Aika tympäsevää käydä treffeillä toteamassa, että nainen on ihan eri näköinen kuin profiilikuvassaan. Kuva on joko otettu 10 kiloa tai vuotta sitten tai on niin epäselvä, ettei siitä saa mitään tolkkua.
Olisi paljon reilumpaa laittaa profiiliin kunnon kuvat (tai lähettää sähköpostilla) kuin kuvitella että mies ihastuu tekstiin niin paljon, että ei ulkonäöllä ole väliä. Ei kiinnostu!
On kaikille reilumpaa olla avoin ja rehellinen.
Laittakaa naiset profiiliinne kunnon kuva
54
1827
Vastaukset
- ei laseille
Ja hyvät miehet: älkää ikinä laittako niitä aurinkolasi-kuvia, joissa yritätte näyttää niin hiton cooleilta.
a) ette näytä, näytätte lähinnä pelleiltä
b) kasvoista ei saa mitään selvää
c) aurinkolasien takaa ei koskaan paljastu mitään hyvää (jos paljastuisi, miksi käyttää niitä lasejakaan, aivan..)
Jos on vaihdettu kuvia sähköpostitse, olen alkanut laittaa itsestäni samanlaisen aurinkolasikuvan vastineeksi, jos mies on sellaisen postiin heittänyt. Toki sen täyden naamakuvankin saa, mutta sitten se pitäisi löytyä mieheltäkin.- Sama tympii
Juurikin noin.Seuraavalle aurinkolasipellelle lähetän kuvan, jossa minulla on joku hitsausmaski päässä. Se vasta voimia ja nuorekasta onkin!
- temppujajoo
Kamerakännykällä saa nopeasti napsittua vaikka 100 kuvaa, naamaa vääntelemällä ja sopivia kuvakulmia käyttämällä saa itsestään sen näköisen että edes oma äiti ei tunnistaisi. Noista 100 kuvasta voi valita sen parhaan onnistuneen hymykuvan, joka laitetaan profiiliin. Oikeasti näyttää ihan toisenlaiselta.
Lisäksi kamera pyöristää kuvan keskiosasta. Jos kuvaat alhaalta päin naamaasi, näyttää posket läskeiltä, jos kuvaat pääsi yläpuolelta ja katsot hieman ylöspäin naama näyttää kapeammalta.- mies..
Mutta jos katson kuvassa alhaalta, näytän alistuneelta ja pieneltä.
- asöldkfjasöl
Läskien kuvat erottaa AINA siitä että ne on otettu melkein katosta.
- ei taho posliinia
vuodessakin ihminen saattaa muuttua jonkin verran, että hyvä noita olisi välillä päivittää. kiinnostuin kerran yhdestä kaverista.... kuvassa tukka päässä ja muutenkin melko terveen näköinen. Tavatessa vastaan tuli kaljasta pöhöttynyt väsähtänyt kaljupää.
Ehdin jo hihkua, että jippii, kerrankin löyty harvinaisuus kellä on tukka päässä ja hauskakin vielä. Eipä sitten sytyttänyt enää"kerrankin löyty harvinaisuus kellä on tukka päässä"
Hei tuo kirjoitus kuvastaa sinun ajatusmaailmaasi . Kaikki ihmiset eivät voi sille mitään jos tukkaa ei oo. Mietippä omalle kohdalle jos tukka lähtisi?
Kaikkea kans..
- naamiaisetko
Kyllä tuo koskee sekä naisia, että miehiä. Naisethan voi piilotella vahvan pakkelikerroksen alla ja miehet lippalakin.
Sitten on näitä, joilla on kuva silmästä, otsasta, tai sitten mitä ihmeellisimmistä
kuvakulmista otettuja. Jos ei pysty parenpaan, niin jättää kokokuvan profiilista.
Nämä on vähän samajuttu, kuin esittelytekstissä lukee "otappa selvää" tai jotain
yhtä arvoituksellista soopaa.- tuula
"otappa selvää"
Nauroin hysteerisesti tuolle letkautukselle :))))
- kuva ratkaisee
Valokuvan eteen kannattaa nähdä hieman vaivaa ihan itsensä tähden. Katselin työpaikalla kaulassa riippuvia tunnistekortteja ja melkein järjestäen kuvat joita niissä oli, eivät tehneet oikeutta kuvan kohteelle. Aivan samoin kuin itseotetut kännykkäkuvat. Ne harvoin onnistuvat.
