meän kuuluisuus brunfeldtin sami nykyjää touhuaa ,onko vielä yritystouhuja vai muuten työelämäsä?

• turisti tulossa

Eikö teillå päin o mutiaisen työpaikkoja, ainoastaan jänkäjoonaan?

• välikommentti

ihanaa Ylitorniota jälleen.. haukkuja ja nimiä.. paljon perättömiä ja haukkujat bittimaailman taakse verhoutuvia ettei varmasti kukaan saa ikinä tietää kuka kirjoitti ja mitä. Kaukana alkuperäisestä aiheesta ja ihan omalla mutkalla :)

• Kylläpä nuo tunnistaa muutenkin, samoista sanavalinnoista ja kirjoitusvirheistä tunnistaa saman ihmisen kirjoittamaksi. Vielä kun kirjoitustyyli on omintakeinen, näkee kyllä että yksi ihminen tässä enimmäkseen on yrittäjää haukkunut.

Jos oikein tiukaksi mennään, teletunnistelaki velvoittaa operaattorit säilyttämään jokaisen yhteyden tunnistetiedot, myös kirjoittajan IP-numeron/puhelinnumeron. Olikohan se vuosi vai mitä, minkä lokitiedostoja on säilytettävä. Joskus pitäs julkistaa nämä lapselliset kirjoittajat.

• välikommentti
        orginal-mikko kirjoitti:

Kylläpä nuo tunnistaa muutenkin, samoista sanavalinnoista ja kirjoitusvirheistä tunnistaa saman ihmisen kirjoittamaksi. Vielä kun kirjoitustyyli on omintakeinen, näkee kyllä että yksi ihminen tässä enimmäkseen on yrittäjää haukkunut.

Jos oikein tiukaksi mennään, teletunnistelaki velvoittaa operaattorit säilyttämään jokaisen yhteyden tunnistetiedot, myös kirjoittajan IP-numeron/puhelinnumeron. Olikohan se vuosi vai mitä, minkä lokitiedostoja on säilytettävä. Joskus pitäs julkistaa nämä lapselliset kirjoittajat.

sitäpä meinasin että maallikolla onkin niin mahdollista ottaa selvää kuka hänestä täällä puhuu. ainakin nuo turhat törkyilyt täällä loppuisivat kun pääsisivät nimensä kanssa koko bittiavaruuden naurunaiheeksi :)

• mitähäähtäättä

kaikki kirjoittajat saa selville myös orginaalit.

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8182
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5733
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5158
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      53
      5146
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3803
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2538
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2471
    Aihe