elikkäs olisin ostamassa mopoo osaako joku kertoa minulle näistä merkeistä/malleista mitään??: yamaha dt. Hm. beta. fantic. rieju mrt pro power up. En aijo ViRITTÄÄ saa kortoa noista plussii ja miinuksii mikä kiihtyis nopeiten ja kulkis parhaiten vakiona ja saa ehdotella muitakin mopoja mutta älkää ehdotelko niitä pikku mankeja ja pv koska olen aika pitkä niin en sellaista osta ja eikä derbi jonnet tarvii tulla tänne pätee kiitos
apua minkä popon ostan viikko aikaa päättäää!!!
23
250
Vastaukset
- Riejuuuuuuuu
Paras vakiona ehdottomasti on rieju mrt. power up siis.
Vitut mitään paskariejuja, osta vanha kunnon Derbi vuosimallia -97.
Siinä on asennetta, ja näyttää myös että uskaltaa erottua joukosta.
Sitä paitsi kookkaampi ja räyhäkkäämpi kuin uudet nössö derbit.
Kato vaikka kuvia. Saa niistä hienojakin kun jaksaa tehdä.
- dwafftgu
Ei mikään noista. Nuo kaikki on holkkikuristettuja, joten ne kulkee vakiona justiinsa melkein 44.9km/h. Vakiona nuo kaikki ehdottamasi mopot kiihtyvät kuin pakastelahnat K-Marketin kylmähyllyssä. 0-40km/h kiihdytys kestää yli puoli minuuttia ja ylämäkeen hyytyy johonkin 25-35km/h. Että osta joku käytetty, melko uusi esim. derbi x-race tai x-treme. Ne kiihtyy tosi hyvin vakiona (kiihdytysvälitykset vakiona), kulkee joku vähän reilu 50km/h vakiona (pakoputkessa on vain hukkaputki kurina). Jos ei kelpaa niin osta viime vuoden -11 derbi drd x-treme, tehoja rekisteriotteessa 4.2kW vakiona, kiihtyy ja kulkee vakiona todella hyvin, joku 50-55km/h. Eli vaikka olen "derbijonne" niin sinuna ostaisin derbin, koska tiedän, että esim. rieju mrt tai yamaha dt on todella nolo vakiona, jos et viritä sitä. Munkin luokalla oli yläasteella yks tyyppi joka ajoi tosi pitkään vakio dt:llä. Ylämäessä vakio derbi meni 2 päällä ohi vakio dt:stä.
- 74489
V*tun T-Y-P-E-R-Ä jonne. Luuletko oikeasti että nämä uudemmat derbit kulkee kovempaa ku vanhat derbit?
Häpeä epätietoisuuttasi. - rasse#3
kiitos ja etsä mikää jonne oo mut tiiät varmaa mitä tarkotin ku jotkut tyyli tulee laittaa jta "osta derbi ja laita es tankkii nii kulkee 1007474
- TÄMÄ KANNATTAA!
Derbi DRD Racing. Kulkee hyvin. on itselläni semmone. SUOSITTELEN!
- gilerasmt
osta gilera smt, kaikki mut mopot ovat huonoja ja luumuja paitsi gilera smt minun kaverilla on yamaja dt ja se on ruma, hidas, paska, uloste, torttu, kiihtuu 0-20 kmh 23 sekunttii on testattuu tietoo tekniikan maailman testissä oli kato vaik niitten sivuilta: yhteenveto jos ostat jonku muun ku gilera smt ni luultavasti kuolet kuolet ku muut o nii paskoja leipoo kiinni mu kaveri kuoli mu kaveri kuoli ku sen dt ja rieju leipo kiinnni yhtäaikaa osta gilera smt
- trsetwrQ
hahhaaha nauroin
- osta multa vakio dt!
osta dt,hm tai ch. Siinä olis parhaat mopot (voi derbinki lisätä joukkoon mutta kumminkin). Osta käytetty mopo joka kulkee 60km/h niin ei tule ongelmia eikä mielipahaa.
- rasse#3
kiitos kaikille vastauksista ja mun kaveril on gilera smt se oli iha luumu vakiona ei kiihtyny mihinkään ja kulki tasan 45 se ei kierrä vakiona tarpeeks mut viritettynä se on ihan hyvä
- fghjkl
No ei kai se kierrä kun pakoputken suuaukko on kuristettu 10mm kokoiseksi :D
- giouhluöoigöl.o
CPI sm/sx 57kmh gepsii vakiona ja on halpa 2600€
- rasse#3
mä en kauheesti pidä cpi moposta mä onn ihastunu RIEJU MRT MOTARD PRO POWER UP
- uudet Derbit on jees
Iteltäni löytyy Derbi DRD Pro 10' ja ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa. Tietty vakiona laiska ku mikä, mutta kurin poistolla jo menee päälle 60.
- rasse#3
mä haluisin virittää mutta en saa oon miettiny pistää kurit pois isompaa takaratasta ja nappi rajotin et menis sen 53-55kmh
- cpi jonne
rasse#3 kirjoitti:
mä haluisin virittää mutta en saa oon miettiny pistää kurit pois isompaa takaratasta ja nappi rajotin et menis sen 53-55kmh
noilla vireillä kulkee jo sen 60-70
- HahaaDafuqIsAPopo:-----D
cpi jonne kirjoitti:
noilla vireillä kulkee jo sen 60-70
#apua minkä popon ostan viikko aikaa päättäää!!!#
Ei vittu toi ozikko sai mut nauraa, mikä vittu on popo? :---------D
- Tiedän, on skopa...
Osta skopa neliventtiilikannella ellet aijo virittää... Viritettynä menee venttiilit poikki. Mutta kun vakiona on niin kiihdyttää nii perkeeleesti. Et saa samaa kiihtyvyyttä millään muulla vakiolla. 3.5Kw voimaa, vakio 2-venttiilisissä vehkeissä on 2,8 tuurilla. Eli aika iso ero kun vakioita vertaa. Hyvä vaihtoehto on Solifer 50R esim.
- derbissä vikana?
- Pojallanirisamopo
Hyi helkatti minkä pyörän linkitit taas kerran ja vieläpä derbi. Noihin rotiskoihin en enään koske. Pojalleni menin moisen ostamahan, mutta ei toiminut ensimmäistä 700km kun silloin jo ilmeni ongelmia moottorin kanssa jos sitä siksi voi kutsua.
Kokemusta on derbeistä. Ikävä kyllä. Massa tavaraa!
Terveisin
Rami - Ruosteenpeitossaonderbi
Pojallanirisamopo kirjoitti:
Hyi helkatti minkä pyörän linkitit taas kerran ja vieläpä derbi. Noihin rotiskoihin en enään koske. Pojalleni menin moisen ostamahan, mutta ei toiminut ensimmäistä 700km kun silloin jo ilmeni ongelmia moottorin kanssa jos sitä siksi voi kutsua.
Kokemusta on derbeistä. Ikävä kyllä. Massa tavaraa!
Terveisin
RamiKetjutkin juuri katkeamassa tuosta. (RUOSTETTA) RU
Huomatkaa paisari. Ruosteen peitossa (RUOSTETTA) RU
- Kuppa Uuno
NONII suosittelen yamaha dt 50x tai 50r kummasta tykkäät mutta minulla on yamaha dt ei ikinä ole ollu ongelmia.
- SUOSITTELEN
Ost joku aprilia esim. RX.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854