Eli, olen 13-vuotias poika ja haluaisin ostaa uuden puhelimen. Saan viikkorahaa vaan 2.50e/vk :( . Olen tehnyt töitä, kuten imurointia; ruohonleikkuuta ja kaikkea, mutta vanhemmat ei suostu loputtomiin maksamaan... Eli vinkkejä kehiin!
Nopeesti 200 euroa!
NOPEESTI!!!
4
217
Vastaukset
- SAMAA
Sama ongelma TYTÖLLÄ. Ja saan 17€/kk
- esei
älä osta es
Pyydä isovanhemmiltasi ja sukulaisilta ja ystävilta jos niillä olisi antaa töitä :) olen itse 14 vuotias tyttö ja olen kyllä saanut hyvin rahaa nyt kun olen kysellyt töitä koska kyllä sana kiertää sitten että etsit vähän pieniä töitä :)
- jasflas
työtä vaan. Tai voit tarjota esim naapureille pieniä palveluksia rahaa vastaan, esim ruohon leikkaus, koirien ulkoilutus, haravointi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635