oon 13 veee ja mua on kiusattu kulus koht 8 vuotta ja mä riitelen kokoaja vanhempie kaa ku ne TAHALLAA ärsyttää mua kokoaja enkä saa EDES käyä kaupassa yksin!!! prkl
ja tänää koulus tyypit lukitsi mut yhtee varastoo ni en päässy hissan tunnille vittu
haluun KUOLLA ja nopee
3
107
Vastaukset
- töill
kiva tietää? Mitä tähän muka pitäisi sanoa? Antaa palaa vaan luuseri? Siis olet kyl ihan älytön nössö jos johonkin noin säälittävää ku itsariin vajoat
- Necrolai
Puhu aikuisille asiasta (oikeasti se auttaa jos ne vähääkään välittää)
Ja ku mä vaihdoin koulua, kiusaaminen loppui täysin kun menin sinne uutena ihmisenä. Olet ihan yhtä arvokas kuin muutkin, joten älä tee itsaria! Oikeasti, minäkin joskus ajattelin noin, mutta nyt kun ajattelen sitä, en ymmärrä mikä minuun oikein meni.
Sry aika tönkköä tekstiä, mutta mutta yritä jaksaa. Moi!
Tilanteesi kuulostaa todella ikävältä ja on jatkunut jo pitkään. Oletko kertonut siitä vanhemmillesi tai muille aikuisille? On tärkeää, että puhut asiasta jonkun luotettavan aikuisen kanssa, joka voi auttaa sinua, esimerkiksi opettajan tai koulukuraattorin kanssa. Heidän tehtävänsä on puuttua kiusaamiseen, ja tarvittaessa voidaan myös selvittää, onko kotona kaikki niin kuin pitäisi. Kodin ja koulun pitäisi olla lapselle ja nuorelle paikkoja, joissa on turvallista olla. Sinulla on oikeus käydä koulua ilman, että tarvitsee pelätä kiusaamista. Älä jää enää asian kanssa yksin.
Jos avun hakeminen omalta paikkakunnalta tuntuu vaikealta, voit ensin kysyä apua vaikka MLL:n nuortennetin lasten ja nuorten puhelimesta tai kirjepalvelusta. Sivuilta löytyy myös lomake, jonka avulla voi olla helpompi kertoa asioista aikuisille. Katso http://www.mll.fi/nuortennetti/mista_apua/
Voimia tilanteeseesi!
T: Julia
Erityisnuorisotyönohjaaja
NettiSaapas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104