Mooi!
Tarvitsisin tietää mitä kaikkea tällä laatalla voi tehdä...
Onnistuuko* tekstinkäsittely*...? Entä app'it? Ja kamera? QR-lukija?
Onko kokemuksia...? Kirjoittakka ja auttakaa ihmeessä tomppelia...;-)...
Mää en tiiä yhtään mittään näistä vempeleistä. Pikapikaa tarvitsisin apua, pliis...
*-*Läppärillähän kävis tuo kaikki suorittaa, mutta kun ei meikäläisellä ole vielä sitäkään...;-) Ei edes älyluuria ole. Ihan vanha kännykkä vaan...Nyyh! Eiks tuo Samsungin Note korvaa älykännykänkin...?
Samsung Galaxy Note 10,1 vai läppäri...?
12
426
Vastaukset
Notella voi
- Pelata pelejä
- Ladata/käyttää sovelluksia
- Navigoida
- Kuvata
Note ei korvaa älykännykkää, koska se on liian suuri.
Notella ei oikein voi kirjoittaa pitkää teksiä ilman erillistä näppäimistöä. Tämän takia läppäri soveltuu kaikista parhaiten kirjoittamiseen.- pc on paras
Vanha kunnon pc on paras
- villienkeli
Kiitos vastauksista!
Jään vielä miettimään... - tube29
Ostin note 10.1 taulutietokoneen on tosi hyvä. Sanoisin käytöstä riippuen kannattaa valita. Sanoisin että kannattaa omistaa kummatkin jos siihen on mahdollisuus.
- villienkeli
Ostaisin varmasti molemmat, jos olisi varaa. Mutta ei ole. Läppäri vaikuttaa kuitenkin ylivoimaiselta. Ehkä Samsungin...? Mikäköhän olisi hyvä malli?
- tupe29
siis toi sampan note 10.1 pitäis olla tehojen suhteen paras tällä hetkellä neliydinprossu kakkosen välimuistilla aika huikeet lukemat tabiin. näppäintelakoita saa myös tabeihin jos tykkäät kirjoittaa "oikealla näppäimistöllä". kaikki tekstinkäsittelyt onnistuu myös tabilla ja ennen kaikkea itse tykkään surfaa netissä tabilla enemmän kuin läppärillä.
hienosti toimi bluetooth näppiksellä. pienet kaaviot ja kuviot voi tehdä kynällä. .en tiedä mitään muuta laitetta jolla voi näin tehdä. , paitsi hankalat lisälaitteet mm piirtopöytä.
- villienkeli
Juuri tuota epäilinkin, Tuutila! Piirustusmahdollisuus suoraan "ruutuun" kiehtoo kovasti, mutta korvaako se sitten vieläkään läppärin monipuolisuutta...
Kuvienkäsittelyhän ei esim varmastikaan toimi Notella, tietääkseni. Kuvia sillä toki voi ottaa.
Ihan vaan haipattu älykännykkä suurella näytöllä, jotkut väittää. Hmm...- tupe29
kuvankäsittely toimii samalla tavalla kun läppärissä. notessa on oma kuvakäsittely ohjelmansa kyllä. jos käytät nettiä paljon ja reissaat paljon silloin ainakin tabi on parempi.
Mutta jos aikoo käsitellä kunnolla kuvia, niin tehokas läppäri olisi kaikista paras vaihtoehto.
- tupe29
ite ostin ekaks uuden läppärin. no muutama viikko jäi kaivelemaan että olis se tabikin kiva ja hommasin sampan note 10.1. läppäriä en ole käyttänyt kuin muutaman kerran tabia jokapäivä. näin ainakin minulla. tabilla pärjäät kyllä ellet ole ammattivalokuvaaja niin joku applen läppäri varmaan siinä tapauksessa paras. ainakin niitä kehuttu juuri kuvien muokkaamis ominaisuksista. itse en vain ikinä applen laitteista ole tykännyt vaikka niitäkin ollut.
- villienkeli
Kiitokset vastauksista Tupe ja Vapunen!
Olette varmasti ihan oikeassa. Itse näpläilin eilen iMac'ia Media Marktissa ja VAU! Mikä kone! Pöytäkone kylläkin 21 tai 27 tuuman näytöllä. Mutta MIKÄ näyttö ja MITKÄ värit...! Taidan sittenkin luopua tuon tabin hankkimisesta. Piirustusohjelma vaan puutuu näistä uudemmista iMackoneista/ käyttöohjelmista (jostain kumman syystä), mutta saahan sen ilmaisena appina hakea App Storelta. PC:eistä Windowsilla olen vähitellen saamassa tarpeekseni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154