Miksi outlook -linkit eivät aukea

Tyhymä-mummo

Outlook Express -sähkopostiini saapuvien viestien linkit lakkasivat aukeamasta. Mitä teen? Joudun siirtämään viestit toisen peheenjäsenen sp:hen, josta ne kyllä pystyy avaamaan samalla koneella. Voisiko joku viisas neuvoa. Kiitos!

4

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti Time

Laita hiiri linkin päälle ja kopioi linkin osoite (ctrl c) ja avaa nettiselain, siirry osoiteriville ja paina liitä (ctrl v) niin ei tarvitse toiseen sähköpostiin lähetellä. Joku asetus estää linkin avaamisen suoraan. Outlook express on jo aivan liian vanha sähköpostiohjelma käytettäväksi eli se on vaarallinen koska sitä ei ole tuettu enää vuosiin. Suosittelen vaihtamaan johonkin toiseen sähköpostiohjelmaan

• Avaa ohjauspaneelista ohjelmat ja toiminnot ja sitten sieltä ota Windowsin ohjelmia käyttöön.

Ota valinta Internet Explorer kohdalta ja paina Ok.

Sitten kun raksutus loppuu, avaa sama paikka uudelleen ja pane valinta takaisin.

• Tyhyymä-mummo

Kiitos vinkeistä!
      Olen myös kuullut jostain, että Outlook on vanhanaikainen. Mutta jos siirryn käyttämään esim Webmail-sähköpostia, kuinka pääsen eroon tästä nykyisestä Outlookista?
      Operaattoriko sen pystyy sulkemaan?

• Anonyymi

Windows X ja Powershell järjestelmänvalvojana ja jokainen rivi suoritetaan.
      Maalaa ja kopioi.

REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.htm /ve /d htmlfile /f

REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html /ve /d htmlfile /f

REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.shtml /ve /d htmlfile /f

REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.xht /ve /d htmlfile /f

REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.xhtml /ve /d htmlfile /f

Koneen uudelleen käynnistys ja toimii jälleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      2026
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1396
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1211
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      942
    Aihe