Onko kuolema / Pois siirto täältä tarkoitettu tapahtuvaksi?
Voiko tapaturman välttää, kertomalla läheiselleen, että kohta tapahtuu?!...
Ole varovainen.
Nuori tyttö kuoli auton törmättyä "metsään". riihimäellä.
Niin se serkku tyttö lähti.
Vaikka siitä vaistosin sen pahan tapahtuvan, mutten voinut kertoa, kun en tiennyt. ja kehdannut sanoa mitään, kun ekaa kertaa tapasin...
ei ollu ensimmäinen kerta, kun vaistosin jotain, jostain henkilöstä...
Se ottaa päähän, ja oikeasti nyt ottaa päähän tosi paljon tämä onnettomuus riihimäellä.
( joku voi selvitä korkealta putoamisen, ja joku voi kaatua / Tippua metristä ja kuolla siihen.,)
Ralli autoilijat menevät ja välillä vetävät metsään tosi pahasti, ja selviävät siitä..
No kypärät, ja turva kaaret...........
Itse olen auton ajanut katolleen pellolle 2 kertaa kännissä( 4-8 keskikalja olutta juoneena). hauskaa oli.
onko sillä viikate miehellä välillä liian terävä sirppi, tai jotain?, kun tuntuu, että ihan pienimmästäkin "jostain virheestä lähtee henki"?
Kaikki murtumat paranee tietysti, se ei ole niin vakavaa, kuin, että lähtisi henki.
Kirosanoja paljon nyt tulisi, mutta olkaa oikeesti ihmiset tarkkoina tuolla, ja siellä missä ikinä nyt sitten olette., ihmis henki on oikeesti kallis.......... niin itsellekkin, kuin läheisellikin.
Jonkun pitäis kiinnittää niihin tolppiin kuolema tulee oletko valmis, eikä sitä, jeesus tulee oletko valmis...
Ajakaa varovasti.
vaikka mun serkkutyttö kuoli riihimäellä, ja en ollu sen nähny ku kerran, ni surettaa tosi, tosi paljon, ihan vaan senki takia, mitä surua se tuottaa, Hannan perheelle, ja läheisille....
Ihan sama onko läheinen vai tuttu, tai tuntematon, niin, kyllä se pistää vihaksi, ja surettaa...
Ei mulla täs nyt muuta....
Voiko ennaltaehkäistä onnettomuuden?
ertyuytre
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175