Hei,
oletteko jo tutustuneet Suomi24:n kunnallisvaalisivustoon? Kokkolalaisista ainakin pari ehdokasta on jo luonut palveluumme ehdokasprofiilin. Käykääpä tutustumassa heihin:
http://www.suomi24.fi/promo/kunnallisvaalit/kokkola
Terveisin,
Mari
Suomi24
Kokkolalaisia ehdokkaita palvelussa!

6
176
Vastaukset
- dssdsdsdsdsdsd
Pitäisikös käydä äänestämässä tyhjän toimittajia, että saavat itse nostaa kokous palkkioita.
- Palstansa mittaisia
Just, joo! Melkoisia valioehdokkaita profiilinsa perusteella näyttivät olevankin. Todellista Suomi24-kansaa.
- että tälläisiä
On siellä se yksi joka ei tiedä onko kepulainen vai kookoslainen?!
- keepsu
Siinäpä vasta diktaattori,,omatkin pettivät.
- Vattusen Veljeskunta
Kah,, näkyypä tuossa aloituksen linkin sivun top-10 listassa olevan kuus kappaletta Vattusen Veljeskunnan avaamia saitteja ja molemmissa vitosissa ykköstila. Ihan tässä liikuttuu moisesta kansansuosiosta, snifff. Kerholaisemme ovatkin kaikki kunnon Perussuomalaisia, joten mitenkähä kävis, jos koko meidän jengi asettuis ns. ehdolle,, huh huh taitais tulla 60% ylivoimanen vaalivoitto vai kuka mitä häh?? :)))
- Eppäilijä
Kyllä nyt vähän laittaisin "ehdolle".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175