Hei
Olisi hakusessa koirarakas kämppis/kämppä. Minulla on 6kk ISO koira, josta kasvaa luultavasti 60-80kg köriläs. Aluksi en ajatellut hankkia koiran takia kämppistä, mutta monissa yksiöissä on ettei saa ottaa lemmikkieläimiä, joten ajattelin yrittää. Itse olen 24v tyttö, joka käy 5 kertaa viikossa töissä, myös viikonloppuisin (joten ethän ole 24/7 bilettäjä). En ole mikään siivoushullu, mutta tykkään pitää yhteiset tilat kunnossa (omassa huoneessa saa olla vaikka pommi räjähtänyt). Mutta sähköpostilla saa lisää infoo.
Asunto pitäisi olla max 15min päässä helsingin keskustasta, sillä työpaikkani sijaitsee siellä. Mielellään kolmio tai iso kaksio.
yyarrr1@yahoo.com
Kämppis/kämppä Helsinki
O___o
0
171
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339