Aikataulut ja muut tiedot löytyy alla olevasta linkistä.
http://www.nintendo.fi/ajankohtaista/tapahtumat/pokemon-lataus-2012
pitäkää hauskaa :D
Keldeo Lataustapahtuma!!!
2
115
Vastaukset
- samiel999
Niin tuli tehtyä - kiitos erään ystäväni, joka suostui auttamaan sen hommaamisessa Black- ja White-peleihini.
Yksi asia vain pikkuisen vaivaa: minulla on eräs toinen kaveri, joka myös pelaa pokémonia, mutta hän asuu "korvessa", jossa yhteys toimii joko juuri ja juuri tai ei ollenkaan, joten hän on minun luonani käynyt vaihdattamassa itselleen joitain pokémoneja/ hankkimassa WiFi-event-pokémonit. Olen yrittänyt avittaa häntä viimeisimpänä tempauksenani hankkimalla hänelle kaikki legendaariset, mitä häneltä puuttuu - olen jo suurimman osan saanut hänelle hankittua - mutta ongelma onkin tässä Keldeossa: se kun ei näy tuolla GTS:lla, niin en oikein pysty hankkimaan sitä...
Tosin tulin tietty ajatelleeksi, että "Kenties sen pystyy vaihtamaan GTS:lta sitten B2- & W2-versioissa.", mutta en asiaa toistaiseksi pysty varmentamaan (joskus tuntuu, että tämä "Avulias Aatu-asenteeni" tuottaa minulle vielä hankaluuksia). - Keldeo
Sen saa myös gamestopista 11.lokakuuta mennessä jos BW2 ennallo varaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766