Suomessa vakava naisvaje - apua kolmannesta maailmasta?

pelastetaan suomi

Suomessa on Tilastokeskuksen mukaan kymmenien tuhansien naisvaje ikäluokissa 0-55. Yleinen käsitys naisvaltaisesta Suomesta onkin tyly tilastoharha: naisia on ylivoimaisesti enemmän ns. eläkeläisikäluokissa 55 ikävuodesta ylöspäin. Ellei satu olemaan kriteereissään Mehu-Jannen linjalla, niin eipä tällaiselle salskealle 20-40 -vuotiaalle löydy tästä maasta vapaata naista jota ei ole kilpailutettu pilalle.

Ratkaisuehdotukseni tähän on varsin yksinkertainen: maahanmuutto sallittava jatkossa vain naisille. Hallituksen varattava budjetista kahden miljardin euron lobbausraha kolmannen maailman naisten houkuttelemiseksi Suomeen. Monipuolisuus on muistettava, kohdistetaan lobbaus kaikkiin maanosiin.

Äänestän heti sitä ehdokasta ikuisesti kaikissa vaaleissa, joka tuo tämän esityksen pöydälle jossain.

75

574

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulin juuri yökerhos

Asia on kyllä helppo nähdä kun menee baariin tai yökerhoon tai ihan mihin tahansa: miehiä tuntuisi olevan noin 70% väestä. Vain Helsingissä päästään ehkä tasalukuihin tai jopa naisenemmistöön.

• Vähemmistö

Ihan sama miten paljon niitä siellä on. Ei ne anna kuitenkaan.

• sfghzgfh

No toi nyt on selvä. Kaverinki kans ku ollaan ryypätty ja mietitty baariin menoo, ni aika monesti ollaan tultu tulokseen ettei sinne viitti mennä vanhoja ukkoja kattelee.

Kävin kerran turun kuumimmassa yökerhossa, apollossa. Toosi hieno näky oli tää yläkerta. Oli lauantai ilta, tanssilattialla 3 naista tanssii 1mies jota naiset vältteli. sit oliki pöydissä ja baaritiskillä varmaan 200 miestä kattelemassa kun nää naiset tanssi. hahaha, mitä paskaa.

• dgkdghk
        Vähemmistö kirjoitti:

Ihan sama miten paljon niitä siellä on. Ei ne anna kuitenkaan.

itse asiassa tosta helsingistä itekkin yllätyin positiivisesti. siellä jopa naiset tuli ite juttelee:s. ainut antijunttila koko suomessa.

• Siitäkö kyse?

Asun Helsingissä (syntyisin täältä) ja aina tehnyt aloitteita miehille, kuten on ystävänikin. Siksi ihmetyttänyt nämä puheet täällä.

• Siitäpä siitä
        Siitäkö kyse? kirjoitti:

Asun Helsingissä (syntyisin täältä) ja aina tehnyt aloitteita miehille, kuten on ystävänikin. Siksi ihmetyttänyt nämä puheet täällä.

Jep, siitä on kyse. En nyt jaksa kaivaa tilastoja (löytyy kyllä netistä jos kiinnostaa), mutta kyllä se ihan fakta on, että Helsingissä asuu suhteessa huomattavasti enemmän nuoria/sinkkuja naisia kuin muualla Suomessa.

Jos joskus tuntuu hesalaisesta siltä, että baareissa ei ole kuin naisia, ota juna vaikka Tampereelle. Täällä saa välillä naisia oikeasti etsiä. Ja pienemmissä paikoissa tilanne on vielä pahempi. Itse puolestani olen alkanut miettiä vakavasti junareissuja Helsingin yöelämään, koska Tampereella ei naisia ole.

Asian voi huomata myös Suomi24 treffeillä, kokeile huviksesi katsastaa Uudenmaan ulkopuolinen naistarjonta. Sitä ei juuri ole.

• Siitäpä siitä kirjoitti:

Jep, siitä on kyse. En nyt jaksa kaivaa tilastoja (löytyy kyllä netistä jos kiinnostaa), mutta kyllä se ihan fakta on, että Helsingissä asuu suhteessa huomattavasti enemmän nuoria/sinkkuja naisia kuin muualla Suomessa.

Jos joskus tuntuu hesalaisesta siltä, että baareissa ei ole kuin naisia, ota juna vaikka Tampereelle. Täällä saa välillä naisia oikeasti etsiä. Ja pienemmissä paikoissa tilanne on vielä pahempi. Itse puolestani olen alkanut miettiä vakavasti junareissuja Helsingin yöelämään, koska Tampereella ei naisia ole.

Asian voi huomata myös Suomi24 treffeillä, kokeile huviksesi katsastaa Uudenmaan ulkopuolinen naistarjonta. Sitä ei juuri ole.

Tampere on naisten Pattaya . Liity Facebook "rasismin vastainen thaihierontapaikkojen suojeluryhmä" ,niin näet lisää tilastoja.

• sinivuokko
        sfghzgfh kirjoitti:

No toi nyt on selvä. Kaverinki kans ku ollaan ryypätty ja mietitty baariin menoo, ni aika monesti ollaan tultu tulokseen ettei sinne viitti mennä vanhoja ukkoja kattelee.

Kävin kerran turun kuumimmassa yökerhossa, apollossa. Toosi hieno näky oli tää yläkerta. Oli lauantai ilta, tanssilattialla 3 naista tanssii 1mies jota naiset vältteli. sit oliki pöydissä ja baaritiskillä varmaan 200 miestä kattelemassa kun nää naiset tanssi. hahaha, mitä paskaa.

kiitos tiedosta muutan turkuun,vantaalta...

• mies32
        Siitäpä siitä kirjoitti:

Varmaan sinkkunaisia on Helsingissä suhteessa eniten, mutta kyllä naiset idässä ja pohjoisessa tulevat rennoimmin juttusille omasta aloitteestaan. Ja lämpenevät tehokkaimmin, kun heille mainitsee olevansa Helsingin herra.

Yliopistokaupunkeja on myös muita kuin HKI. En jaksa kaivella tilastoja, mutta veikkaisin esim. Jyväskylän pärjäävän ihan mainiosti sukupuolijakaumaltaan.

• 31

Lisäksi tässä maassa parisuhdemarkkinat toimivat yksinomaan naisten ehdoilla. Jokainen nainen saa tässä maassa miehen, mutta tosiaankaan jokainen mies ei saa naista. Parisuhde (siis se, mitä se tuo mukanaan) on tässä yhteiskunnassa kuitenkin aika lailla perusedellytys miesten psyykkisen hyvinvoinnin kannalta ihan biologisessa mielessä. Milloinhan tähän epätasa-arvoon ja syrjäytymisen lisäämiseen puututaan valtion toimesta?

• uetyhusf

Tota itsekkin miettinyt. Miksei yhteiskunnallisesti noin tärkeään asiaan puututa?
        Ei varmaan naisilla oo valittamista. Mulle kelpais ihan hyvin ulkomaalainen nainen paitsi muslimit.

Jos mies haluaisi naisvaltaiseen valtioon, olisi hänen mentävä venäjälle asumaan. Nainen taas voi nauttia ylitarjonnasta suomen kaltaisessa hyvinvointi valtiossa. Katkeraks vetää.

• Palstasta näkyy
        uetyhusf kirjoitti:

Tota itsekkin miettinyt. Miksei yhteiskunnallisesti noin tärkeään asiaan puututa?
        Ei varmaan naisilla oo valittamista. Mulle kelpais ihan hyvin ulkomaalainen nainen paitsi muslimit.

Jos mies haluaisi naisvaltaiseen valtioon, olisi hänen mentävä venäjälle asumaan. Nainen taas voi nauttia ylitarjonnasta suomen kaltaisessa hyvinvointi valtiossa. Katkeraks vetää.

