Kamala olo ;(

:(

No otsikko kertoo kaiken , olen 13vuotias tyttö ja minua haukutaan koko ajan läskiksi ja kaikiksi mitä mieleen tulee! Olen pitä ja siksi vaikuta läskiltä 170/64... Olenko oikeasti läski? Minulla on monta kaveria jotka ovat samankokoisia , ehkä vähän lyhyempiä, mutta painaa saman verran niitä läpsitään perseelle ja niille kerrotaan vaan koko ajan miten hyvännäkösii ne on :( pelaan jäkist ja pesist (mahtavia lajeja) . Olenko ylipainoinen? Toivoisin asiallisia kommentteja, olen ihan maassa tämän asian vuoksi

3

69

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masentunut tyttönen

Sinuna en olisi maassa ton takia. Olet aivan normaalipainoinen, ne vaan haluu sulta huomiota tai purkaa suhun pahan olonsa.
      Kyllä minustakin pahalta tuntuu, olen nimittäin masentunut. Ja kyllä vain, olen läski myös. Minua kiusataan sukunimeni takia ja myös sen takia, koska oon niin surkeena aina koulussa. Ainoa ihminen, joka ymmärsi minua, on nyt kuollut. On tosi ikävä :'( Oon luonteeltani sellainen hissukka, joka ei uskalla sanoa mitään jos joku kiilaa jonossa. Enkä tunnillakaan mitään vapaaehtoisesti sano, enkä todellakaan ehdota mitään. Olen vain häpeäksi ihmisille, älkää ottako musta mallia.

Mutta pidä mielessäsi se, että et todellakaan ole läski.
      Usko mua, en yritä oikeesti vaan lohduttaa sua vaan kertoo totuuden.

• Moi!

Sinä et suinkaan ole läski. Varsinkin ihmisillä, jotka urheilevat, nuo lukemat eivät kerro mitään. Vaa'an lukema koostuu eri ihmisillä eri asioista, luut lihasmassa ja rasva ovat eri painoisia ja niitä on jokaisella ihmisellä eri suhteessa.
      Ja vaikka näyttäisit miltä, ei kenelläkään ole oikeutta haukkua toista yhtään miksikään. Kaikesta kiusaamisesta kannattaa puhua jonkun aikuisen kanssa. Koulussa olevien aikuisten velvollisuus on puuttua niihin asioihin ja auttaa kaikin mahdollisin tavoin.

Toivon, ettei kenenkään tarvitsisi olla näiden asioiden kanssa yksin, vaan että löytyisi taho, jonka kanssa voisi keskustella asiasta, puhumisessa on yllättävän paljon voimaa.

Tsemppiä syksyyn!

Sanna
      NettiSaapas

• nouse maasta :)

Voi et tosiaan ole läski. Itse olen jo aikuinen nainen mutta saman kokoinen kuin sinä. Sinun kroppasi tulee vielä muuttumaan paljon. Ole ihan oma itsesi.
      Saman kokoiset nuoret voivat olla silti erimuotoisia,toisilla leveämmät lanteet,osalla voi olla suuremmat rinnat tai pienemmät,toisella pyöreämmät kavot jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe