Kannattaako laittaa korkkarit

tyylilyyli iiiiiiikk

kun lähtee päivälliselle päivällä? Aattelin et miten pujeudutaan yleisille tavispaikoille? Yleensä mulla on korkeatasoisia vaatteita, mutta tänään aattelin sulautua taviksen tyyliseksi, farkut ja korkkarit tietty, ilman niitä en liiku missään, sitten paitapusero ja alle toppi sekä tyylikäs blazer, tai sitten vaan joku muu takki. Giukset laitan foonillä upeiksi tai sitten vaan annan olla taviksen tyylisenä olla vaan..

Laukku mulla on alesta ostettu nahkalaukku, joka maso vaan 70 e alessa, et vähä kiikun kaakun juttu, yleensä mulla pn parisilaislaukkuja ja salkkuja.. tosi kalliita.

Mut tänään on semmoin "kokeile päivä taviksena" eli millasta on kulkee halpavaatteissa.. tulee varmaan tosi omituinen olo, ja ihmiset kattoo et mikä toi on..;)
No huomenna taas viipotetaan ökyvaatteissa..onmeinaan tapaaminen erään kustantajan kanssa, keskustellaan vaan. Mut kilkankalkan, mä meen

100

3523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivistys kaukana

Satsaapas ne sun ökyrahat kunnon äidinkielen- ja oikeinkirjoituskurssiin. Silmiä raastoi lukea sun sepostusta. Että semmottii!

• tyylilyyli iiikkkk

Sä oot tosi oikees, en mää ehi millään millee kursseille, on niin paljon noita edustustehtäviä ja haastatteluja tänääkin meen yhteen lehteen, et bongatkaa mut sitte huomeen lehestä. Ongelmana on mitä mä laitan päälle, et näytän hyvätlä lehdessä ja kannessa..

Sutsisatsaa vaan kuulkaa kotiäidit ja vastaavat...

Tiätteks mulla on kiikarissa nyt kahdet korkkarit, näin ne eilen kun sipsuttelin kaupungilla ettimässä puuhkaa..voi et ne oli ihanat, toises oli kultaa ja toisessa timantteja, ei varmaan oikeita, mut sn näkösii. Mun mies lupas ostaa ne ylihuomenna, kun hänellä on tilipäivä, kauheen hintaset, sanoin et ei tarvi ostaa, mut väkisin ostaa.. eihän sille voi mitään.
        Mul on tärksyt tänää, yhden hepun kanssa, oisko joku kustantaja taas kimpussa, en tiiä, kalenteri onniin täynnä.

Nyt meen tiskaa... kynnet menee mut ostan uudet.

• voi voi
        tyylilyyli iiikkkk kirjoitti:

Sä oot tosi oikees, en mää ehi millään millee kursseille, on niin paljon noita edustustehtäviä ja haastatteluja tänääkin meen yhteen lehteen, et bongatkaa mut sitte huomeen lehestä. Ongelmana on mitä mä laitan päälle, et näytän hyvätlä lehdessä ja kannessa..

Tiätteks mulla on kiikarissa nyt kahdet korkkarit, näin ne eilen kun sipsuttelin kaupungilla ettimässä puuhkaa..voi et ne oli ihanat, toises oli kultaa ja toisessa timantteja, ei varmaan oikeita, mut sn näkösii. Mun mies lupas ostaa ne ylihuomenna, kun hänellä on tilipäivä, kauheen hintaset, sanoin et ei tarvi ostaa, mut väkisin ostaa.. eihän sille voi mitään.
        Mul on tärksyt tänää, yhden hepun kanssa, oisko joku kustantaja taas kimpussa, en tiiä, kalenteri onniin täynnä.

Mees ny pikkupirpana kattoon joko äippä on laittanu kaakaon valmiiks.jaksat sitten tehdä koululäksyt.Katsos ei täällä mitkää mannekiinit selitä joutavia,eikä ainakaan kehu tiskaamisellaan katsos bosch hoitaa sen työn.

