Uusikaarlepyy on Suomen turkistarhauksen kehto, jopa 20 % kunnan verotuloista tulee eläinrääkkäyksestä!!! Häpeän asua tässä kunnassa. (En asu enää kauaa.)
Turkistarhaus
Hyi H.
5
220
Vastaukset
- Hannu V.
Kyllä minuakin hävettäisi asua kunnassa joka elää eläinrääkkäyksellä. Sietäisi mennä konkurssiin, häpeäksi koko Suomelle.
- Ladon taakse
Ladon taakse kaikki
- War fox
Joskus olin työssä ja tapoin kettuja ja nyt vois laittaa kaikki pois.
- JUUUUUUUUUUU
War fox kirjoitti:
Joskus olin työssä ja tapoin kettuja ja nyt vois laittaa kaikki pois.
50000namn snart ska vi bort.
- Export Russia/China
SE OLLA PUHDASTA LIIKETOIMINTA; NE KETTU EI KÄRSI. MERCEDES ON HYVÄ AUTO; EIKÄ KULUTA LUONTOA KUTEN HALVAT MYÖSKÄÄN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804