Kysykää mieluimmin kaveria ottamaan se kuva. Minä pyysin valokuvausta harrastavaa ystävää ottamaan profiilikuvan ja se onnistui loistavasti. Tuli kehuja hyvästä ja selkeästä kuvasta, eikä kenellekkään jäänyt epäselväksi miltä oikeasti näytän. Luultavasti hyvä kuva myös auttoi merkittävästi sen oikean miehen löytymiseen.- Äf Ee Aa
Olen ihan samaa mieltä, että valokuvan eteen kannattaisi nähdä vaivaa, koska surkean näköinen otos karkottaa heti kättelyssä. Varsinkaan miehet eivät tunnu tätä älyävän, ja sitten valittavat, että kun naiset eivät kiinnostu heidän profiileistaan!
Eipä paljoa sytyttänyt esim. hämärässä eteisessä otettu kuva miehestä, jonka tukka hapsotti sinne tänne, yllä roikkui virahtanut valkoinen t-paita ja kasvoilla oli alakuloinen ilme, eikä hän edes katsonut kameraan. Asiallisesti pukeutuneena, hyvässä valossa ja iloisen näköisenä tyyppi olisi varmaan näyttänyt paljon kiinnostavammalta, mutta jo se, ettei hän ollut viitsinyt edes yrittää, kertoi paljon.
Jos ei ole valokuvaajaa kaverina, kameran itselaukaisijalla saa otettua niin monta kuvaa, että niiden joukosta löytyy takuulla myös joku onnistunut otos. Ei ole kummoinenkaan homma etsiä kotoa seinä, johon tulee ikkunasta tarpeeksi valoa, nostaa tuoli pöydän päälle, jotta saa kameran riittävän korkealle, ja sitten vaan poseeraamaan ja kokeilemaan! Netistä saa ladatuksi ilmaiseksi esim. GIMP kuvankäsittelyohjelman, jolla rajata, säätää ja pienentää kuvat julkaisukelpoisiksi. Ei luulisi olevan liikaa vaadittu!
- ei kaikkea julki
Kaikki ei välttämättä syystä tai toisesta - kuten minä - voi laittaa selkeästi tunnistettavaa kuvaa profiiliin. Mutta aina jo alkumetreillä haluan sähköpostitse lähettää paremman kuvan. Ja yleensä ehdin sitä ehdottaa ennenkuin mies sitä kysyy.
- turhia reissuja
Tuo on hyvin ymmärrettävää, ettei kuvaansa halua tai voi laittaa kaikille näkyviin. Mutta iso osa naisista on sellaisia, jolta saa sitä kuvaa oikein nyhtää. Se on ensinnäkin pyytäjälle hyvin kiusallista ja toiseksi sitten jos ei kuva saajaa miellytä, niin ei-vastaus tuntuu varmasti loukaavalta, kun kohdistuu niin suoraan kuvaan/ulkonäköön.
- ei kaikkea julki
turhia reissuja kirjoitti:
Tuo on hyvin ymmärrettävää, ettei kuvaansa halua tai voi laittaa kaikille näkyviin. Mutta iso osa naisista on sellaisia, jolta saa sitä kuvaa oikein nyhtää. Se on ensinnäkin pyytäjälle hyvin kiusallista ja toiseksi sitten jos ei kuva saajaa miellytä, niin ei-vastaus tuntuu varmasti loukaavalta, kun kohdistuu niin suoraan kuvaan/ulkonäköön.
Aikuisen ihmisen pitäisi tajuta, ettei ulkonäkö välttämättä miellytä toista. Eikä siitä pitäisi loukkaantua. Ja minä ainakin henk.kohtaisesti toivon, että asia suoraan kerrotaan, paljon ikävämpää on jos vain kuvan saamisen jälkeen kadotaan.
- Lapsellista
ei kaikkea julki kirjoitti:
Aikuisen ihmisen pitäisi tajuta, ettei ulkonäkö välttämättä miellytä toista. Eikä siitä pitäisi loukkaantua. Ja minä ainakin henk.kohtaisesti toivon, että asia suoraan kerrotaan, paljon ikävämpää on jos vain kuvan saamisen jälkeen kadotaan.
Aikuinen ihminen tajuaa, että kuvasta ei voi päätellä yhtikäs mitään. Se on se turha tai ei-turha reissu tehtävä, jos haluaa tietää toisesta, millainen tämä oikeasti on. Ei tämä ole mikään automaatti, josta putkahtaa sopiva ihminen ilman omaa vaivannäköä.
- Näin on
Sellasta syytä olekkaan.
Joko olet rankasti harhainen tai muuten vaan joku sekopää.
Kukaa ei suo jahtaa ja ketään ei kiinnosta.
Kyllä tuolla on alkanut luokkakavereita tuleen
vastaan suomi24 treffeillä,ja paljon.
Mut eipä enää naurata kun on itekkin sen saman 30
- kuva ratkaisee
Silloin kun vielä treffailin mullekkin kävi muutaman kerran niin että miehen lähettämä kuva ei vastannut millään tavalla todellisuutta. Yleisintä oli vanhan kuvan laittaminen profiiliin ja ikä oli mainittu sen mukaiseksi kuin mitä se kuvassa oli ollut. Oli jokseenkin tylsää luulle tapaavansa vartaloltaan normaali 35-vuotias mies, mutta sieltä puuskuttaakin vastaa 45-vuotias jolle oli kertynyt melkoinen elintasorengas keskivartaloon ja naama oli pahasti poimuilla. Siinä vaiheessa edes kohtelias viidentoista minuutin kahvittelu tuntui tosi turhauttavalta, kun toinen oli valehdellut alusta lähtien.
Vaikka treffeille pääseekin valehtelemalla ulkonäöstään, se ei johda sitten sitä yhtä tapaamista pidemmälle ikinä. Mitä järkeä siinä loppujen lopuksi on ellei vaan halua tuhlata toisen aikaa.- niin totta tämä
Mies johon tutustuin netissä oli laittanut toisen miehen kuvan ja reilusti itseään nuoremman. Sitten tunnusti jonkin ajan kuluttua ettei kuvan mies ollutkaan hän. Vastassa 50 kymppinen kaljamahainen ja iholtaan tumma mies. Kiitin häntä kauniisti valehtelusta ja harhaan johtamisesta ja lopetin yhteydenpidon. Rehellisyys alusta asti on kaiken a ja o. Jos ei voi olla liikkeella omana itsenään on silloin muitakin luurankoja kaapit pullollaaan.
- katriina.jk.
Tuosta syystä olen alkanut katsomaan kuvattomia profiileja. On niin huonoja kokemuksia kuvallisista profiileista. Jokaisella livetapaamallani profiilikuvaisella miehellä kuva ei ole pitänyt nykytilanteen kanssa paikkaansa. Eteeni on sattunut seuraavanlaisia tapauksia: profiilikuva on ollut vuosia vanha ja kaverilla on ollut siinä vielä hiukset päässä ja timmi kroppa. Treffeille onkin tullut vastaan kaljuksi ajeltu pää (hiustenlähdön seurauksena) ja kiloja lihavampi mies, profiilikuvassa mies näyttää urheilulliselta ja sanoo profiilissaan kroppansa olevan tällainen. Treffeille on tullutkin mies, jolla on lähinnä kaljamahaa muistuttava iso mahakumpu eikä timmiydestä ja urheilullisesta kropasta ole tietoakaan, profiilikuva on ollut vuosia vanha ja siinä miehellä on siloiset kasvot. Treffeille onkin tullut mies, jolla on kauheat silmärypyt ja muutenkin kasvot näyttävät paljon vanhemmilta ryppyineen. Profiilissa mies on sanonut pituudekseen 178 cm, mutta onkin todellisuudessa ollut n. 170 cm. Profiilissa mies on kertonut lukuisista urheiluharrastuksistaan, mutta todellisuudessa nämä harrastukset ovat ollet nuoruuden harrastuksia eikä nykyajan.