• tyylilyyli iiikkkk kirjoitti:

Hyvä, hyvä! Sait muutamat tyhmät houkutelluiksi vastaamaan neuvoinensa tai haistatteluinensa.

Jospa opettelisit oikeinkirjoitusta.

• ssfsfölsfsd
        tyylilyyli iiikkkk kirjoitti:

joo siis LOL :D :D :D täällä jotkut tosikot hermostuu sun provoilustas, mutta mun mielestä aikas hauskasti kirjotettu, hihih :D

• noks
        Petroniuseuropeus kirjoitti:

Hyvä, hyvä! Sait muutamat tyhmät houkutelluiksi vastaamaan neuvoinensa tai haistatteluinensa.

NO SIKS KAI TÄNNE KIRJOTETAAN ETTÄ NÄHDÄÄN MITÄ MUUT VASTAA.Luulen kumminkin että suurin osa tietää koululaisten iltapäivän kuluvan täällä.

• xxoxxoxxooo

Samoin...sääli kustantajaa, jonka pakeille kirjoittaja vääntäytyy seuraavaksi :D :D

• ILS-777

Liiity kokoomukseen

• Alkolukko

ÄÄNESTÄ Kokoomusta ja juo viinaa.

• Kah-Ramba
        hagelberg kirjoitti:

Jospa opettelisit oikeinkirjoitusta.

painuisit vittuun kouluines!

voi vittu mikä pissalissu tää aiheen alottaja on ja kirjotus täynnä kirjotusirheitä. Ihan silmiä kirvelee ja päätä särkee ku tätä paskaa lukee. Onhan se vitun kivaa et joku on rahoissaa nii ompahan varaa sit maksaa veroo enemmän ja verottajat on mielissää ku saa verottaa etes niitä harvoja oikeen kunnolla jotka rahoissaa on.

Ja vittu mie en ainakaa meinaa bongata sua yhestäkää lehestä.

• länttyyys
        black.panther kirjoitti:

voi vittu mikä pissalissu tää aiheen alottaja on ja kirjotus täynnä kirjotusirheitä. Ihan silmiä kirvelee ja päätä särkee ku tätä paskaa lukee. Onhan se vitun kivaa et joku on rahoissaa nii ompahan varaa sit maksaa veroo enemmän ja verottajat on mielissää ku saa verottaa etes niitä harvoja oikeen kunnolla jotka rahoissaa on.

Ja vittu mie en ainakaa meinaa bongata sua yhestäkää lehestä.

KÄYKÖ ========== Katteeksi ,,,,,,,,, Siitäs sait S - tanan räksyttäjä

• N
        voi voi kirjoitti:

Mees ny pikkupirpana kattoon joko äippä on laittanu kaakaon valmiiks.jaksat sitten tehdä koululäksyt.Katsos ei täällä mitkää mannekiinit selitä joutavia,eikä ainakaan kehu tiskaamisellaan katsos bosch hoitaa sen työn.

Huomenta vaan.nailonit ainoastaan sipulinkuivaamiseen roikkuu seinällä ei hypi.

• krisseklooni

taitaa se kustantaja huomenna kattoo ett mikä toi on... ;)

kilkankalkan

• No se se on

" tulee varmaan tosi omituinen olo, ja ihmiset kattoo et mikä toi on..;)"

Olen itsekin varma, että ihmiset tosiaan kattoo et mikä toi on.

• TÄ??

VOI EI SUOMI24 YLLÄPITO, NOSTITTEKO TODELLA TÄMÄN ALOITUKSEN ESIIN??

• suometar42

Ihan kansan kiusaksi. Hyvä.

• .

En kertakaikkisesti voi uskoa että tällainen "keskustelu" ja aihe päätyy etusivulle. Täähän on ihan täys vitsi.

• mummeli jo

Eipä tuossa pahaa ole jos on vitsi. :D Miksi pitää aina olla niin paskantärkeitä.? Olen varmaan jo niin vanha että kärsii lukea tuollaistakin.

• viisas älyniekka

Laita SÄKKI päähäsi ja korkkarit jalkaan ja mee baanalle..on kiva nähdä yks kaheli pönttöpää.....

