Tarvitsevatko nuoret lainkaan rahaa?

hfghgfhg

Mielestäni nuoret eivät tarvitse lainkaan rahaa.

15

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @

ja nyt kyllä olet todella väärässä!! Nuorethan sitä rahaa tertteekin, koska he ovat jo aikalailla itsenäisiä ja vanhemmat ei enää osta vaatteita vaan ite ne ostetaan ja siihen tarvii rahaa.

• 16v.tyttö

nuori tarvitsee rahaa käyttöönsä pieniä määriä oppiakseen rahan käyttöä ja tuntemaan sen oikean arvon. Jos nuorella-aikuisella ei ikinä ole ollut omaa rahaa käytössä ja hän saa vaikkapa 150 euroa kuussa ensimmäisestä työpaikastaan. Tämä raha summa on älyttömän suuri nuoren silmiin verrattuna 0e:n. Silloin tuhlaaminen ja rahan kohtuu käyttö muuttuu holtittamaksi koska rahan oikeaa arvoa ei ymmärretä ja osata käyttää kohtuudella. Nuoren on siis saatava pieniä summia käyttöönsä vaikkapa kuukausittain oppiakseen rahan käytöstä jotain.
      Tämä on minun mielipiteeni.

• Mr

Palstan aloittaja. Sinä tarvitset aivot.

• pallokala

totta

• ioidpkföådsfsf

Ooon kyllä eri mieltä.

Mä ainakin tarvitsen rahaa, että voisin ostaa vaatteita, hiusvärit tms.
      Ja tarvitsen rahaa, että voin ladata mun bussikorttia, jolla menen kouluun, tarvitsen rahaa oppikirjoihin ja työvaatteisiin, tarvitsen rahaa leffaan,uimaaan,syömään jne..

KEKSIN niin monta syytä miksi minä, nuori tarvitsen ainakin rahaa. Ja luulisin, että muutkin nuoret.

• Menet bussikortilla kouluun ja tarvitset rahaa, jotta voit pistää sen uimaan..?

• krlkedöfeer
        mulku kirjoitti:

Menet bussikortilla kouluun ja tarvitset rahaa, jotta voit pistää sen uimaan..?

Öö ?
        Lataan bussikortin itse ja käytän sitä että pääsen kaikkialle ?
        Sanoin, että tarvitsen rahaa leffaan,uimaaan,syömään jne.

• krlkedöfeer kirjoitti:

Öö ?
        Lataan bussikortin itse ja käytän sitä että pääsen kaikkialle ?
        Sanoin, että tarvitsen rahaa leffaan,uimaaan,syömään jne.

Ei vaan sanoit, että voisit ladata bussikorttia, jolla menet kouluun. Eli menet siis bussikortilla kouluun. Kielioppia, kielioppia...

• 2€ juusto

Mä saan 2€ viikos ja se riittää:)

• paskapaavo

Milläs se opiskelu kustannetaan? Pyhällä pierulla?

• Erkki

Olen täysin samaa mieltä! Nuoret eivät tarvitse rahaa.

• turbomummeli

Nuoret tarvitsee rahaa! Mites niillä muuten ois varaa ryyppää, polttaa tupakkaa sekä ruohoa, harrastaa turvallista seksiä ja tehä muuta semmosii epä-asiattomia juttuja mitä ne tekee?

• TRÖLÖLÖLÖL

Mielestäni olet trolli

• Hanki aivot!

Miten niin emme tervitse rahaa? Haluisin tietää miks oot tota mieltä, ku NUORET TARVITSEVAT rahaa arkiiin menoihin!

• köyhät kyykkyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60