mikä puru ei rupea haisemaan nopeesti tai no puruahan rotille ei saa laittaa ja mörttiröpö rupee haisee nopeesti :)
auttakaa :D
4
175
Vastaukset
- suski-87
Omasta mielestäni Toa-Lätt pitää rottakäytössä hajut huomattavasti mörttiröpöä pidempään. Itse olen tykännyt myös pellava- ja hamppuhakkeista mörttiröpöä enemmän, mutta Toa-Lättin tasolle nekään eivät kyllä yllä.
- rottuli <3
kiitos vastauksesta :)
- geh
Toa-lätt imee parhaiten ja pitää hajuja parhaiten. Toinen hyvin imevä on puupelletti, mutta se hajoaa kastuessaan jauhoksi. Mörtsä imee tosi huonosti.
Kannattaa kokeilla myös vessalaatikkoa ja siellä kissanhiekkaa. Meillä rotat tekevät vessalaatikkoon mielellään jos siellä on kissanhiekkaa. Mikään muu vessakuivike ei saa niitä tekemään sinne yhtä tunnollisesti! Muualtakin toki saattaa löytyä papanoita, mutta suuri osa on silti vessassa.
Toimii usein jopa ensikertalaislaumoilla. :) - Black rat
Mulla toimii Toa Lätt, häkki on lintuhäkki josta saa pohjan vaan kiskaisemalla irti. Maailman helpoin siivota :) ja joka kolmas päivä vaihto. Toki jos ois isompi lauma, häkkikin ois järeämpi. Rottani asuvat ylemmissä kerroksissa ja käyvät pohjalla vaan papanoimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657