• vähemmän kaheli

HEI suomi24 pitäs teilläkin olla jokin TASO mitä julkaisette tai laittakaa kaheleille oma palsta!!!!!!!!!!!!!!!!!

• en ole tavis

Tavikset pukeutuu merkkivaatteisiin ja korkkareihin laittavat hiuksiaan, ettei vaan erotu massasta. Me ei tavikset pistetään päälle mitä halutaan...

• armaanin giorkijo

"Me ei tavikset pistetään päälle mitä halutaan... "

Hihii, maa on siis ilmeisesti täynnä ei-taviksia, koska kaikki laittavat päälleen mitä haluavat, eli juurikin sen tuulipuku-crocksi-uniformun.

Sitten on tietysti pissixet erikseen, mutta kyllä nekin lopulta muuttavat elämänsä miehen kanssa jonnekin lähiöön, vääntävät pari kersaa maailmaan, kulahtavat ja alkavat käyttää lähiöpukua.

• en ole tavis
        armaanin giorkijo kirjoitti:

"Me ei tavikset pistetään päälle mitä halutaan... "

Hihii, maa on siis ilmeisesti täynnä ei-taviksia, koska kaikki laittavat päälleen mitä haluavat, eli juurikin sen tuulipuku-crocksi-uniformun.

Sitten on tietysti pissixet erikseen, mutta kyllä nekin lopulta muuttavat elämänsä miehen kanssa jonnekin lähiöön, vääntävät pari kersaa maailmaan, kulahtavat ja alkavat käyttää lähiöpukua.

Pidän tuulipukua lenkillä, crockseja en omista. Mitäs siitä sanot. En ole tavis enkä ole juntti.

ps. en katso tosi-teeveetäkään.

• Perkele.
        en ole tavis kirjoitti:

Pidän tuulipukua lenkillä, crockseja en omista. Mitäs siitä sanot. En ole tavis enkä ole juntti.

ps. en katso tosi-teeveetäkään.

Sullo iskukin Mersu ja ajelekse xälläällä tukka hulmuten pitkin kyliä!

Voi se c mallikin olla (600)

• en ole tavis
        Perkele. kirjoitti:

Sullo iskukin Mersu ja ajelekse xälläällä tukka hulmuten pitkin kyliä!

Voi se c mallikin olla (600)

Lyhyehkö tukka ja oma Saab....mitäs siitä sanot ? Isukki on kuollut jo vuosia sitten...

• splrled

Hieno rölli hermanni. Sanoisinko jopa 4/5 koska kuitenkin olemme suomi24:ssä. Täällä röllääminen on muuta internettiä helpompaa.

• Jååpajååååå

Farkuissa ei kyllä ole mitään tasoa...

• tröllix

"No huomenna taas viipotetaan ökyvaatteissa..onmeinaan tapaaminen erään kustantajan kanssa, keskustellaan vaan."

Oletko aivan varma ettei kannattaisi imeä sitä edes vähän? Jos vaikka heltyisi julkaisemaan paskakirjoitelmasi? Ehkä sinun on kuitenkin parempi keskittyä häsläämään apinatason kirjoitustesi kanssa Suomi24:llä.

• Stylisti

Jos haluat näyttää oikein perisuomalaiselta juntilta, niin suosittelen krokseja jalkaan, verkkarit jalkaan (ei mitään merkkiä, sellaiset mitäänsanomattomat kuluneet tumman siniset), näistä housuista väriltään poikkeava tuulipuvuntakki ylle ja sen päälle vielä heijastinliivit. Lopuksi kruunuksi Karjala-lippis päähän.
      Sama resepti miehille ja naisille. Noissa vetimissä näkee kaikenmoisia juntteja joka päivä, eivätkä edes osaa hävetä.

• E

Ei ei ei. Naisilla kuuluu olla legginssit ja juts ja just perseen peittävä paita. Ja sit niistä legginsseistä pitää vielä näkyy läpi kalsarit. Ja crocksit.