Suurin osa siitä ylitarjonnasta ei ole mikään nautinto.

• Mitäs tehdä?

Ja minkäs verran sulla sitten on kokemuksia muiden valtioiden parisuhdekulttuurista, kun tunnut noin varma asiasta olevan?

Oletko koskaan käynyt ulkomailla tai huomannut mitenkään että minkälaisia ne naiset sitten ovat ulkomailla?

Kyllä asia on kuule niin että jokaisen kuuluu järjestää itse oma elämänsä parhaaksi mahdolliseksi, eikä se ole mikään valtion tehtävä ja velvollisuus auttaa joitakin saamattomia marginaalitapauksia.

Jos kerran olet noin varma siitä että ulkomaiden parisuhdekulttuuri eroaa niin paljon suomalaisesta, niin miksi et lähde sinne ulkomaille paremman elämän ja onnesi perässä? Mikä estää sua lähtemästä ulkomaille joko vähäksi aikaa tai vaikka pysyvästi?

• mies32
        Mitäs tehdä? kirjoitti:

Ja minkäs verran sulla sitten on kokemuksia muiden valtioiden parisuhdekulttuurista, kun tunnut noin varma asiasta olevan?

Oletko koskaan käynyt ulkomailla tai huomannut mitenkään että minkälaisia ne naiset sitten ovat ulkomailla?

Kyllä asia on kuule niin että jokaisen kuuluu järjestää itse oma elämänsä parhaaksi mahdolliseksi, eikä se ole mikään valtion tehtävä ja velvollisuus auttaa joitakin saamattomia marginaalitapauksia.

Jos kerran olet noin varma siitä että ulkomaiden parisuhdekulttuuri eroaa niin paljon suomalaisesta, niin miksi et lähde sinne ulkomaille paremman elämän ja onnesi perässä? Mikä estää sua lähtemästä ulkomaille joko vähäksi aikaa tai vaikka pysyvästi?

Juuri näin.

Jos on niin saamaton luuseri, ettei osaa lähteä varman unelmanaisensa perässä ulkomaille, niin ansaitsee yksinäisyytensä.

Todellisuudessa sitäpaitsi Suomessa naiset ovat yksiä aloitteellisimmista, Suomi onkin ujolle miehelle yksi parhaista maista maailmassa. Sukupuolijakaumaakaan ei ole täällä sotkettu millään yhden lapsen politiikalla tai poikalapsien suosimisella.
        Toki suomalaisen vaalean salskean miehen maailmalla naisilta saama huomio voi hämätä kuvittelemaan, että muissa maissa naiset olisivat aktiivisempia ja ihanampia, mutta todellisuudessa on kyse vain siitä, että eksotiikka vetoaa aina useaan. Suurimmassa osassa maailman maita suomalainen on eksoottinen otus, jolle halutaan jo ihan mielenkiinnostakin tulla juttelemaan.

• Hahahahaaaaaa...
        mies32 kirjoitti:

Juuri näin.

Jos on niin saamaton luuseri, ettei osaa lähteä varman unelmanaisensa perässä ulkomaille, niin ansaitsee yksinäisyytensä.

Todellisuudessa sitäpaitsi Suomessa naiset ovat yksiä aloitteellisimmista, Suomi onkin ujolle miehelle yksi parhaista maista maailmassa. Sukupuolijakaumaakaan ei ole täällä sotkettu millään yhden lapsen politiikalla tai poikalapsien suosimisella.
        Toki suomalaisen vaalean salskean miehen maailmalla naisilta saama huomio voi hämätä kuvittelemaan, että muissa maissa naiset olisivat aktiivisempia ja ihanampia, mutta todellisuudessa on kyse vain siitä, että eksotiikka vetoaa aina useaan. Suurimmassa osassa maailman maita suomalainen on eksoottinen otus, jolle halutaan jo ihan mielenkiinnostakin tulla juttelemaan.

"Todellisuudessa sitäpaitsi Suomessa naiset ovat yksiä aloitteellisimmista, Suomi onkin ujolle miehelle yksi parhaista maista maailmassa."

Sainpas päivän naurut kun luin tämän kommentin. Mitä olen itse baareissa käynyt niin 20vuoden aikana yksikään nainen ei ole suoraan lähestynyt minua. Mitä olen lueskellut täällä niin minullakin pitäisi olla kaikki hyvin, koska olen tumma, pitkä ja lihaksikas. Se on kyllä totta, että naiset ovat kaikista aloitteelisimpia ulkkiksille, julkkkiksille ja mamuille. Herää kysymys, että jos nainen pystyy tekemään aloitteen ulkkiksille niin miksi nainen ei pysty tekemään aloitetta suomalaiselle miehelle?

• 1+4
        Hahahahaaaaaa... kirjoitti:

"Todellisuudessa sitäpaitsi Suomessa naiset ovat yksiä aloitteellisimmista, Suomi onkin ujolle miehelle yksi parhaista maista maailmassa."

Sainpas päivän naurut kun luin tämän kommentin. Mitä olen itse baareissa käynyt niin 20vuoden aikana yksikään nainen ei ole suoraan lähestynyt minua. Mitä olen lueskellut täällä niin minullakin pitäisi olla kaikki hyvin, koska olen tumma, pitkä ja lihaksikas. Se on kyllä totta, että naiset ovat kaikista aloitteelisimpia ulkkiksille, julkkkiksille ja mamuille. Herää kysymys, että jos nainen pystyy tekemään aloitteen ulkkiksille niin miksi nainen ei pysty tekemään aloitetta suomalaiselle miehelle?

Ketä kiinnostaa setä ikäinen...

• mies32
        Hahahahaaaaaa... kirjoitti:

Ei se, että Suomen naiset ovat ehkä maailman aloitteellisimpia, sitä tarkoita, että aloitteita silti riittäisi jokaiselle ätminkäiselle. Tai edes tavikselle. Tai edes pikkukomealle. Itselleni on riittänyt, parhaina aikoina keskimäärin kerran illassa, parhaina iltoina useamminkin.

Naiset nyt ylipäänsä koko maailmassa tekevät vähän aloitteita, mutta Suomessa kuitenkin enemmän kuin luultavasti missään muualla tai ainakin enemmän kuin 95% "muualta".

Viimeiseen kysymykseesi vastaus on siinä, että se ulkkis on sinun edelläsi naisen himorankingissa. Syyt voivat olla sinussakin, mutta usein ulkkis saa eksotiikkapisteitä. Sama ilmiö toistuu kaikkialla maailmalla. Jopa Suomen sisällä vieraspaikkakuntalaiset saavat bonus-huomiota naisilta, kunhan muistavat kovaan ääneen kertoa tulevansa toiselta puolelta Suomea. Näin ainakin stadilaisen pyöriessä maalla. mutta käsittääkseni myös moni helsinkiläisnainen käy kuumana maalaisisäntiin.
        Mutta ei se ulkkis aina mene suomalaisen edelle, tätä tosin ulkkismiehet itse kestävät melko heikosti ja olenkin siksi joutunut muutamaa ojentamaan pohjalaiseen tyyliin.

• Naisia.
        1+4 kirjoitti:

Näyttää Kiinnostavan setä ikäinen. Kummasti se ikä ei vaivaa jos mies on julkkis tai muuten statukseltaan korkea.

• Näyttää kiinnostavan
        1+4 kirjoitti:

Kummasti vaan näkyy sellaisilla 30-40 -vuotiailla hyvinruskettuneilla miehillä olevan niitä teinityttöystäviä. Kummasti vaan tällaista tapausta eivät femakkoämmät yhtään kauhistele. Eikö mamusetä olekaan namusetä?

• Naisia enemmän

Miksi yli viisikymppisten naisten pitäisi olla yksin?

• Tessu 888
    • Liity facebookissa Rasismin vastaiseen Thaihierontapaikkojen suojeluryhmään . Niin näet samat tilastot ja muuta kannanottoa.

• Mies23

Yhteiskunnan pitäis varmistaa se asia että jokainen mies saa halutessaan naisen niin yhdenkään miehen ei tarvisi katkeroitua naisen puutteen takia. Kuten myös se että kaikki miehet pääsis poikuudestaan eroon tietyssä iässä niin ei tulisi mitään eriarvoisuutta siinä asiassa ja kokemattomuudesta ei tulisi kenellekkään suurta ongelmaa. Yhteiskunta on mätä kun ei se tee mitään näiden asioiden korjaamiseksi.

• Mitäs tehdä?

Miksi yhteiskunnan pitäisi ottaa vastuu miesten saamattomuuden takia? Eikö jokainen voisi olla itse vastuussa omasta elämästään?

Jos kerran yhteiskunnan pitäisi tästäkin asiasta vastuu kantaa, niin onko sulla itselläsi mitään ehdotuksia siitä miten yhteiskunta näitä asioita järjestäisi?

Pitäiskö sitä olla maksullisia naisia vai meinaatko että naiset pitäisi pakottaa makaamaan epämiellyttävien miesten kanssa?

Olen aika varma siitä että jos valtio laillistaisi prostituution ja maksullisia naisia olisi tarjolla halvalla, niin tuskin sä ja kovinkaan monet muut kaltaisenne miehet edes käyttäisitte heidän palveluitaan. Tekosyitä varmaan riittäisi vaikka millä mitalla siihen ettei huoriin voi mennä. On liian kallista, ei ole hyvännäköisiä naisia tarjolla, eivät ole suomalaisia naisia, ei ole rohkeutta mennä huoriin, eikä ole aikaisempia kokemuksia seksistä, ei ole sama asia sekstailla huoran kanssa kun että joku antaisi ilmaiseksi yms. jne. jne....

Sitä kun on aina vaan sellaisia katkeroituneita valittajia jotka eivät ole mihinkään tyytyväisiä ja itsessä kun ei koskaan ole ikinä mitään vikaa:)

• mies32

Yhteiskunta on mätä, kun se on opettanut velliperseet pitämään yhteiskuntaa vastuullisena omasta elämästään kehdosta hautaan.

• Reipas Mies

Nuorelle miehelle on todella tärkeää että parhaassa iässään tulee hommattua p/s-kokemusta naisten kanssa toimimisesta. Se on voimavara jolla elämä alkaa mennä oikeille urille.

Mehu-Jannen linjaa ei tulisi lobata mediassa kuten neo-seksikästä puumailuakaan vaihtoehtoina sille tosi asialle ettei Suomessa pian ole tarpeeksi sinkku naisia vapaana (muuttajat mm.), tai heidät on useimmiten, juuri kuten aloittaja totesi, kilpailutettu.

Miehet kilpeilevat toisiaan vastaan kiipeilemällä sosiaalisessa pyramidissa, kun nainen vain voi passiivisena vastaanottaa miesten lähestymisiä niistä valiten.

• Ja paskat

Unohdit smootien ja coolin ja muut mukavat käännössanat. Ei irtoo tuolla ulosannilla.

• 30+ mies, hki

Ei pariutuminen ja seksi ole mitään ihmisen perusoikeuksia. Pitäisikö valtion taata myös kaikille hyväpalkkainen työ? :) Kyllä se on kuule ihan itsestä kiinni ja toki geenit vaikuttavat myös paljon. En minäkään kitise sitä, että en ole koskaan edes suudellut naista.

Pitkälti tilanne johtuu omasta elämäntyylistä, asia ei vaan kiinnosta niin paljon että siihen haluaisi panostaa aikaa ja vaivaa. Työura on minulle aina ollut paljon tärkeämpi kuin ihmissuhteet. Kavereilleni olen kuitenkin aina ollut reilu ja luotettava. Minulla ei myöskään ole mitään naisia vastaan, varmasti on paljonkin mukavia tapauksia liikenteessä. Oma näkemykseni kuitenkin on, että naisilla on kyllä riittävästi tarjontaa miehistä, eli ilman minunkin panosta kaikki kivat naiset kyllä löytävät itselleen miehen. :)

• Mies1985

Kolmas maailma on kolmas maailma koska kolmannen maailman ihmiset eivät osaa rakentaa kehittyneempää yhteiskuntaa. Kuitenkin jos olisi pakko tuoda ihmisiä sieltä (ja sillä tavoin tehdä Suomesta vähemmän kehittynyt) niin naisia pitäisi toki suosia koska naisilla ei ole yhtä kovia pyrkimyksiä viedä kehitystä taaksepäin.

• ..............

Mamunaiset pyörivät omissa piireissään ja omissa miehissään, aivan toisin käyttäytyvät siis kuin mamumiehet. Jos suomalainen mies haluaa ulkomaalaisen naisen, sellainen on ostettava idästä.

• mies32

Jos suomalainen mies haluaa ulkomaalaisen naisen, hän menee Hgin keskustan yökerhoon ja iskee sieltä sellaisen. Jokaisessa täydessä suuremmassa yökerhossa Helsingissä on lähes varmasti ulkomaalaisia naisia. Enkä puhu vain ilolinnuista.

• öö

Kieltääkö joku lakia sinua hankkimasta vaimoa vaikka Thaimaasta? Siitä vain toimeen.

• Mies23

Oletko aseksuaali jos kiinnostusta ei ole moiseen koskaan ollut riittävästi? Itselläni olisi kiinnostusta löytää nais-seuraa enemmän kuin muille jakaa mutta rohkeutta sellaisen hankkimiseen ei ole. Nyt joku taas tulee kommentoimaan että lopeta se kitiseminen ja ihmisten vihaaminen jos sulla kerran ei ole rohkeutta mihinkään.

• Oikeassa olet

Sinä päivänä, kun kiinnostuksen määrä kasvaa tarpeeksi suureksi, alkaa sitä rohkeuttakin pikkuhiljaa esiintyä. Vielä ei siis kiinnosta riittävän paljon.

Mikä siis neuvoksi? Pitäisikö yhteiskunnan jotenkin piitata siitä, että sinua ei kiinnosta tehdä mitään omien halujesi tyydyttämiseksi? Ihan oikeassa olet: lopeta se turhan kitiseminen!

• höpöt
        Oikeassa olet kirjoitti:

Sinä päivänä, kun kiinnostuksen määrä kasvaa tarpeeksi suureksi, alkaa sitä rohkeuttakin pikkuhiljaa esiintyä. Vielä ei siis kiinnosta riittävän paljon.

Mikä siis neuvoksi? Pitäisikö yhteiskunnan jotenkin piitata siitä, että sinua ei kiinnosta tehdä mitään omien halujesi tyydyttämiseksi? Ihan oikeassa olet: lopeta se turhan kitiseminen!

Kaikki ei ole ekstrovertteja. Täyttä mölyapinan paskaa tuo, että muuttuu sosiaaliseksi ekstrovertiksi jos vain on oikeasti kiinnostunut.

• Oikeassa et ole
        höpöt kirjoitti:

Kaikki ei ole ekstrovertteja. Täyttä mölyapinan paskaa tuo, että muuttuu sosiaaliseksi ekstrovertiksi jos vain on oikeasti kiinnostunut.

Väitinkö mielestäsi, että jokainen muuttuu ekstrovertiksi? Tiedätkö, mikä semmoinen edes on?

