Hei!
Myyn 4 kappaletta lippuja Justin Bieberin huhtikuiselle keikalle. Liput ovat permannolle ja ovat maksaneet alunperin 145€. Myyn tarjousten perusteella.
Hinta: 145€
Yhteystiedot: markojokela80@hotmail.com
O: Myydään liput Justin Bieberin keikalle 4kpl
28
764
Vastaukset
- makke123321
Moi ,Ostan yhdenkappaleen hintaan 145€
- 123lotta
myisitkö kaksi lippua 150e hintaan ?
- 123lotta
Tai 180e 2 kpl ?
Ostaisin kaksi lippua hintaan 250€
myisitkö yhden lipun 100 €?
Hei, onko sinulla vielä näitä lippuja ? Jos on tahdon ostaa ne.
- annika4675i68955
http://kolmekertaakolme.blogspot.fi/2012/07/and-thats-how-you-make-money.html
nämäkin pojat haluasivat lippuja. - jb5
Haluaisin ostaa 2 kpl lippuja maksaisin 200e niistä? :)
Jos sinulla on vielä niitä lippuja, niin möisitkö 2 kappaletta 230 eurolla?
- Tiuku16
Jos, jolki on myynnis m&g lippuu nii oisin kiinnostunu ostaa ja, jos tiiätte et, joku myy niitä nii voitte lähettää sähköpostii tähä osotteesee tjm96@luukku.com. Se ihmine, joka suostuu myymä tollase m&g lipun nii on maailman paras ihmine!!!!!!!!!!!
- bieberfever1
Moi, ostaisin 4kpl 580 eurolla ;) ? Kirjoita sähköpostisin anettaasma@hotmail.com
- kepaaaaaaa
onko vielä myynnissä?
- kepaaaa
jos viel myynnissä nii ilmotttele kepaa@hotmail.fi
- beliebeers
Onks noit myynnis viel `:D
- Laura.so
Voitko myydä 2lippua 300€ jps vapaana
Ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen late.sopanen1@luukku.com - Lady_DIANA
Onks nää menny jo? Vai onko vielä jälellä
- =))
Moi!
onko liput jo ostettu?
Olisin todella kiinnostunut! - pinja3
Moikka!
Onko sulla enään lippuja?? voisin ostaa yhden lipun 150e? - I<3JB
Onko lippuja velä olisin tosi tosi kiinnostunu ilmoita ecce@hotmail.fi
- Beliver
Moi! Olisko sulla vielä myynnissä 1 lippu 90 €?
- ellupellu98
Onko lippuja vielä?! Ostaisin 2 lippua ! VASTAA NOPEASTI ! Laita viestiä kännykkään jos on puh.0400174857
- belieber4
onko lippuja vielä jäljellä?
- epätoivoinenbelieber
MYY MULLE MAKSAN TONNIN OTAN KAKS LIPPUU!!!!!!!!!!!!!
- vilma ja aino
ovatko nämä liput enään myynnissä ? minä ja mun kaveri oltais kiinnostuneita. keikka on kuitenkin jo huomenna joten voisimme ostaa 2lippua hintaan n. 250e . vastaisithan mahdollisimman pian mieluiten sähköpostiini -> prinsessa.vilma@icloud.com
Emme voi tarjota kovinkaan enempää koska keikka on kuitenkin jo huomenna. - rrossa
Haluaisin 2 lippua 100$
- villa_on_valkoista
Hei! Minä voisin ostaa 2 lippua 300e?
- Peggyy
Moi!
Jos ei vielä myyty olisin kiinnostunut ostamaan kaikki 4kpl 600€ - Nellavoutilainen
Moi! Saisinko 2 lippua 200€? Olisin kovasti halunnut liput koska kaverini kanssa ollaan ootettu niin kauan että justin tulisi suomeen! Oltaisiin tosi kiitollisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124