• Muuta ei tarvitse

hävetä kuin kaltaisianne "muotiguruja",,,eikä teitäkään.
        Ihan sama miten stailaat ja olet in kun lapioivat pari metriä multaa nenäsi eteen.
        Köyhä ( etenkin henkisesti ) se vaatteilla prameilee.
        Melko heikko se on stylistin itsetunto jos sen kohottamiseen tarvitaan vaatteita ja vielä muiden yllä olevia. Olet säälittävä:)

• kenkälaki
        E kirjoitti:

Ei ei ei. Naisilla kuuluu olla legginssit ja juts ja just perseen peittävä paita. Ja sit niistä legginsseistä pitää vielä näkyy läpi kalsarit. Ja crocksit.

Ei vaan balleriinat.

• bobboblollol

2012 eikä porukka oo vieläkää tajunnu et nää trollit ja provot elää teidän halveksivilla kommenteilla :D

• noks

NO SIKS KAI TÄNNE KIRJOTETAAN ET NÄHDÄÄN MITÄ MUUT KIRJOTTAA. luulen kumminkin että suurin osa kuitenkin tietää koululaisten iltapäivän kuluvan täällä.

• kilkankalkan vaan...

pujeudutaan
      Giukset
      foonillä
      maso
      pn
      parisilaislaukkuja
      semmoin

Kannattaisiko kerrata ensin kielioppia, suosittelen aloittamaan ihan perusteista. On meinaan kustantajalla aika vaikea pitää pokka kun lukee sinun tuotoksiasi :D

• Sutenööri

Hai,että mitä?

• sika setä

Mikä maa on Parisi :D

• muotifriikki

Kertoisitko aloittaja hieman tarkemmin, että millaisia ovat nämä "korkeatasoiset" vaatteet joita yleensä käytät? Minkä merkkisiä, kenen suunnittelijan, mistä ostat/tilaat? Osaat varmaan kertoa hieman tarkemmin kuin että sinulla on "pariisilaislaukkuja", kun kerran muoti on sinulle elämäntapa.

• Laita säkki päälles

Hei haloo,älkää ny viittikö,ihan oikeesti.Onko täällä joku joka ei tiedä mitä päälleen pukisi.Voi raukkaa,mahtaako sillä olla kuteita olleska,laitetaanko keräys?

• 25

Osta tiskikone,säästyy kyntes.

• Ehken sun ei

kannattas pukeutua lainkaan.

Jos pää on noin tyhjää täysi kuin aloitus indikoi, ei sitä peitä millään kostyymilla.
      Typerä provo.

• voihattu

Onko kaikki hyvin?

• rempula

tavalliset ihmiset kulkee ilman vaatteita, vatipää...

• ilkka*

Mulla nykyään verkkarit tai tuulipuku, ne on mukavia pitää. Ennen pidin farkkuja ja jotain paitaa. Mukava pitää on pääasia.

• N

Voisimpa sanoa et karvalaukut,haapisrouskut kerätty ilman korkkareita.

• osta feikki vittuuni

"Laukku mulla on alesta ostettu nahkalaukku, joka maso vaan 70 e alessa.."

Häh, eiks sull oo ees Vittuunin laukkuu????

• aha.......

Johanna Tukiainen?

• ryysytjarikkaus

olet varmaan kuullut sanan köyhäily, laita risat sukkahousut jalkaan ja kuluneet farkut niidenpäälle niin on ihme jollei tuuri käy.

• Untamo
    • Kaarina Suonsilmä

Pukeudut kuten aina: printtipaita, nappiverkkarit ja Crocs-kloonit. Tavikset kadehtivat heti tyyliäsi.

• Tyylitajuton pelle

Hei Kaarina,

mitkä ihmeet on nappiverkkarit??

• Tavisjaylpeäsiitä

Heh, tää on provo ja aika läpinäkyvä. Pistä jotain yhtä läpinäkyvää päällesi kuin itse olet! ;))

• Nauru maittaa!!!