Lisäksi hieman pyöreähköt miehet kertovat olevansa "urheilullisia" ruumiinrakenteeltaan, hiuksettomat kuvaavat hiustensa värin, joka se oli ennen kaljuuntumista, silmäryppyiset laittavat aurinkolasit päähänsä profiilikuvaan jne. Kun totuus onkin toisenlainen livekohtaamisessa, on turha jäädä ihmettelemään, miksei nainen enää haluakaan jatkaa yhteydenpitoa. Jos valehdellaan jo pienistäkin ulkonäköasioista, niin todennäköisyys valehtelulle muissakin asioissa on suurempaa. On myös turha vedota päivityksen unohtamiseen, jos mies kuitenkin käy päivittäin profiilissaan. Jos ei halua laittaa selkeää tai nykyaikaista kuvaa siinä pelossa, että tutut näkevät, niin parempi olla laittamatta koko kuvaa lainkaan. Tietenkin monilla tuo voi olla vain selitys, koska tietää, ettei ole enää niin hyvännäköinen kuin aiemmin.
Parempi seurailla myös kuvattomia, koska kuvalliset valehtelevat niin usein nykyisen ulkokuorensa!
Naisten kohdalla tilanne kuvallisissa profiileissa on näköjäs samanlainen. - wanhawiidakonsanonta
Yksi kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa.
- -alkkis-
Kannattaa myös rehellisesti kertoa jos juo viinaa paljon. Voi vaikka rekisteröidä nimimerkin alkkis-77. Eipähän tule sitten mitään yllätyksiä. Sitähän voi alkkis-mies löytää sopivan alkkis-naisen ja alkaa sen kanssa sitten juomaan kilpaa viskiä iltaisin.
- jhghghg
Miksi laittaa kuvaa, jos se ei pidä paikkansa? Järjenvoitto!
- 6+20
Tällainen ihminen ei ole tyytyväinen ulkonäköönsä joten etsimällä etsii edustavimman kuvan, mutta se ei tosiaan ehkä näytä sitä koko totuutta. Ajattelee, että ei herätä kiinnostusta vastapuolessa jos ei valitse sitä edustavinta kuvaa.
Eihän siinä järkeä ole, mutta varmaan aika moni sortuu tähän, varsinkin sellaiset jolla ei paljon vientiä ole. - kuvaton
Ja miksi laittaa kuva, josta ei pysty tunnistamaan toista? Samalla kuitenkin vaaditaan, että yhteydenottajilla pitää kuitenkin olla kuva profiilissaan!
- Kuva on
Tapaan työssäni paljon ihmisiä ja usein ennen ensimmäistä tapaamista katson henkilön kuvan yrityksen nettisivuilta tai Linkedinistä. Kuva ei ikinä kerro koko totuutta, varsinkin jos saa nähdä vain yhden kuvan. Usein olemus voi olla toisenlainen kuin kuvassa, esim. hetkellisen ilmeen vuoksi henkilö voi näyttää totiselta, ylpeältä tai mukavalta ja kohdatessa hän voikin olla täysin päinvastainen. Tai kasvokuvan perusteella voi kuvitella henkilön rotevaksi ja hän onkin huomattavasti hintelämpi. Tai henkilö on käynyt viime viikolla kampaajalla ja uudessa kampauksessa hän näyttää ihan erilaiselta.
Itselläni on profiilissa melko kaukaa otettu mustavalkoinen kuva. Moni ei taida tietää, että avaamalla profiilin, klikkaamalla "valokuvat" ja sen jälkeen klikkaamalla kuvaa, sen näkee isompana. Myös minun kuvani muuttuu ihan selkeäksi, kun tuon osaa tehdä. En vain halua, että jokainen puolituttu tunnistaa minut esim. viimeksikirjautuneiden joukosta.
Juuri äskettäin eräs mies pyysi minulta "parempaa" kuvaa. Lähetin saman kuvan kuin profiilissani, mutta värillisenä. Mies ei sen jälkeen vastannut. Ihmettelen vaan, miten minusta värien myötä tuli niin vastenmielinen, ettei mies jatkanut yhteydenpitoa. Nämä jutut ovat usein pienestä kiinni.
Itse en kyllä tekisi yhden kuvan perusteella liian hätäisiä johtopäätöksiä, paitsi jos kuvasta näkee heti, että ihminen on todella epäsiisti ja ryhditön.