Hirmuisen sisäänpäinkääntynyt ihminen ei varmasti ikinä saa itsestään niin paljon irti, että avaisi suunsa edes kysyttäessä. Ujokin ihminen saa sentään sanan suustaan, varsinkin jos paikka ja vastapuoli ovat oikeat. Jos ei saa, ei kannata kitistä, että kukaan ei tykkää - kuka ihme sitä täysin umpimielisestä ihmisestä kiinnostuisi?

• Turha vaiva
        Oikeassa olet kirjoitti:

Vitut ne sitä reikää anna vaikka kuinka kerjää.

• Jesse-Pertti

Koska Etelä-Euroopassa on kova nuorisotyöttömyys ja Suomessa on terveydenhoitoalalla hoitajapulaa, niin nämä kaksi asiaa pitäisi yhdistää.

• ,....,

Suomessa ei kyllä varmasti ole hoitajapulaa oikeasti koska hoitajia koulutetaan koko ajan, ja suuret ikäluokat jäävät eläkkeelle. Määräaikaisia hoitajia pidetään monet vuodet eikä vakinaisteta. Tosin esim. vanhustenhoitoon ja kehitysvammahoitoon ei saada yhtä helposti hoitajia kuin vaikka päihdehoitoon tms., näin olen ymmärtanyt.

• äänestän puolesta

Puoltoääni aloitukselle

• mitäs apua...

Yksikään kirjoittaja ei ole antanut vielä mitään ehdotuksia siitä että mitä apuja se yhteiskunta antaisi tähän naisvajeeseen ja miesten naisettomuuteen. Melkein ainoa mahdollinen vaihtoehto näille ikisinkkumiehille olisi se naisen hakeminen ulkomailta, mutta kun kukaan ei vaan halua siihen lähteä.

• hjjhjhghh

Ilotalot.

• epäilen vaan
        hjjhjhghh kirjoitti:

Ilotalot.

Olisiko ne ilotalot ja prostituution laillistaminen sitten se ratkaisu tähän muutamien harvalukuisten miesten naisettomuuteen? Hieman kyllä sitä epäilen vaan. Mahtaisiko ne kolmekymppiset täysin kokemattomat ja ujot miehet uskaltaa edes mennä noihin ilotaloihin, kun vetoaisivat sielläkin heti siihen kokemattomuuteen, naisten käsittelytaitoihin, sosiaalisuuteen ym. juttuihin.

• jhkhjh
        epäilen vaan kirjoitti:

Olisiko ne ilotalot ja prostituution laillistaminen sitten se ratkaisu tähän muutamien harvalukuisten miesten naisettomuuteen? Hieman kyllä sitä epäilen vaan. Mahtaisiko ne kolmekymppiset täysin kokemattomat ja ujot miehet uskaltaa edes mennä noihin ilotaloihin, kun vetoaisivat sielläkin heti siihen kokemattomuuteen, naisten käsittelytaitoihin, sosiaalisuuteen ym. juttuihin.

No ne kokemattomat käyttäisi palveluita jo parikymppisinä. Naiset tulisi tutuimmiksi ja naisen pelko poistuisi. Siitä seuraisi sit kyllä machokulttuuri. Feminismi vähemisi kun naisia ei tarvis mielistellä. Parisuhteet myös vähenisi.

• -M-

Ajatus siitä että nainen muuttaisi tänne nimenomaan minun vuokseni, on ahdistava. Ennemmin niin että maahanmuuttoa vaan lisättäisiin radikaalisti juurikin naisten osalta. He pääsisivät ensin sopeutumaan paikalliseen kulttuuriin ja sen myötä toisivat sitten oman lisänsä parisuhdemarkkinoillemme. Ei se pieni kilpailu pahaa tekisi suomalaisillekaan naisille...

• mahtaisko olla
        jhkhjh kirjoitti:

No ne kokemattomat käyttäisi palveluita jo parikymppisinä. Naiset tulisi tutuimmiksi ja naisen pelko poistuisi. Siitä seuraisi sit kyllä machokulttuuri. Feminismi vähemisi kun naisia ei tarvis mielistellä. Parisuhteet myös vähenisi.

Tuskin ne ujot aikamiespojat ovat parikymppisenä yhtään sen sosiaalisempia ja rohkeampia naisten suhteen, joten empä usko että heillä olisi pokkaa mennä ilotaloon ja sanoa naiselle suoraan että mitä on vailla.

Eikös täällä olla koko ajan vaan toivottu sitä että ne parisuhteet just lisääntyisi ja pysyisi paremmin koossa ja samalla taas ne yhdenyön suhteet häviäisivät kokonaan?

• olga
        epäilen vaan kirjoitti:

onhan suomessa thaihierontaa,jossa saa muutakin palvelua...

• jhkjhkhjk
        olga kirjoitti:

onhan suomessa thaihierontaa,jossa saa muutakin palvelua...

Saako? En tiennytkään. Luulin että toi on vaan isojen poikien juttuja että thai hieronta onkin seksiä.

• mies32
        -M- kirjoitti:

Ajatus siitä että nainen muuttaisi tänne nimenomaan minun vuokseni, on ahdistava. Ennemmin niin että maahanmuuttoa vaan lisättäisiin radikaalisti juurikin naisten osalta. He pääsisivät ensin sopeutumaan paikalliseen kulttuuriin ja sen myötä toisivat sitten oman lisänsä parisuhdemarkkinoillemme. Ei se pieni kilpailu pahaa tekisi suomalaisillekaan naisille...

Silloinhan surkeat ätmi-geenit saataisiin lisääntymään keinotekoisesti markkinoita manipuloimalla. Tämä johtaisi itsestään selvästi kansamme geenipoolin köyhtymiseen.

• 4+15
        mies32 kirjoitti:

Silloinhan surkeat ätmi-geenit saataisiin lisääntymään keinotekoisesti markkinoita manipuloimalla. Tämä johtaisi itsestään selvästi kansamme geenipoolin köyhtymiseen.

Ei, vaan nimenomaan uutta verta Suomen kansaan! Myös uutta väriä tähän maantienharmauteen - thaimaalaiset ovat aasialaisia, joten hiuksista tulisi tummempia ja ihosta samoin. Suomalaisilla on muutenkin hälyttävän vähän geenien sekoittumista muiden kansojen kesken, siksi AGU-Fin ja muut perinnölliset taudit rehottavat täällä.

Lisää aasialaista verta tähän kansaan, jotta saadaan geeniperimä heterogeenisemmaksi! (Toivottavasti persut tai "suomi suomalaisille"-skinit eivät sabotoi tätä...

• mies32
        4+15 kirjoitti:

Ei, vaan nimenomaan uutta verta Suomen kansaan! Myös uutta väriä tähän maantienharmauteen - thaimaalaiset ovat aasialaisia, joten hiuksista tulisi tummempia ja ihosta samoin. Suomalaisilla on muutenkin hälyttävän vähän geenien sekoittumista muiden kansojen kesken, siksi AGU-Fin ja muut perinnölliset taudit rehottavat täällä.

Lisää aasialaista verta tähän kansaan, jotta saadaan geeniperimä heterogeenisemmaksi! (Toivottavasti persut tai "suomi suomalaisille"-skinit eivät sabotoi tätä...

Suomalaisten geenit ovat melko heterogeeniset verrattuna suurimpaan osaan saman kokoisista maista / kansoista.
        Eikä tummuus ole mikään itseisarvo, ennemminkin olisi sääli jos suomalaisistakin tulisi tummia, kuten 95% maailman väestöstä on.

Vaikka ei minulla mitään geenivaihtoa vastaan, omatkin himoni sitä kohti ajavat. Perustelusi vaan olivat osin huterat.

• 6+11
        mies32 kirjoitti:

Suomalaisten geenit ovat melko heterogeeniset verrattuna suurimpaan osaan saman kokoisista maista / kansoista.
        Eikä tummuus ole mikään itseisarvo, ennemminkin olisi sääli jos suomalaisistakin tulisi tummia, kuten 95% maailman väestöstä on.

Vaikka ei minulla mitään geenivaihtoa vastaan, omatkin himoni sitä kohti ajavat. Perustelusi vaan olivat osin huterat.

Et ole ilmeisesti Euroopan geenikarttaan tai siihen liittyvään tutkimukseen tutustunut?

http://strangemaps.files.wordpress.com/2008/08/geneticmapofeurope.jpg

Finland: forever alone...
        Ja geneettisesti huomattavan homogeenistä kansaa. Melko sisäsiittoista meininkiähän täällä on ollut, kun alkujaan Kaukasukselta tulleita nykysuomalaisten esi-isiä on ollut vain n. 5000-10 000 henkeä.

HUOM! Meidän nykysuomalaisten esi-isät eivät sitten olleet mitään alkuperäisväestöä tässä maassa. Se kunnia kuuluu kansalle, joka nykyään tunnetaan saamelaisina. Heidän jäljiltään täällä etelämpänä on lähinnä ns. lapinraunioita (kiviröykkiöitä, jotka merkitsevät sukujen riista-alueiden rajoja) sekä joitakin vanhoja paikannimiä (mm. Nuuksio, oik. Noux, sana tarkoittaa joutsenta).

Tuolta löytyy linkkejä tutkimukseen (varoitus: linkkien takana tieteellistä jargonia): http://eurogenes.blogspot.fi/2012/06/genetic-map-of-west-eurasia-with.html

Joten uutta verta ja uusia geenejä vain tähän maahan ja tähän kansaan! Tulivat ne sitten thaikku- tai venakkovaimojen tai etiopialais- tai saksalaismiesten puolisuomalaisten lasten muodossa.

• mies32
        6+11 kirjoitti:

Et ole ilmeisesti Euroopan geenikarttaan tai siihen liittyvään tutkimukseen tutustunut?

http://strangemaps.files.wordpress.com/2008/08/geneticmapofeurope.jpg

Finland: forever alone...
        Ja geneettisesti huomattavan homogeenistä kansaa. Melko sisäsiittoista meininkiähän täällä on ollut, kun alkujaan Kaukasukselta tulleita nykysuomalaisten esi-isiä on ollut vain n. 5000-10 000 henkeä.

HUOM! Meidän nykysuomalaisten esi-isät eivät sitten olleet mitään alkuperäisväestöä tässä maassa. Se kunnia kuuluu kansalle, joka nykyään tunnetaan saamelaisina. Heidän jäljiltään täällä etelämpänä on lähinnä ns. lapinraunioita (kiviröykkiöitä, jotka merkitsevät sukujen riista-alueiden rajoja) sekä joitakin vanhoja paikannimiä (mm. Nuuksio, oik. Noux, sana tarkoittaa joutsenta).

Tuolta löytyy linkkejä tutkimukseen (varoitus: linkkien takana tieteellistä jargonia): http://eurogenes.blogspot.fi/2012/06/genetic-map-of-west-eurasia-with.html

Joten uutta verta ja uusia geenejä vain tähän maahan ja tähän kansaan! Tulivat ne sitten thaikku- tai venakkovaimojen tai etiopialais- tai saksalaismiesten puolisuomalaisten lasten muodossa.

Tuossahan nimenomaan näkyy, että suomalaisten geenikartta on melko laaja. Esimerkiksi laajempi kuin PO (Puola?), joka on kuitenkin paljon suurempi kansa väestöltään.
        Ja juuri eilen julkaistiin uusi tutkimus ja sitä aiemmin muutama päivä sitten, joissa kaikissa kerrotaan mm. että itä- ja länsisuomalaisten välillä on isompi geneettinen ero kuin vaikka englantilaisen ja pohjois-saksalaisen välillä. Eli kaukana homogeenisestä geenipoolimme on. Meiltä löytyy niin germaanisia geenejä kuin jopa japanista ja kiinan suunnalta asti tulleita geenejä.

Siitä, että olivatko saamelaiset levittäytyneet koko maahan ennen nyky-suomalaisten tuloa, ei kai ole varmuutta. Mutta saamelaiset myös antaneet oman osansa geenivariaatioihimme. Eikä sitäkään kai kukaan voi ainakaan varmuudella sanoa, että olivatko saamelaiset täällä ensimmäisinä vai oliko ennen heitä muita, ainakin nyt neandertaleja, joiden geenejä meillä myös on varsin rikas pläjäys verrattuna moniin muihin kansoihin.
        Mitään "nykysuomalaisten esi-isiä" olisi sitäpaitsi vaikea edes määrittää, kun eivät esi-isämme tänne minkään yhden kansanvaelluksen mukana yhtenäisenä kansana ole tulleet, vaan muuttoaaltoja on tullut vähän joka suunnasta eri aikoina, lopulta toteuttaen nykyisen melko rikkaan geenipoolimme.

Suurimmat ongelmat perinnöllisyyksissä on jossain maaseudun tuppukylissä, joissa naitu ristiin pienellä alueella muutaman sukupolven ajan. Mutta jos nyt vaikka Pohjois-Suomen tuppukyläläinen saa haettua puolison edes Hämeestä ja savolainen Turusta, niin tulevan lapsen perintötekijät ovat varsin hyvällä mallilla.

Monella suomalaisella muuten geenit lähempänä saksalaista kuin vaikka savolaista, jolloin rikkaamman perimän tälläinen germaanisuomalainen saisi lapselleen hakemalla puolisonsa Kuopiosta kuin Hampurista.

• aaargh

Jos kaikki naiset saa miehen niin miksi minä sitten olen yhä sinkku? Ottaa niin päähän tuollaiset kommentit. Ja "jokaiselle miehelle taattava nainen". No kyllä niitä ois, mutta kun ei kelpaa kuin ne 50-kiloiset.
      terveisin katkera mursu

• Niinpä niin...

Sinua ei ole miehille olemassakaan, kuten ei muitakaan naisia, jotka eivät ole seksuaalisesti haluttavia. Sellaisia vekkuleita noi miehet vaan on.

Mutta sehän EI ole mikään ongelma, koska se ei heitä kosketa.

Vain heidän omaa pikku navanalusmatoa koskettavat ongelmat on OIKEITA ongelmia, niiden ratkasemiseen pitäisi keskittyä niin naisten kuin valtiovallankin.

• mies32

Itse olen pitänyt vaihtorajana vasta 60-kiloa, mutta tästä on toki kaveripiirissäni eriäviä mielipiteitä. Toiset haluavat ajaa aina kisakireällä ja vaihtavat jo 55-kiloisen uuteen.
        Täytyy tietysti ottaa huomioon myös pituus ja muodot, mutta yli 65-kiloisen kanssa sosiaalinen painekin jo pakottaa vaihtamaan tuoreeseen peliin.

Mehu-Jannet ovat sitten oma erikoinen porukkansa, joka ajaa toisten jo kaatikselle viemiä loppuun. Siinä pitää osata todella laittaa ajokkiaan itse, huoltaa ja puunata, käyttää vuositarkistuksissa jne.. Vähän liikaa vaivaa omaan makuuni ja ajotuntumakin historiallisen rauhallinen. Sopii tietysti säästäväiselle tee-se-itse-miehelle, jos käyttöä ei tule paljon / vuosi, eikä kaipaa uutuuttaan kiiltävää.

• outoa puhetta
        mies32 kirjoitti:

Itse olen pitänyt vaihtorajana vasta 60-kiloa, mutta tästä on toki kaveripiirissäni eriäviä mielipiteitä. Toiset haluavat ajaa aina kisakireällä ja vaihtavat jo 55-kiloisen uuteen.
        Täytyy tietysti ottaa huomioon myös pituus ja muodot, mutta yli 65-kiloisen kanssa sosiaalinen painekin jo pakottaa vaihtamaan tuoreeseen peliin.