..mie auran tääl vedet silmis... TÄÄ ON TOSI HYVÄ!!! Ri hitsi... mä nauran niin kippurassa.. tätä lisää,
      PäIVÄN PIRISYS! vOI HITSI...

• tarkastaja 007

Ja heti aamusta pää täynnä!!!!!!!

• pääs täynnä??
        tarkastaja 007 kirjoitti:

Ja heti aamusta pää täynnä!!!!!!!

Ilo ilman viinaa on teeskentelyä? Vai?

• Juuri näin

Itse pukeudun lähes aina tuulipukuun ja lenkkareihin. Miellyttävä asuste ja sopii lenkkeilyyn ja kaupassa käyntiin. Tuntuu myös hyvältä päällä. Tuulipuku myös ärsyttää noin 37.3% ihmisistä, joten sekin on hyvä syy pukeutua tuulipukuun.

Toisinaan vedän päähän myös lippiksen. Yleensä yksivärisen ilman mitään tekstejä/logoja. Olen kuitenkin harkinnut jonkin ärtymystä herättävän peruslippiksen hankkimista. Olisiko Perussuomalaisia mainostava lippis tarpeeksi provosoiva vai kenties Kokoomuslippis? SDP kävi myös mielessä ja Vihreät.

• kuin silloin.....

Hankkijan lippis on hyvä. Sellainen oranssi jossa lukee mustalla HANKKIJA. Musta muovilippa muistaakseni.

• naisten todella

"yksilöllinen" pukeutuminen: seppälä-nahkatakki, legginssit ja tennarit.
      Tota settiä näkee pikku-pissiksillä ja aikuisilla naisilla, lähes jokaisella.
      Todella persoonallista, mutta mitä laumasieluilta voikaan odottaa......

• Naapurista tyyliä

Jos olet ylipainoinen, niin laita ihmeessä liian pienet vaatteet päälle. Ja miel joku pusero, joka on mahan kohdalta liian lyhyt, että vähintään yksi makkara vilkkuu sieltä alta :P Muista tietenkin hokea koko ajan kävellessäsi: Hyi vit.. ja muutenkin huudella ja sylkeä. Sytytä välillä tupakka ja sylje taas. Näin tekee Suomalainen teinityttö. Tosi kaunis ja seksikäs näky. :)

• Äijämies

Pistä päälle kaislahame, jos tarkenet. Jos et, jää kotiin!!! :D

• Vittonlaukku

Vedä kyr.. päähän! Siinä on asustetta tarpeeksi :)

• tosi hottis

look on suomilehmäpissis h&m feikkirotsissaan ja legginsseissä.
      Räkä ja vittu lentää kilvan suusta.
      Tosi seksikästä aaahh...

• Viileä viivi

Mulla on haisaappaat, jamekset ja poolopaita.. sillä mennään.

• Arska0132

käyppä MenkkaHaukalla ostamassa 40€ vaatekerta myös :p

• ette te osaa

Mulla on stringit, puujalka, lasisilmä ja jakaus keskellä.
      Osaan konkata molemmilla "jaloilla" ihan yhtä hyvin.
      Vetäkää perässä: vedän tumppuun, syljen ja kiroilen samanaikaisesti konkkaan.
      Olette rokuja, jos osaatte edellämainitun taidon.

• Kerroppas pelle

kolmonen tämmöttelle iäkkäämmälle immeiselle, millainen se tavis oikein on,
      minä kun en ole törmännyt kuin ihmisiin.
      Oletko sinä se puuttuva rengas?

• hyväksyvä

Sonnin nenärengas vähintään ennen kun alan ihan kaikkia moittii.

• jalka lepää

Korkkarit pois ainakin!

• 6780966

Keksitkö koko jutun omasta päästäsi, vai onko sinulla rikas mies?

Itse tuskin olet rahojasi ansainnut, harvoin näkee noin paljon kirjoitusvirheitä lyhyessä tekstissä.

