Mikä on vaaliohjelmanne johon kaikki ehdokkaanne on sitoutuneet ?
Pyhäjärven keskusta !
9
201
Vastaukset
- narutettavana
senkin vielä kun näkis. Mutta, kuka sikä toteuttaa. Ihan juoksevat tikanmäen,leskisen,sarkkisen lehtomäen a kaurasen ja näiden narussa.
- vodova
Ennenvanhaan sitä pyrki aina yksi ehokas stilisoimaan mielensä mukaan ja apujoukot rinnalla juoksi. Miten lie nykyään. Liekö vielä osasto voiaintunnossa.....
- Yhteenkö hiileen !
Mielestäni puoluetta joka on kyhätty kahden eri suuntaa vetävien edustajista, on vaikeaa äänestää jatkossa.
Keskustahan on tullut tunnetuksi että joku juoksettaa ja toiset juoksee silloin kun pitäisi hoitaa kuntalaisten yhteisiä asioita. Tällaisia on hyvin epävarmaa mennä äänestämään. - puolesta tai vastaan
Vaaliohjelma on keskustalla selkeästi kaksijakoinen:
1) toinen porukka on kuntaliitosta vastaan
2) toinen porukka ajaa kuntaliitosta
Kaikki mitä tälläkin vaalikaudella on tapahtunut, on tapahtunut rintamalinjoilla jotka kuntaliitospäätöksen aikana syntyi. Siis Pyhäjärven puolesta tai Pyhäjärveä vastaan. - onko sitte perSU
eli tuo perusteella en voi ääntäni antaa kun on nuin kaksjakonen. ja en pro lle vaikka siträ jo ehin ajatella ja syy näkyi eilen namossa
- Arja J
Ole hyvö ja käy lukemassa Bligi osoitteessa persut-pyhajarvi.ehdolla.fi. Ei ainakaan näillä näkyvin "persut" oo myymässä pyhäjärveä. Hyvä kirjotus.
- gdfhjjuyhg
Arja J kirjoitti:
Ole hyvö ja käy lukemassa Bligi osoitteessa persut-pyhajarvi.ehdolla.fi. Ei ainakaan näillä näkyvin "persut" oo myymässä pyhäjärveä. Hyvä kirjotus.
Voi hyvä tyttönen, anna ees toimiva linkki.
- pää jää katee
kylläminä niin toivoin ja odotin että kepu saa hyviä ehdokkaita ..no onhan niitäkin mutta on niin sekalainen seurakunta ettei tuohon voi kannustavasti enää suhtautua. Eli kaikkien aikojen kompromissi tuo historian huonoimman tuloksen. Ja se tarvitaan uudistuksen kyytipojaksi
Tuo ohjelma kiinnostas.
Eikös joka poppoolla ole sellainen jonka mukaan tehdään kausi töitä ?
Antakkaapa nyt keskustasta kuulua, kysyy entinen jäsen evp -83
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955