Parhaimmat ja huonoimmat asuinalueet

pod

Muutto käsillä, joten jos saisi vähän infoa?

26

3065

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki

huonoja.

• PYHÄMAA

TONTONMÄKI

• Kloudi-Traileri

Lepäinen

• minä1234567890

Paras: Sorvakko, varsinkin Ykskoivun alue.

Huonoin... no, en tiedä. Hakametsä? Pietola?

• näin

keskusta on aika hyvä, max 100m säteellä torista

• Talonmies-33

Levysepänkatu ja Tiiratori ne on ainaski hyviä. Ja mä puhun kokemuksesta. Hyvä äänieristys ei kuulu nussimisäänet.

• Huvygogu

Riippuu mikä on kenenkin mielestä hyvää ja paljonko haluaa laittaa rahaa kiinni.

• Toripul(s)u

Joo, Tiiratori 3 on paras kaikista!

• Mää kuuli et hakitsu olis rauhottun? sin tarttis muutta kuukaude sisäl. enne asusi ketunkalliol oravakujal eikä ollu valittamist

• keltaanen

Kainpirtis o hyvä asustel. Ei ol mittä valittamist.

• ei lähiöön

Ekaks hirvein on Tiiratori ja hyvänä kakkosena Hakametsä. Tähtää keskustan alueelle.

• myös

Meri-Ihamo ja Lyökki hyvä paikka asua

• Paikkakunt

Lyökki? Mikä ihme simmone on?

• Tämäkin on hyvä

Saarnisto. Mukavaa aluetta, rauhallista asua.

• tämä myös

Harmaaletto

• Ankl Säm

Kuulostaa ainakin yököttävältä tuo nimikin.

• pärinääpärinää

Älä vaan keskustaan majoitu. Toria kiertää aktiivisten nuorten moottoroitu kilparinki. Heidän pitää saada ajella ja meluta yöt läpeensä, jottei tule traumoja.

• PetteriK

Millaista aluetta on vanhankirkon kupeessa olevat kerrostalot Alinenkadun loppupää/kirkkokatu? Onko rauhallista? en hae "luksusta" vaan edullista asumista, talothan ovat melko iäkkäitä mutta alue näytti ainakin päiväsaikaan siistiltä. Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista, odotan innolla paikkakunnalle muuttoa :)

• agitator

Kaikki siellä on huonoa aluetta

• Mirtsuh

Itseäkin kiinostais kyseinen alue, olen ens kuun lopussa muuttamassa paikkakunnalle. Saako täältä lainkaan asiallisia vastauksia Uusikaupunkilaisilta???

• Ankkis rulez

Ankkakujalle, kun muutat olet onnellisessa asemassa. Seudun parhaat talkoot, siitä Lounli Rader pitää huolen.

• jaajoo

Niin pieni kaupunki, että joka paikassa on hyvä asua. Edullisia, mutta mukavia asuntoja on esim. Ankkakujalla ja Tiiratorilla.

• Nuhja

Itse muuttaisin Nuhjaan, siihen Nuhjalan kartanon viereen rakentuvalle uudelle ja edulliselle rivitaloalueelle.

• DF123

Riippuu millaista asuntoa etsii, jos rivitaloa niin melkeimpä Saarnistosta, jos omakotitaloa niin itse suosisin Salmen aluetta tai Ykskoivua. Kerrostaloista ei paljoa kokemusta, mutta kaverit kehuneet Alisenkadun kerrostalo ja Sorvakossa ainakin Ainonkuja on kuulemma hyvä paikka

• Unho Tauranto

Se Raider on muuttanut kaiketi autuaammille metsästysmaille. Lepäisten mökilläkään ei liikettä ole ollut aikoihin. Takapihalla nököttävä Cherokee on alkanut kasvaa sammalta.

• KokoLihaHampurilaine

Asun Väinämöisenpolulla kaupungin kerrostalossa. Talossa ASUU n. 60% ihmisistä.

En ole kuunapäivänä nähnyt seinänaapuriani, sekä useita muita naapureitani talossa. Mahtavatko vuokrata kaupungilta halvan kämpän ja asua kuitenkin esim. mökillä?

Talossa on myös kolmioita joissa pitäisi olla vähintään kaksi asukasta, jotta kaupunki ylipäätään suostuu vuokraamaan ne. En ole tästäkään nyt ihan varma?

Nyt olisi reilua vapauttaa asumattomat kämpät uusille asukeille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6345
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      643
      2641
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1133
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      83
      1114
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1078
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      299
      1076
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      84
      1055
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66