Mehu-Jannet ovat sitten oma erikoinen porukkansa, joka ajaa toisten jo kaatikselle viemiä loppuun. Siinä pitää osata todella laittaa ajokkiaan itse, huoltaa ja puunata, käyttää vuositarkistuksissa jne.. Vähän liikaa vaivaa omaan makuuni ja ajotuntumakin historiallisen rauhallinen. Sopii tietysti säästäväiselle tee-se-itse-miehelle, jos käyttöä ei tule paljon / vuosi, eikä kaipaa uutuuttaan kiiltävää.

Aika ihme logiikkaa sulla kyllä on mies32, jos todellakin pidät naisen painorajana 60kg!! Ja jos muka yli 65 kiloiset ovat jo liian isoja tai painavia!

Entäs jos nainen onkin 178cm pitkä ja vielä isorintainen ja uhkeamuotoinen, niin kyllä sitä painoa on silloin väkisinkin tuo yli 65kg. Aika typerää jättää kyllä nainen kelpuuttamatta vain jonkun sosiaalisen paineen ja kavereiden mielipiteiden takia, mutta tapansa jokaisella.

• mies32
        outoa puhetta kirjoitti:

Aika ihme logiikkaa sulla kyllä on mies32, jos todellakin pidät naisen painorajana 60kg!! Ja jos muka yli 65 kiloiset ovat jo liian isoja tai painavia!

Entäs jos nainen onkin 178cm pitkä ja vielä isorintainen ja uhkeamuotoinen, niin kyllä sitä painoa on silloin väkisinkin tuo yli 65kg. Aika typerää jättää kyllä nainen kelpuuttamatta vain jonkun sosiaalisen paineen ja kavereiden mielipiteiden takia, mutta tapansa jokaisella.

Me olemme sosiaalisia otuksia. Samat säännöthän pätevät autoihin, kuten yritin esiintuoda. Ei 5v vanhaa autoa ole mitään järkeä vaihtaa, koska uusi olisi niin paljon parempi (koska eivät ole), mutta kun naapureilla ja kavereillakin (joissain piireissä) on maks 3v vanhat kaarat, niin pakkohan se on, ettei häpeään joutuisi.

Adriana Limasta voit ottaa mallia miten 178cm varteen saa mahtumaan muotoja vaikka painoa on vain 55kg. Minä olen siis hyvinkin joviaali, kun annan anteeksi 10 extra-kiloa optimiin verrattuna.
        http://www.howmuchdotheyweigh.com/adriana-lima-weight/

• outoa puhetta
        mies32 kirjoitti:

Me olemme sosiaalisia otuksia. Samat säännöthän pätevät autoihin, kuten yritin esiintuoda. Ei 5v vanhaa autoa ole mitään järkeä vaihtaa, koska uusi olisi niin paljon parempi (koska eivät ole), mutta kun naapureilla ja kavereillakin (joissain piireissä) on maks 3v vanhat kaarat, niin pakkohan se on, ettei häpeään joutuisi.

Adriana Limasta voit ottaa mallia miten 178cm varteen saa mahtumaan muotoja vaikka painoa on vain 55kg. Minä olen siis hyvinkin joviaali, kun annan anteeksi 10 extra-kiloa optimiin verrattuna.
        http://www.howmuchdotheyweigh.com/adriana-lima-weight/

Niin jos nyt haluaa sitten mielistellä kavereita ja olla aina kaikesta samaa mieltä mitä muut ihmiset ovat. Mutta asian pointti oli nyt se että miksi sitä pitäisi turhaan vaihtaa hyvännäköistä naista hoikempaan vain sen takia, jos hänen painonsa sattuu olemaan joku onnettomat 5kg ylitse sen mistä kaverit tykkäävät?

Eri juttu olisi silloin jos nainen olisi ihan selkeästi vähintään joku 15kg ylipainoinen.

Povimalli Joanna Blissistä voit ottaa mallia miten 173cm pitkä nainen on aivan uskomattoman seksikäs ja hyvännäköinen vaikka painoa onkin 62kg.

http://www.boobpedia.com/boobs/Joanna_Bliss

• mies32
        outoa puhetta kirjoitti:

Niin jos nyt haluaa sitten mielistellä kavereita ja olla aina kaikesta samaa mieltä mitä muut ihmiset ovat. Mutta asian pointti oli nyt se että miksi sitä pitäisi turhaan vaihtaa hyvännäköistä naista hoikempaan vain sen takia, jos hänen painonsa sattuu olemaan joku onnettomat 5kg ylitse sen mistä kaverit tykkäävät?

Eri juttu olisi silloin jos nainen olisi ihan selkeästi vähintään joku 15kg ylipainoinen.

Povimalli Joanna Blissistä voit ottaa mallia miten 173cm pitkä nainen on aivan uskomattoman seksikäs ja hyvännäköinen vaikka painoa onkin 62kg.

Joanna Blisshän mahtuu painorajoihini. Kunhan pitää huolta, ettei enää paljoa liho.

Eikä tuo Bliss kyllä millään tapaa ihannenaiseltani näytä. Aivan suhteettomat hinkit, varmaan jollekin tissifriikille runkkariätmille kiihottavat, itselleni samaa luokkaa kiihottavuudeltaan kuin lehmän utareet.
        Kasvoista perusnätti, muutaman kilon hoikempana olisi luultavasti kasvoiltaankin kauniimpi, kun ei olisi ihan niin pyöreä ja leveä.

Aina kun näkee outoa puhetta, kannattaa pariin kertaan miettiä, että miksi se vaikuttaa oudulta..

• mies32
        outoa puhetta kirjoitti:

Niin ja mielistelystä: kyllä se nimenomaan on iso osa tätä sosiaalisuuttamme, että pelaamme lauman säännöillä, hakien arvostusta tiettyjen kriteerien mukaan.
        Jonkun verran tätä samaa on varmasti myös kaikissa niissä, jotka tätä kuviota arvostelevat. Sitä vaan ei itsestään näe, kun ne omat vastaavat mielistelytavat eivät tunnu niin typeriltä omasta mielestä, eikä niitä edes mielistelynä / huomionhakuna pidä.

• outoa puhetta
        mies32 kirjoitti:

Joanna Blisshän mahtuu painorajoihini. Kunhan pitää huolta, ettei enää paljoa liho.

Eikä tuo Bliss kyllä millään tapaa ihannenaiseltani näytä. Aivan suhteettomat hinkit, varmaan jollekin tissifriikille runkkariätmille kiihottavat, itselleni samaa luokkaa kiihottavuudeltaan kuin lehmän utareet.
        Kasvoista perusnätti, muutaman kilon hoikempana olisi luultavasti kasvoiltaankin kauniimpi, kun ei olisi ihan niin pyöreä ja leveä.

Aina kun näkee outoa puhetta, kannattaa pariin kertaan miettiä, että miksi se vaikuttaa oudulta..

Niin se on kyllä jokaisen oma mielipide minkälaisista naisista tykkää. Eikä kannata aina luulla että kaikki miehet olisivat heti sitä mieltä että yli 60kg nainen ei heille kelpaisi.

Tässä taas tulee hyvin ne erot mielipiteiden välillä esille, kun joku toinen voi olla hyvinkin toista mieltä mitä sä olet. Eikä sun kannattaisi heti tuomita että tosta Joanna Blissistä pitävät vain jotkut tissifriikit ja ATM-miehet. Mun mielestä tuo Joanna on ainakin ihan uskomattoman seksikäs ja kaunis kaikin puolin, niin kasvoiltaan kun rintamuksen osalta.

