Voisiko joku perinnöllisyydestä paremmin tietävä kertoa, voiko pikkuserkuksilla olla enemmän kuin 1/32 osaa samaa perimää?
Itse tapasin muutama vuosi sitten pikkuserkun saman harrastuksen kautta, en ollut aiemmin tiennyt hänen olemassaolostaankaan. Isoisämme olivat veljeksiä. Pikkuserkkuni kanssa huomasimme että meillä on aika samantyyppinen temperamentti ja tähänastinen elämänkaari, olemme päätyneet samalla paikkakunnalle, olemme samalla alalla (aika harvinainen ala) ja olemme kiinnostuneita samanlaisista asioista. Tuntuu että sukulaisuussuhteemme ei siis ole ihan pelkkää sattumaa. Kiitos vastauksista!
Pikkuserkkujen geenit
valtsu75
2
321
Vastaukset
- ptähh??
No sitten simpanssikin on läheisempi kuin pikkuserkku!
Voi kai. Voihan sisaruksillakin teoriassa ääritapauksessa olla 100% samanlaiset geenit (vaikkeivät olisi samanmunaisia kaksosia) tai sitten 0% samanlaiset geenit, 50% on tilastollinen keskiarvo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635