Elikkäs ostin Saunalahden laajakaista kaapelimodeemin ja kytkin sen ohjeiden mukaan. Avasin langattomasti yhteyden läppärille ja laitoin salasanan yms tiedot niinkuin pitikin. Tämän jälkeen aina kun avaan koneen ja yhdistän läppärin langattomasti kyseiseen verkkoon niin se ei enää kysy salasanaa?
Mietin vain, että kysyykö se salasanaa ainoastaan uusilta koneilta jotka yrittävät muodostaa yhteyden tähän nettiin ja nytkun kerran sen tällä koneella olen laittanut se ei sitä kysy enää?
Miksei kysy salasanaa?
saunalahtilangaton
1
118
Vastaukset
- SL toimii
Kyllä, juuri näin.
WLAN-verkon salasana on muistissa sen näpyteltyä koneisiin/muihin langattomiin laitteisiin. Uusiin se täytyy syöttää käsin kerran.
Salaus estää ulkopuolisia pääsemästä verkkoosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595