Enkä mä itse kiinnitä naisessa niin paljoa huomiota siihen "pyöreyteen" ainakaan negatiivisella tavalla, varsinkaan kun tuota Joanna Blissiä ei edes voi sanoa mitenkään pyöreäksi.

• mies32
        outoa puhetta kirjoitti:

Niin se on kyllä jokaisen oma mielipide minkälaisista naisista tykkää. Eikä kannata aina luulla että kaikki miehet olisivat heti sitä mieltä että yli 60kg nainen ei heille kelpaisi.

Tässä taas tulee hyvin ne erot mielipiteiden välillä esille, kun joku toinen voi olla hyvinkin toista mieltä mitä sä olet. Eikä sun kannattaisi heti tuomita että tosta Joanna Blissistä pitävät vain jotkut tissifriikit ja ATM-miehet. Mun mielestä tuo Joanna on ainakin ihan uskomattoman seksikäs ja kaunis kaikin puolin, niin kasvoiltaan kun rintamuksen osalta.

Enkä mä itse kiinnitä naisessa niin paljoa huomiota siihen "pyöreyteen" ainakaan negatiivisella tavalla, varsinkaan kun tuota Joanna Blissiä ei edes voi sanoa mitenkään pyöreäksi.

Bliss on pornotähti = iso miinus
        Blissin säkkimäisen muodottomat tissit roikkuvat navassa = iso miinus
        Blissin kasvot ovat tavikset = ei miinus, mutta ei kyllä plussakaan
        Blissin muu kroppa on tavis = ei herätä himoja erityisemmin

Tietysti nämä ovat minun omia mielipiteitäni, enkä voi kenenkään muun suulla puhua, pahoitteluni jos tulin sanoneeksi, ettei kukaan normaali voi blissistä kiihottua. Kiihottukaan normaalit tai epänormaalit, ihan sama minä en. Ensimmäistä kertaa moisesta emännästä kuulinkaan.

Sinä saat pitää pyöreistä naisista, mutta miksi sinulle on niin vaikea hyväksyä, että minä en, eikä moni muukaan mies?

• suomihuora=15nussima
        mies32 kirjoitti:

Tietysti nämä ovat minun omia mielipiteitäni, enkä voi kenenkään muun suulla puhua, pahoitteluni jos tulin sanoneeksi, ettei kukaan normaali voi blissistä kiihottua. Kiihottukaan normaalit tai epänormaalit, ihan sama minä en. Ensimmäistä kertaa moisesta emännästä kuulinkaan.

Sinä saat pitää pyöreistä naisista, mutta miksi sinulle on niin vaikea hyväksyä, että minä en, eikä moni muukaan mies?

Mitä vikaa pornotähdissä on? Ovatko liian nussittuja huoria? he sentään ottavat rahaa kunniansa menettämisestä.

• mulle kelpais
        mies32 kirjoitti:

Luulisi kyllä tuollaisen amatsonin herättävän ihan kenen tahansa miehen kiinnostuksen. Mun mielestäni tuo Joanna Bliss on erittäin pantavan näköinen muija ja ainakin rintamusta on tuolla naisella tarpeeksi ja siitä tosi iso plussa!!

Ei vaan mies32 ymmärrä hyvän päälle:) no makunsa kullakin:)

• climbing munro

Täällä kans nainen, jolla ollut suuria ongelmia löytää mies. Olen sellainen vähän yli 50 kg, joten ei se hoikkuus mitään takaa. MInulla ongelmana ujous. Olen jo luovuttanut. Suomessa on vapaita naisia pilvin pimein. Varmaan yhtä paljon kuin vapaita miehiä. Itse olen miettinyt, että olisi pitänyt lähteä jonnekin Keski- tai Etelä-Eurooppaan miestä etsimään. Siellä miehet ottavat kontaktia. Täällä miehet vaan tuijottavat.

• mies32
        mulle kelpais kirjoitti:

Luulisi kyllä tuollaisen amatsonin herättävän ihan kenen tahansa miehen kiinnostuksen. Mun mielestäni tuo Joanna Bliss on erittäin pantavan näköinen muija ja ainakin rintamusta on tuolla naisella tarpeeksi ja siitä tosi iso plussa!!

Ei vaan mies32 ymmärrä hyvän päälle:) no makunsa kullakin:)

Noita rintoja joutuisit parin vuoden kuluttua kaupungilla kävelyillä kantamaan itse kun nainen ei enää jaksaisi, kun ikä ja painovoima olisivat tehneet tehtävänsä. Eli ihan käytännön syistä jätän väliin. Minä voin kantaa naisen ostoskassit, mutta kantakoon nainen omat "kassinsa" itse.

Mutta kuten sanoin, ätmirunkkarien haave..

• Reipas Mies

Suomalainen ytm on kuin valiokoirarotu, sisäsiittoinen pienen piirin pariutuminen johtaa lopulta jälkipolvien geneettisiin sairauksiin, kun taas kahden sekarotuisen jälkeläinen on mitä tervein yleensä.

Uskon vakaasti että ulkomaan nainen on tarpeeksi tietämätön Suomalaisten naisten p/s-politiikasta joka torppaa ohuen p/s-cv:n miesten parisuhde yritykset.

Korostan yhä että Suomen P/S-markkinat ovat niiden suosittujen, muodikkaiden ja stailattujen naisten luoma sotatanner siellä yöelämässä. HE aiheuttavat miesten pyramidiin ajon- koska biologia sanelee sen että vähänkin laadukkaampi mies tavoittelee- hyvää työtä, isoa autoa, isoa taloa, hottisnaista.

Tarvitaan kulttuurillisesti pariutumiseen kolmassektori jossa yt-väki ei torppaa tavisjarmojen naisten kanssa yrittämistä. Baari-iskennässä kaikki miehet ovat sillä hetkellä niille naisille kilpa viivalla-tasoitusta antamatta. Juuri siihen tämä ulkomaalaisten naisten tuonti taitaa sitten kaatua: Suomesta varmasti löytyy laadukkaita varattujakin miehiä jotka swappaavat vaimonsa nuorempaan ja nätimpään tuontinaiseen vaikka naisen pitikin treffata se tavisjarmo. Toisaalta sieltä kentältä jää ylimääräiseksi ex-vaimoja, mutta heidän rima ja lasikatto on tähtitieteellinen.

• Mites luulet

Miksi sä reipas mies et itse voi muuttaa ulkomaille tai edes hakea vaimoa sieltä ulkomailta, jos kerran siellä asiat ja naiset ovat niin paljon parempia kun täällä suomessa?

Kysyisin vaan sitä että minkä verran sulla oikein itselläsi on kokemusta näistä ulkomaiden parisuhdemarkkinoista ja ulkomaalaisista naisista, kun tunnut niin itsevarmana näistä eroista täällä puhuvan?

Minkälaisia ne parisuhdemarkkinat sitten mahtavat olla siellä ulkomailla? Onko se muka sen erilaisempaa vaikka Ruotsissa, Englannissa, Italiassa, Kreikassa tai missään päin maailmaa?

Sitä usein ihmiset aina luulevat että ulkomailla ne asiat olisivat paremmin, jotka itseä kotimaassa harmittaa. Mutta sitten jos sinne ulkomaille uskaltaa lähteä niin hyvinkin usein sitä joutuu pettymään myös siellä, kun ei ne asiat olleet siellä juurikaan paremmin.

• mies32
        Mites luulet kirjoitti:

Miksi sä reipas mies et itse voi muuttaa ulkomaille tai edes hakea vaimoa sieltä ulkomailta, jos kerran siellä asiat ja naiset ovat niin paljon parempia kun täällä suomessa?