On myös hyvä muistaa, että jokainen valitsee itsestään sen parhaan kuvan, ei omasta mielestään epäonnistunutta otosta, mikä on kyllä täysin luonnollista. Voi olla, että muiden ihmisten mielestä olen juuri sen näköinen kuin niissä minun mielestäni kaikista surkeimmissa otoksissa, mutta itselläni voi olla toisenlainen mielikuva. Peilistä katsoessahan sitä pyrkii pitämään mahdollisimman kaunista ilmettä. - mies+-50
Vieraskirjojen kommenteista viimeistään huomaa, että miehet katsovat vain kuvaa. Lukutaitoisia taitaa olla vähän. Jos halua palautettaa, muhevaa rintakuvaa "antaa ymmärtää" -tyyliin kannattaa viljellä. Tosin siellä näyttää olevan ammattikommentoijien joukko valmiina, näiden hengen jättiläisten keskeisiä tuotoksia ovat "seksikäs lady, olet kaunis, milloin tulet, ota ikäestot pois..." ja niin edespäin.
Miesten tekstejä en ole juuri katsellut, liian paljon naisilla tuntuu olevan esittelyteksissä pelkästään tervehdys. Kannattaisi yrittää vääntää pikkuisen enemmän. Kuka olen, mitä teen ja harrastan, millaista miestä etsin. Vähän kun purkaa, alkaa juttua löytymään. Ja sitten hyvä kuva, valitse lukuisten otosten joukosta, ainakin kotimaisen kamerakännykän laatu on tarpeeksi hyvä.
Itse kiinnitän naisen profiilissa huomion
- kivaan ja luontevaan introon
- hyvään kielenkäyttöön ja fraasien välttämiseen
- poikkeavaan ja jopa hauskaan esittelyyn
- kauniiseen ja harkittuun kuvaan
- omiin odotuksiin ja odotuksiin deitiltä
Profiili on tosin vain profiili, ihminen taustalla on jo eri juttu... - 13+2
Haetko nukkea? On pumpattaviakin... Kunnon mies ei katso ulkokuorta. Sydämen sivistys?
- Alban kreivitär
en ittekään kattois ulkokuorta tai kuvaa jos löytyis jostain vapaa, nuori prinssi, monimiljonääri, Alban Kreivi, tai muu vastaava naimahaluinen ja kelpoinen (mutta sopivan ikäinen). Kuvalla ole mitän väliä enää siinä vaiheessa....
- Surprised
Olen saanut treffeillä yllättyä sekä negatiivisesti että positiivisesti. Ensimmäinen tapaus oli ihan kuin eri mies kuin kuvassa eli ainakin 10 vuotta vanhemman näköinen ja kaljuuntunut. Ei olisi kuvan perusteella tunnistanut. Toisella kerralla vastassa oli kuvaansa huomattavasti hauskemman näköinen urheilullinen kaveri. Kuvasta ei häntäkään olisi tunnistanut. Että yllättyä voi puoleen ja toiseen.
- Profiiliton nainen
Eräällä miehellä on profiilikuvanaan kuva, jossa näkyy digitaalinen päivämäärä jas vuosiluku: 2008! No pitääpähän ainakin avoimesti esillä vanhaa kuvaa. Tosin päivämäärää ei huomaa, ellei tajua mennä Valokuvat-osioon ja klikata kuvaa isoksi.
- Mievuan
Juu, eräs mies väitti olevansa eronnut. 5 vuotta sitten....ja kuvaa kun katsoi, niin vasemmassa nimettömässä oli sormus....oli joko tosi vanha kuva tai mies ei ollutkaan eronut.....nin se vain voi kuvakin kertoa totuuden...
- 30+10
Eihän siinä mitään pahaa ole, jos kuva onkin vanha, mutta lähettää sitten nykyhetkisen kuvan. Itselläni ei ole profiilissa kuvaa tunnistamisen vuoksi. Treffeillä en ole koskaan käynyt, vaikka ehdotuksia on tullut, joten tästä ei kokemuksia. Ei ole vielä sitä miestä vastaan tullut, joka saisi sydämeni läpättämään. Ja kyllä, katson ihmisen ulkonäköä. Se vaan johtuu siitä, että jos ei toisessa ole se minua miellyttävä ulkokori, niin suhteesta puuttuisi himo(kin). Se on sitten toinen juttu, miellyttääkö minun lkokuoreni toista osapuolta. Niin, se luonne tulee tutuksi vasta sitten myöhemmin...
- vaikea rasti
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että mikä voisi olla sellaista, joka saa sydämen läpättämään? Siis profiilissa? Onko se vain ulkonäkö?
Oletko ajatellut, että ehkä se, joka tuo läpättämisen lopulta aiheuttaa, ei koskaan välity minkään profiilin läpi? - 30+10
vaikea rasti kirjoitti:
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että mikä voisi olla sellaista, joka saa sydämen läpättämään? Siis profiilissa? Onko se vain ulkonäkö?
Oletko ajatellut, että ehkä se, joka tuo läpättämisen lopulta aiheuttaa, ei koskaan välity minkään profiilin läpi?Kyllä, juurikin se ulkonäkö ja tietysti profiili muuten. Sen jälkeen tulee muunlainen kiinnostus. Ja siis ulkonäöllä en tarkoita, että on joka naisen mieleen oleva mies. Ei, vaan se jokin joka minua itseäni kiinnostaa. Sitä se läpättäminen tarkoittaa :)
- vaikea rasti
30+10 kirjoitti:
Kyllä, juurikin se ulkonäkö ja tietysti profiili muuten. Sen jälkeen tulee muunlainen kiinnostus. Ja siis ulkonäöllä en tarkoita, että on joka naisen mieleen oleva mies. Ei, vaan se jokin joka minua itseäni kiinnostaa. Sitä se läpättäminen tarkoittaa :)
Menee moni lapsi pesuveden mukana, kun läpätystä haetaan noista profiileista. No, semmoista tämä on. :(
- möllötimöllöti
Yhdellä tutulla näyttää olevan tarve päivittää kuvaansa harvasenviikko.
Siinä sitä seisoskellaan, milloin kaakeliuunin vieressä ja milloin jossain
hevonkuusen juurella.
Jos itse profiili on sitten hutaistu muutamalla sanalla, niin ei sillä kuvalla/kuvilla
pitkälle pötki. Pitää olla kipinää korvienkin välissä. - pipsa.
Miehet, jos olette kaljuja tai ajaneet päänne kaljuksi, niin älkää laittako profiiliin hiustenväriä sen mukaan millaisilta näytitte ennen kaljuuntumista. Olette silloin kaljuja ja se kohta on laitettava myös profiiliin. Ei ole mukavaa nähdä vastassa kaljua miestä, jos sellaista ei odota tai ei sellaisista edes pidä.
Pituuteen on turha lisätä senttejä, jos mies on pätkä. Treffeillä asia kuitenkin viimeistään paljastuu.
Turha kuvailla luonnetta erilaiseksi mitä todellisuudessa on. Jos kuvaatte olevanne kohtelias, mutta treffeillä se ei näy, niin älkää valehdelko.
Jos alkoholi maistuu joka viikonloppu, niin silloin ette käytä alkoholia vain joskus.
Onko rehellisyys joillekin miehille niin mahdotonta? - omituistenotustenker
Eipä se kuva niin tärkeä ole, mielummin ilman kuvaa kuin että suhde aloitetaan "valehtelemalla". Se miksi kalju tulee näin voimaakkaasti naisilla esiin on kummallista, ei kai ihmisen tukka voi olla niin tärkeää ja ajaa mukavan persoonallisuuden ohi?
Itsellä kokemusta kuvattomista nettideiteistä, yhden kanssa naimisiinkin menin.- liiankaunisko?
Minua ihmetyttää kun miehet eivät uskalla ottaa yhteyttä ja kun joku sitten sattuu ottamaan yhteyttä niin ajattelee usein ettei kuva ole oma, onko se niin ihmeellistä nykypäivänä jos nainen on hyvännäköinen? paljon on tässä maassa nättejä ja kauniita naisia, mutta joitain miehiä vaan pelottaa ja pidetään pinnallisena tai kuva viety. Itse olen myös kokenut sen että joskus valehdellaan ns. päin naamaa, sen takia olenkin kokenut parhaaksi testata miehiä myös feikkiprofiililla, jossa on täysin eri näköinen nainen. Usein on myös niitä tapauksia ettei uskota minun olevan sinkku, tuskin olen ainoa kaunis sinkku. Omien kokemusten mukaan jopa 70% hakee vain pelkkää seksisuhdetta/kaveruutta/seikkailua netin kautta, harmi ja osa on sellaisia jos ei kaikki heti suju niin unohdetaan toinen, vaikka suhteessa pitää osata tehdä kompromisseja.
- .,.,.,.,.
Totta kai persoonallisuus on tärkein, mutta kyllä sillä ulkoisella olemuksellakin oma merkityksensä on. Ja itselleni kalju on aika iso turn-off miehellä.
Ei se ole sen kummallisempaa kuin jos joku sanoo, että ei syty lihavista naisista tai lyhyistä miehistä. Minä en syty kaljuista miehistä. :) - nii-i
.,.,.,.,. kirjoitti:
Totta kai persoonallisuus on tärkein, mutta kyllä sillä ulkoisella olemuksellakin oma merkityksensä on. Ja itselleni kalju on aika iso turn-off miehellä.
Ei se ole sen kummallisempaa kuin jos joku sanoo, että ei syty lihavista naisista tai lyhyistä miehistä. Minä en syty kaljuista miehistä. :)siksipä deittipalstoilla on paljon kaljuja miehiä, kun iän myötä tukka lähtee ja kumppani ei koe häntä sitten enää viehättäväksi. Makuuhuone kylmenee--> kaikenlaisia ongelmia johtuen seksin puuttumisesta johtuvasta hermojen kiristymisestä -->tulee ero--> menee loputkin karvat. Sellasta se on. Minkäs mies geeneilleen voi...
- Joo ei ne tajuu
Vai ei teko taiteellinen paska iske?
Olenko koittanut hetken tuota samaa sanoa mutta ei.
pitää olla huumoria sivusta ja takaa,
mutta jos ei muuta niin mustavalkonen ku
se hävittää iho-ongelmat.
Ei se oikeesti uppoa..Ihan normi naama kuvaa ei vaan tule.
Ylipäätään moderointi hyväksyy naisilla kuvan kuin kuva,
vaikka ois suoraan tissit mut miehellä ei.
Kuka helvetti nyt takaraivolle kirjottaisi. - Ystävyyttä?
Kiinnostavaa on ollut panna merkille miten tunteetonta ja arvotonta toisen sukupuolen arvioinnit on ikään kuin ei oikeasti haluttaisikaan sitä oikeaa kanssakäymistä? Leikittäisiin tässä hieman roolileikkejä minä neropattina toinen eräänlainen houkka kaikkine puutteineen jne. Voiko enään ala-arvoisempaa olla…
- ....
Ja miehille vois antaa ihana saman ohjeen.
- ======))))))
" 10 kiloa tai vuotta sitten"
=)
=)
=) - tällaisia mietteitä
No minulle se miehen valehtelu itsestään on täydellinen turn-off. Hiukset tai niiden puute on se ja sama, ja itse asiassa kalju on minusta seksikäs, mutta miksi pitää valehdella? Sama pituuden suhteen. Paljastuuhan tällaiset asiat kuitenkin.
Aggressiivinen kuvanvonkaus on myös tympeää. Itselläni on painavat syyt miksei kuvaa profiilissani ole, eikä minulle anna miehestä kovin hyvää kuvaa se, että sitä töykeään sävyyn vaaditaan. Tottakai on selvää, että kumppanin valinnassa ulkonäöllä on merkitystä, mutta ei se upea ulkokuori paljon auta, jos sisältö on mätä.- turhia reissuja
"Aggressiivinen kuvanvonkaus on myös tympeää. Itselläni on painavat syyt miksei kuvaa profiilissani ole, eikä minulle anna miehestä kovin hyvää kuvaa se, että sitä töykeään sävyyn vaaditaan."
Aggressiivisuudella ei toki mitään saavuta, mutta herää kysymys miksi sitä kuvaa ei voi ihan oma-alotteisesti jakaa jo alussa? Tällöin ei tulisi mitään vonkausta.
Minua ainakin ärsyttää keskustella ihan tuntemattoman ja kasvottoman ihmisen kanssa. Eikä siinä jutussa taida paljon innostustakaan löytyä, jos ei toisen olemusta näe. Jos toinen ei tajua itse lähettää kuvaa, eikä vielä yhdelläkään pyynnöllä, en yleensä enää vastaa. En jaksa näitä vonkaussyytöksiä, joita olen myös asiallisiin kuvapyyntöihin saanut.
Jos ei uskalla kuvaansa fiksun oloiselle miehelle lähettää, niin netti on silloin väärä paikka etsiä seuraa. Tai voihan sitä kokeilla mennä säkki päässä ravintolaan etsimään seuraa ja katsoa miten käy.
- blaahtoo
en laita kuvaa Tänne. En periaatteesta. Kuvan saa kyllä jos pyytää. Mutta siinä kohtaa on jo varmaan vaihdettu juttua sen verran että "uskaltaa" avautua enemmän. Totta hemmetissä se ulkoinen habitus on " se juttu", mutta kun siihen ei mitään puolen vuoden sessioita tarvita että saisi kuvan, niin tuskin kellään on NIIN KIIRE ettei ajatuksia ehdi vaihtaa.
Pitäis olla oma netti palsta meille jotka emme tonne megafooniin huuda ja valita kun "Kukaan ei viesti" ja "epätoivo" valtaa.. kun vatsalihakset on näytetty ja haba tietty..tai sit ne kuuluisat aurikolasit..Mielestäni olet juurikin oikeassa tässä eli kannattaa vaihtaa ajatuksia muutaman kirjeen verran ja jos molemmin puolin on kiinnostusta jatkaa tutustumista, voidaan vaihtaa kuviakin.
Ja jos vielä tämän jälkeen molemmat haluaa tutustua lisää, käydään treffeillä.
Jotenkin tuntuu siltä, että moni ihminen selaa deittipalstojen kuvia yrittäen "pokata" jokaisen itseään miellyttävän ihmisen. Samalla unohtuu, että moni (kaunis/komea) ihminen voi olla sen kuvattoman profiilin takana odottaen viestiäsi..
- mies55.
Lähetän kuvan vasta siinä vaiheessa kun itseäni kiinnostaa miltä toinen mahdollisesti näyttää. Kaikille pölhopirjoille en kuviani jakele.
Mitä kauniimpi nainen sen enemmän viestejä tulee!
- TyttöTuollainen
Itse olen ollut s24 treffeillä niin kuvallisella kuin kuvattomallakin profiililla. Olen päivittänyt kuvani yleensä silloin, kun olen vaihtanut hiusten väriä tai kampausta radikaalisti (ja olenkin tehnyt sitä usein) mutta kropaltani/naamaltani en ole vuosien aikana muuttunut paljoakaan (paino pysynyt samana). Profiiliteksti on aina ollut pitkä ja "perusteellinen", sekä persoonallinen ja olenkin saanut kehuja massasta erottumisella. Mutta olen myös huomannut, miten tuo kuva ja etenkin _millainen_ kuva vaikuttaa siihen miten paljon saa viestejä/vastauksia.
Yleensä minulla on ollut aina kasvokuva mutta kerran laitoin koko vartalokuvan jossa päälläni oli mekko, joka sai rintani näyttämään kaksi kuppikokoa isommilta. Samassa kuvassa myös vedin vatsaa reippaasti sisään (syystä X, koska kuvaa käytettiin myös muun asian yhteydessä) ja ryhtini oli tikkusuora, joka korosti rintojani vielä enemmän. Tuon kuvan aikana sain valtavasti viestejä niin vieraskirjaan kuin viesti-laatikkoonkin ja suurin osa näistäkin viestittelijöistä oli varattuja 40 miehiä (itse olin tuolloin 17 v.), jotka etsivät seksi- ja salaistaseuraa yms. Mutta silloin, kun minulla on ollut selkeä kasvokuva, olen saanut näiden vanhojen patujen lisäksi viestejä myös omanikäisiltäni, jotka oikeasti katsovat myös profiilin tekstin läpi. - minä vain
Profiilista löytyy kuva joka otettu 10kg sitten, mitä väliä? Ovatpahan miehet olleet yllättyneitä kun vastassa onkin ollut paljon hoikempi ja nätimpi likka ;)
- juupajuupajuu00
Ihan samaa tekee miehet. Paras taisi olla kun kuva oli otettu kai 40v sitten. Oli aika myrtsi nähdä läski ja vanha ukko :)
Ja miesten profiileissa ei usein lue mitään mut naisen vaatimukset on todella tarkaan listattu.
Eikö voi pakottaa täyttämään noi rivit, vaikka mitä sekään auttaa kun ne valehtelee :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154