onko rotillani myco kun ne välillä yskivät ja siinä tulee mukana jotain punaista veren näköistä? :(
auttakaa :(
2
253
Vastaukset
- Sedä
Sairauksista on parempi keskustella osaavan eläinlääkärin kanssa, mutta punainen väri ei ole verta :) Se on rottien räkää, joka on luonnostaan punaista.
- Black rat
Jos flunssa on jatkunut/toistunut, lääkäriin äkkiä!
Se punainen on räkää. Onhan rottien häkki vedottomassa paikassa, ravinto monipuolista ja häkin pohjalla pellettiä, EI sahanpurua?
Jos on lievempi flunssa:
Apteekista saa ilman reseptiä Nutri Plus -vitamiinigeeliä, hinta n. 15€. Eläinlääkärikäyntiä suosittelen, ja kasvattajalta voi aina kysyä. Kotihoitona voi käyttää myös mentholia, valkosipulia, hunajaa ja höyryhengitystä. Suomen Kesyrottayhdistyksen sivuilta ja keskusteluista löytyy ohjeita kotihoitoon.
http://www.kesyrottayhdistys.fi/
Jos hengitys oikein rohisee (kyyhkysen kujerrukselta kuullostava) ja se toistuu, silloin viimeistään antibioottikuuri. Hengitysvaivat kannattaa mieluummin hoitaa aikaisin kuin liian myöhään. Myco on rotilla valitettavan yleinen, eikä sille välttämättä mahda mitään, vaikka tekis itse kaikki oikein.
Tsemppiä, toivotaan että pikkuiset paranee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645