Luulenpa että olet vain säälittävä provo. :)

• isukki iso

Trolli seo. Piste. aito ei harjottais tuomosta paitsi 12 vuotias

• Lady X

Kerran olen kokeillut pukeutua kuin tavis, oli se kyllä aika eksoottinen kokemus laskeutua rahvaan tasolle... O_o

Enää koskaan en sellaiseen tempaukseen erehdy, en kykene millään samastumaan taviskansan elämäntyyliin. Piristävä kokemus kaikesta huolimatta. ;)

• äly kääpiö ko oot

Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa,vai

• Lady X
        äly kääpiö ko oot kirjoitti:

Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa,vai

Tyypillinen primitiivireaktio tavikselta. Vahvistat käsitystäni, että yläluokan ja rahvaan välinen sivistyksellinen kuilu on ylitsepääsemätön. :)

• :)
        Lady X kirjoitti:

Tyypillinen primitiivireaktio tavikselta. Vahvistat käsitystäni, että yläluokan ja rahvaan välinen sivistyksellinen kuilu on ylitsepääsemätön. :)

Hyvä Lady X,
        vain nousukas arvostelee noin sivistymättömästi toisia ihmisiä.

• 9ja1

Tää on trolli ja jos ei oo nii et sä oo yhtää parempi kun sellanenkaan joka kulkee roskissa :)

• kaiskilossa suhisee

Ostin juuri kaislahameen kirpputorilta.. pari kaislaa puuttuu, mut voin laittaa timoteiheinää tilalle... sitte ostin varvastossut, .

• Alkoi hymyilyttää

Oli kuinka rikas, paras ja kauniisti pukeutuva vaan niin oikeinkirjoitus ei kyllä suju. Tyhmä voi näköjään olla mutta ei osaa hävetä sitä. Ehkä se kaunis FOONAUS peittää sen.

• Roskajuttu taas...

Taitaa olla ylläpito asialla ja selvä trollihan tämä! ha haa!

• kertokaapa arvon

pissikset, neidit ja rouvat, että mistä sen teininahkatakin saa ostetttua?
      Siis sen, joka löytyy joka vosulta?

• 13+52

Olet jo tavis. Tavis stressaa miten pukeutuu. no hätä.

• 8+6=14

että sutsisatsaavaan :D!!! paras etusivulla ollut juttu! :DDD niin hauska läppä

• Tay-Tay

Onneksi sinulla on rahaa, koska älyä sinulla ei ainakaan ole.

• kyllastynytasdd

Voi jumala-auta..... määrittele "tavallinen"..........

kuolkaa tälläset ihmiset, ei kestäää

• Tavis=valtaosa

On 10 olion ryhmä, 7 heistä on väriltään sinisiä, 3 heistä on väriltään vihreitä.

Siniset on tavallisia. Helppoa.

Se on fakta eikä kenenkään ryhmän jäsenen siitä tarvi sen enempää suuttua.

• viuhahtaja! wiee!

Mene alasti, sillee köyhät tavikset kulkee.

• simppuliina

Sinun varmaan tarvisi mennä myös takaisin kouluun istumaan niissä tavislumpuissasi sitten, koska tuottamaasi tekstiä on todella vaivalloista lukea. Pappa betalar, eikä opinnot ole maittaneet / olleet tarpeen? Ilmeisesti. Toivottavasti muistat, että ne ihanat korkkarit tuhoaa jalat. Fiksu ihminen tuloistaan ja varallisuudestaan huolimatta ajattelee terveyttään, jos ei ole joku leidigägä jonka täytyy pitää maskia yllä uransa takia.

• mun isillä on enemmän rahaa kuin sun isillä ,. :D

• YA

Siis tämän kirjoituksen kirjoittahan on homomies.

• ÄLLITÄLLI

Mittaappas kuume, on varmaan vähintään 40.

• taavi tavishenkinen

HEI HEI HEI!! Mä meen nyt tavispäivälliselle! Saanko laittaa tennarit??? Aamiaisella oli aamutossut, tietenkin.

• www.ravintoavain.fi

www.ravintoavain.fi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6475
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      656
      2757
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1239
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1185
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      91
      1174
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1100
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      275
      1088
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      71
      985
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      229