Kuinka moni teistä harrastaa rastafari-uskontoa, entä mitä mieltä olette siitä?
Rastafari
4
260
Vastaukset
- v-osu
Ite en tiiä rastafareista muutaku mitä oon lukenu natty kongo bongo kirjasta, ja vaikuttaa ihan kivalta. Toki siinä oli jotaki mistä en ite tykänny, kuten naisten ja miesten epätasa-arvoisuus. En sitten tiiä miten suomessa menee. Käyttääkö suomalaiset rastafarinaisetkin huivii hiusten peittona tms?
- Butty boy you
Ihan perseestä se on, etenkin Suomessa se on vain veruke vetää kukkaa ja vetelehtiä. Jamaicalla sillä on sentään jotain perinnettä ja toimivaa kulttuurisidonnaista pohjaa.
- Pajatsoo
Kommentistasi huomaa että olet ihan selvästi ollut tekemisissä Suomalaisten rastafaren kanssa :D
- Jesus=Lion of Judah
Kannattaa mieluummin kokeilla uskoa Jeesukseen.
"Etsijä löytää. Kolkuttavalle avataan."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804