Kysyisin vaan sitä että minkä verran sulla oikein itselläsi on kokemusta näistä ulkomaiden parisuhdemarkkinoista ja ulkomaalaisista naisista, kun tunnut niin itsevarmana näistä eroista täällä puhuvan?

Minkälaisia ne parisuhdemarkkinat sitten mahtavat olla siellä ulkomailla? Onko se muka sen erilaisempaa vaikka Ruotsissa, Englannissa, Italiassa, Kreikassa tai missään päin maailmaa?

Sitä usein ihmiset aina luulevat että ulkomailla ne asiat olisivat paremmin, jotka itseä kotimaassa harmittaa. Mutta sitten jos sinne ulkomaille uskaltaa lähteä niin hyvinkin usein sitä joutuu pettymään myös siellä, kun ei ne asiat olleet siellä juurikaan paremmin.

Eivät markkinat ulkomailla sinänsä ole mitenkään paremmin, mutta suomalainen vaalea mies kyllä on muualla maailmalla arvostetumpi kuin kotimaassaan.
        Jos vaikka ihan tavallinen vaalea mies Suomessa olisi parisuhdemarkkinoilla tavis, eli mediaanissa. 50% Miehistä häntä halutumpia, 50% vähemmän haluttuja, niin lähtiessään tiettyihin maihin ja alueille, joilla ihmiset eivät ehkä ole edes monta kertaa nähneet valkoista miestä, nousisi hän varmasti halutummaksi kuin 95% sen alueen miehistä.

Kääntäen tämä taas näkyy Suomessa, on varsinkin näkynyt 90-luvulla ja aiemmin. Etäisesti Lucky Luken näköiset kenkäplankkipäiset kurdit ovat täällä olleet ylimmän Casanovan asemassa, vaikka varmasti olisivat kotimaissaan olleet vain taviksia tai jopa ätmejä. Tässä kotimaisessa yhtälössä häviäjä on tietysti se vaalea suomimies, jonka ohi on menty eksotiikkapisteillä.

Ulkomaisissa naisissakin on keskiarvoja katsottaessa eroja Suomeen, macho-naisia Suomesta löytyy aika paljon. Korkokenkähipsuttelijoita löytyy monesta maasta enemmän.. Mutta suomalaisnaisista kyllä löytyy monenlaista, myös äärifeminiinisiä seksipommeja.. Eli turha taas niiden joidenkin suomalaisten macho-naisten perusteella leimata koko kansan naisia miksikään.

• mies32

Niin että Reippaan miehen mielestä maailmalta löytyy maita, joissa naiset eivät katso miehen ulkonäköä, statusta, ominaistuoksua, olemusta, eivätkä ihastu ensisilmäyksellä..? joopajoo, dream on buddy.
        Ero on korkeintaan siinä, että monissa sivistysmaissa ätminreppanaakaan ei suolisteta heti paikalla hänen kehdattua yrittää pokata itseään tasokkaampaa naista. Ja toinen ero siinä, että se suomalaisätmi saattaakin suomalaisen eksotiikkansa ansiosta olla ulkomailla tasokkaampi kuin itse tajuaakaan. Ero siis ei ole tuon maan parisuhdekulttuurissa, vaan siinä, että siellä suomalais-ätmi ottaa sen paikan mikä Suomessa on sliipatulla 165cm 56kg etelän tummalla ja tulisella "komistuksella".

Ihan reilusti parittelumarkkinoita katsottaessa Suomi on yksi parhaista ja tasa-arvoisimmista maista, koska täällä ei esimerkiksi raha ja koulutus merkitse niin paljoa, koska niitä on melkein kaikilla ja niistä riippumatta voi elää materiaalisesti tyydyttävän elämän. Täällä ei myöskään suvulla ole paljon sananvaltaa miehen valinnassa. Uskonnolla ei suurta merkitystä. Täällä myös naisten tasa-arvon myötä naiset tekevät enemmän aloitteita kuin varmaan juuri missään muussa maassa. Kaiken kansan ulottuville tulleen internetin myötä on Suomessa myös poikkeuksellisen hyvät mahdollisuudet hurmata nainen pelkällä tekstillä ilman ruman naamansa näyttämistä.

• Mites luulet
        mies32 kirjoitti:

Niin että Reippaan miehen mielestä maailmalta löytyy maita, joissa naiset eivät katso miehen ulkonäköä, statusta, ominaistuoksua, olemusta, eivätkä ihastu ensisilmäyksellä..? joopajoo, dream on buddy.
        Ero on korkeintaan siinä, että monissa sivistysmaissa ätminreppanaakaan ei suolisteta heti paikalla hänen kehdattua yrittää pokata itseään tasokkaampaa naista. Ja toinen ero siinä, että se suomalaisätmi saattaakin suomalaisen eksotiikkansa ansiosta olla ulkomailla tasokkaampi kuin itse tajuaakaan. Ero siis ei ole tuon maan parisuhdekulttuurissa, vaan siinä, että siellä suomalais-ätmi ottaa sen paikan mikä Suomessa on sliipatulla 165cm 56kg etelän tummalla ja tulisella "komistuksella".

Ihan reilusti parittelumarkkinoita katsottaessa Suomi on yksi parhaista ja tasa-arvoisimmista maista, koska täällä ei esimerkiksi raha ja koulutus merkitse niin paljoa, koska niitä on melkein kaikilla ja niistä riippumatta voi elää materiaalisesti tyydyttävän elämän. Täällä ei myöskään suvulla ole paljon sananvaltaa miehen valinnassa. Uskonnolla ei suurta merkitystä. Täällä myös naisten tasa-arvon myötä naiset tekevät enemmän aloitteita kuin varmaan juuri missään muussa maassa. Kaiken kansan ulottuville tulleen internetin myötä on Suomessa myös poikkeuksellisen hyvät mahdollisuudet hurmata nainen pelkällä tekstillä ilman ruman naamansa näyttämistä.

Niin sen olen mäkin pistänyt merkille että reippaan miehen mielestä maailmalta löytyy ilmeisesti myös maita, joissa naiset eivät muka katso miehen ulkonäköä, statusta, ominaistuoksua ja ym. yleistä olemusta. Eli kun on vain jotenkin miehen näköinen niin heti kelpaa naisille ulkomailla:)

Mielenkiinnolla odotan sitä että mitä reipas mies ja hänen kaverinsa mahtavat oikein sanoa tuohon, kun sä tässä kerroit Suomen olevan yksi parhaista ja tasa-arvoisimmista maista parisuhdemarkkinoita katsoessa.

• Älä täti selitä
        mies32 kirjoitti:

täti32 höpisee nyt omia feministisiä fantasioitaan. "Naiset tekevät aloitteita." HAH!

• a-luokan mies

Olin joskus atm ujouteni takia, mutta se lähti sitten lopulta pois elämänkokemusksen myötä parikymppisenä.

Kuitenkin lähes kaikilla on mahdollisuus saada helpommin naista, mikäli vain haluatte. Naisista noin 95% prosenttiin tehoaa se, että se on saatava seksuaallisesti kiinnostuneeksi sinusta. Kuinka sen sitten teet? Kehonkieli, pukeutuminen, asenne, jutut jne.. Ei tarvitse edes olla mikään adonis pärjätäkseen tässsä

• mites muka

Miten olet muka voinut olla joskus ATM-mies, jos olet kertomuksesi mukaan päässyt siitä eroon jo parikymppisenä?

Yleensä ATM-miehiksi lasketaan vasta siinä vaiheessa kun sitä ikää alkaa olla jo lähempänä kolmeakymmentä tai enemmänkin, jos ei ole vielä siihen mennessä saanut minkäänlaisia naiskokemuksia. En kyllä laskisi parikymppistä vielä mihinkään ATM-joukkoon, sillä tuossa iässä sitä ehtii vielä saada naisia ties miten paljon.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe