Tietääkö kukaan, mistä saisi ostettua niitä vihreitä Heineken pulloja? En ole ruokakaupoissa noita nähnyt, ja alkon valikoimiinkin kuuluu ilmeisesti vain puolen litran tölkeissä myytävä Heineken. Ja minä nyt nimenomaan haluan ostaa niitä pulloja.
Enkä nyt kaipaa tähän minkään "asiantuntijan" kommentteja siitä, kuinka huono olut on kyseessä. Itse en ole maistanut, mutta haluan kokeilla, eikä siihen muiden mielipiteet vaikuta.
Heineken pullojen saatavuus
11+11
4
1743
Vastaukset
- 14
Heineken -tölkkiä ei kannata ostaa ruokakaupasta, koska Alkosta saa A -Heineken tölkin täysin samaan hintaan 2,98€. Pulloja nähnyt ihan S-Marketissa 4kpl paketeissa.
- AP
Kiitos tiedosta. Pitääkin suunnistaa lähimmän S-Marketin oluthyllylle.
- fdgdgdd
K market kaupassa oli 8 tölkkiä hintaan 9,55 jok a on halpa heinekenistä. Uskomatonta.
- läjä kaapissa
Miksi pitää olla vihreitä pulloja, eikös ruskeat käy. Vai onko tarve tosiaan vihreille pulloille. Minulla olisi tuolla kaapinperällä iso läjä ruskeita pulloja, a 15 senttiä/kpl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645