Muutto käsillä, joten jos saisi vähän infoa?
Parhaimmat ja huonoimmat asuinalueet
26
3065
Vastaukset
- Kaikki
huonoja.
- PYHÄMAA
TONTONMÄKI
- Kloudi-Traileri
Lepäinen
- minä1234567890
Paras: Sorvakko, varsinkin Ykskoivun alue.
Huonoin... no, en tiedä. Hakametsä? Pietola? - näin
keskusta on aika hyvä, max 100m säteellä torista
- Talonmies-33
Levysepänkatu ja Tiiratori ne on ainaski hyviä. Ja mä puhun kokemuksesta. Hyvä äänieristys ei kuulu nussimisäänet.
- Huvygogu
Riippuu mikä on kenenkin mielestä hyvää ja paljonko haluaa laittaa rahaa kiinni.
- Toripul(s)u
Joo, Tiiratori 3 on paras kaikista!
Mää kuuli et hakitsu olis rauhottun? sin tarttis muutta kuukaude sisäl. enne asusi ketunkalliol oravakujal eikä ollu valittamist
- keltaanen
Kainpirtis o hyvä asustel. Ei ol mittä valittamist.
- ei lähiöön
Ekaks hirvein on Tiiratori ja hyvänä kakkosena Hakametsä. Tähtää keskustan alueelle.
- myös
Meri-Ihamo ja Lyökki hyvä paikka asua
- Paikkakunt
Lyökki? Mikä ihme simmone on?
- Tämäkin on hyvä
Saarnisto. Mukavaa aluetta, rauhallista asua.
- tämä myös
Harmaaletto
- Ankl Säm
Kuulostaa ainakin yököttävältä tuo nimikin.
- pärinääpärinää
Älä vaan keskustaan majoitu. Toria kiertää aktiivisten nuorten moottoroitu kilparinki. Heidän pitää saada ajella ja meluta yöt läpeensä, jottei tule traumoja.
- PetteriK
Millaista aluetta on vanhankirkon kupeessa olevat kerrostalot Alinenkadun loppupää/kirkkokatu? Onko rauhallista? en hae "luksusta" vaan edullista asumista, talothan ovat melko iäkkäitä mutta alue näytti ainakin päiväsaikaan siistiltä. Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista, odotan innolla paikkakunnalle muuttoa :)
- agitator
Kaikki siellä on huonoa aluetta
- Mirtsuh
Itseäkin kiinostais kyseinen alue, olen ens kuun lopussa muuttamassa paikkakunnalle. Saako täältä lainkaan asiallisia vastauksia Uusikaupunkilaisilta???
- Ankkis rulez
Ankkakujalle, kun muutat olet onnellisessa asemassa. Seudun parhaat talkoot, siitä Lounli Rader pitää huolen.
- jaajoo
Niin pieni kaupunki, että joka paikassa on hyvä asua. Edullisia, mutta mukavia asuntoja on esim. Ankkakujalla ja Tiiratorilla.
- Nuhja
Itse muuttaisin Nuhjaan, siihen Nuhjalan kartanon viereen rakentuvalle uudelle ja edulliselle rivitaloalueelle.
- DF123
Riippuu millaista asuntoa etsii, jos rivitaloa niin melkeimpä Saarnistosta, jos omakotitaloa niin itse suosisin Salmen aluetta tai Ykskoivua. Kerrostaloista ei paljoa kokemusta, mutta kaverit kehuneet Alisenkadun kerrostalo ja Sorvakossa ainakin Ainonkuja on kuulemma hyvä paikka
- Unho Tauranto
Se Raider on muuttanut kaiketi autuaammille metsästysmaille. Lepäisten mökilläkään ei liikettä ole ollut aikoihin. Takapihalla nököttävä Cherokee on alkanut kasvaa sammalta.
- KokoLihaHampurilaine
Asun Väinämöisenpolulla kaupungin kerrostalossa. Talossa ASUU n. 60% ihmisistä.
En ole kuunapäivänä nähnyt seinänaapuriani, sekä useita muita naapureitani talossa. Mahtavatko vuokrata kaupungilta halvan kämpän ja asua kuitenkin esim. mökillä?
Talossa on myös kolmioita joissa pitäisi olla vähintään kaksi asukasta, jotta kaupunki ylipäätään suostuu vuokraamaan ne. En ole tästäkään nyt ihan varma?
Nyt olisi reilua vapauttaa asumattomat kämpät uusille asukeille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854