Kun sitä on liikkeellä..

Rattus sp.

.. niin laitetaan sopivaa musiikkia tunnelmaan. Tämä on sitten aivan kaikenikäisille ja sukupuolellakaan ei ole väliä :).

http://www.youtube.com/watch?v=F6iHxDoLEz0

Omalta kohdalta yritän olla liiaksi pääsemättä tunnelmaan tai muuten soitan vielä eräälle entiselle ja huomaan sotkevani vain elämäni ;).

35

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sopivasti tunnelmaa ,vapaa päivän aattona. Nuo entiset onkin sit toinen juttu. Harkitse tarkoin;)

• Rattus sp.

On syvällisessä harkinnassa :). Kysymys kuuluukin, pystyisikö vuosien jälkeen pitämään ystävyytenä.

• Rattus sp.

Täytyypä josku katsoa :).

• Pihalla? mut sisällä

Mitä on liikkeellä?

• Rattus sp.

Levottomuutta :). Taitaa syksy saada aikaiseksi kaipuun toisen lähelle.

• Joh Ny
        Rattus sp. kirjoitti:

Levottomuutta :). Taitaa syksy saada aikaiseksi kaipuun toisen lähelle.

Levotonta verta mulla virtaa suonissain
        tiedän että tämän kerran elän mä vain,
        itse olen piirtänyt mä viivat kohtalon
        kiihkeää ja kuumaa tämä elämä on......

(Danny)

Sitten se laulaa kuitenkin: toivon että minullekin joku löytyis jota voisin rakastaa...

No minne se kiihkeys ja kuumuus katosivat? Ensin on, sitten ei ole.

• Rattus sp.
        Joh Ny kirjoitti:

Levotonta verta mulla virtaa suonissain
        tiedän että tämän kerran elän mä vain,
        itse olen piirtänyt mä viivat kohtalon
        kiihkeää ja kuumaa tämä elämä on......

(Danny)

Sitten se laulaa kuitenkin: toivon että minullekin joku löytyis jota voisin rakastaa...

No minne se kiihkeys ja kuumuus katosivat? Ensin on, sitten ei ole.

Voihan nuo kappaleet yhdistää. Siis kiihkeyden ja kuumuuden sekä jonkun, jota rakastaa :). Ei helppo yhdistelmä, ei..

• Joh Ny
        Rattus sp. kirjoitti:

Voihan nuo kappaleet yhdistää. Siis kiihkeyden ja kuumuuden sekä jonkun, jota rakastaa :). Ei helppo yhdistelmä, ei..

Ei mut kun se voivottelee, voi kun löytyis joku... eli eihän sillä ole sitten ollutkaan.

Niin no todellisessa elämässähän voi ja saa elää mielukuvissakin, vaikka sellaista kuvitteellista rakkautta, jos ei ole oikeaa olemassa.

• Rattus sp.
        Joh Ny kirjoitti:

Ei mut kun se voivottelee, voi kun löytyis joku... eli eihän sillä ole sitten ollutkaan.

Niin no todellisessa elämässähän voi ja saa elää mielukuvissakin, vaikka sellaista kuvitteellista rakkautta, jos ei ole oikeaa olemassa.

Laulu on aina laulu ja myös arjessa tunnetilat vaihtelevat päivästä, kuukaudesta tai vuodesta toiseen :). Muuten elämä olisikin aika tylsää?

• Ihan näppärä kappale, vaikka en erityisemmin pidä miesten laulusta naisen äänellä. Ei ainakaan paljon puuttunut.

Tästä pehmeästä naisäänestä sensijaan pidän. Mariskan hittiä on jokainen radiota kuunteleva saanut kuulla ehkä jo kyllästymiseenkin asti. Minä en Kukkurukuuhun ihan pian kyllästy. Mutta silti soitan Mariskan uudelta levyltä toisen hienon kappaleen, jota en ole radiosta kuullut.

http://www.youtube.com/watch?v=F6RBNnIseDE&feature=relmfu

• Rattus sp.

• Rattus sp. kirjoitti:

Tuo kappale liittyy opiskeluaikoihin ja saa nostalgisia muistoja.

Laitetaan lisää musiikkia. Tämän kappaleen tähden ostin kyseisen cd-levyn :).

http://www.youtube.com/watch?v=4SqXaxM_Cwk

Nätti kappale, pidän Erinistä ja en pidä. Samoin kuin Johanna Kurkelasta, nättejä lauluja, periaatteessa hyvä ääni, mutta niin "terävä".
        Kaikkihan ei tietysti voi tykätä kaikista. Tässä toinen ääni, josta pidän.

http://www.youtube.com/watch?v=0phtpzi70LU&feature=related

• Rattus sp.

• Huomioinut.
        Rattus sp. kirjoitti:

Melankolisia ovat valitsemasi kappaleet. Seuraavaksi tunnelmia siitä, kun vene vei jatkuvalla syötöllä euroja :).

http://www.youtube.com/watch?v=iEe3hBXZEyI

Yllättävän monissa nuorten naisten musavideoissa on nuo puhelimet esillä voimakkaasti. Vanhat puhelimet. Matkivat toinen toisiaan, ei siis uutta auringon alla. Biisitkin samaa mössöä.

• Huomioinut.
        Huomioinut. kirjoitti:

Yllättävän monissa nuorten naisten musavideoissa on nuo puhelimet esillä voimakkaasti. Vanhat puhelimet. Matkivat toinen toisiaan, ei siis uutta auringon alla. Biisitkin samaa mössöä.

Hei tämä ei ollut kritiikki linkittäjää kohtaan vaan kannanotto musavideoihin.

• Rattus sp.
        Huomioinut. kirjoitti:

Hei tämä ei ollut kritiikki linkittäjää kohtaan vaan kannanotto musavideoihin.

Shania Twain on syntynyt 1965 ja tuokin video on vuodelta 2002. Katselen Youtubesta usein vanhoja kappaleita.

• Taitaa olla vuodenajat vähän sekaisin.
      Nyt on jo syksy, eikö se kevät herätä pesintäpuuhia.
      Mutta pitää yrittää ymmärtää.
      Kesä oli sateinen, ja Pentakin temppuili, kajuutassa oli kylmä. Voi, voi, tämä kaikki piti kokea yksin.
      Ja koiranpentu täys idiootti,. Repii ja puree kaikki hajalle. Sitäkin pitää ulkoiluttaa,,, ja vettä sataa.
      Tällaisten vaikeuksien kohdalla ihminen kaipaa ymmärtäjää, niitä on harvassa.

Että tilanne ei yhtään paranisi, pistän tllaisen ällön kappaleen nostamaan verenpainetta.

http://www.youtube.com/watch?v=NTyOwChDYV0

• Rattus sp.

Se on se syksy, kun kaikki vitamiinit ja hivenaineet vaikuttavat kehossa :D. Hei! Pentu on hurmaava ja pitkiin aikoihin paras hankinta. Fiksu pentu onnistui eilen ensimmäistä kertaa hyppäämään sänkyyn ja nyt on jo tehnyt sen jo kolmesti. Luulen tietäväni, mikä on päiväunien paikka. Luulen, että olen paremminkin toisten ymmärtäjä eli eilenkin yksikin soitti työasioista illalla :/. Pahus.. ei nostanut verenpainetta.. jotakin on pahasti vialla:].

Nyt kuitenkin töihin..

• Rattus sp.
        Rattus sp. kirjoitti:

Se on se syksy, kun kaikki vitamiinit ja hivenaineet vaikuttavat kehossa :D. Hei! Pentu on hurmaava ja pitkiin aikoihin paras hankinta. Fiksu pentu onnistui eilen ensimmäistä kertaa hyppäämään sänkyyn ja nyt on jo tehnyt sen jo kolmesti. Luulen tietäväni, mikä on päiväunien paikka. Luulen, että olen paremminkin toisten ymmärtäjä eli eilenkin yksikin soitti työasioista illalla :/. Pahus.. ei nostanut verenpainetta.. jotakin on pahasti vialla:].

Nyt kuitenkin töihin..

Ja pentu inhoaa vesisadetta.. Siinähän tassut kastuvat.. Eli joudun kantamaan mahdollisimman kauas kotoa, jotta saan hädälle. Fiksu pentu.. On ansainnut fatboynsa, jolla makoilla.. Kuivilla ilmoilla olisi koko ajan ulkona :).

• Rattus sp. kirjoitti:

Nyt kuitenkin töihin..

No sitten, oli vialla tai ei, niin toivotaan ensikesäksi leppeitä tuulia, auringonpaistetta ja lämpimiä sateita, että luonto tuoksuisi hyvälle niillä purjehdusmatkoilla.
        Toivotaan sinne sydänjuttuihin tähtipölyä, muuten ne purjehdusmatkat on vähän tylsiä.

http://www.youtube.com/watch?v=pbhFIO6ogqE

(Oli eilen rankempi päivä, minä vähän höpättelen, kun ramasee, mutta kyllä se tästä ohi menee)

• Rattus sp.
        k-kotton kirjoitti:

No sitten, oli vialla tai ei, niin toivotaan ensikesäksi leppeitä tuulia, auringonpaistetta ja lämpimiä sateita, että luonto tuoksuisi hyvälle niillä purjehdusmatkoilla.
        Toivotaan sinne sydänjuttuihin tähtipölyä, muuten ne purjehdusmatkat on vähän tylsiä.

http://www.youtube.com/watch?v=pbhFIO6ogqE

(Oli eilen rankempi päivä, minä vähän höpättelen, kun ramasee, mutta kyllä se tästä ohi menee)

Kiitokset toivotuksista. Kyllä kai sitä jonakin kesänä aurinko paistaa ja syöksyvirtaukset eivät revi purjeita *huokaus*. Luulen, että noilta avuliailta aatuilta ei onnistu purjeiden saumojen tikkaukset.

• Rattus sp. kirjoitti:

Ja pentu inhoaa vesisadetta.. Siinähän tassut kastuvat.. Eli joudun kantamaan mahdollisimman kauas kotoa, jotta saan hädälle. Fiksu pentu.. On ansainnut fatboynsa, jolla makoilla.. Kuivilla ilmoilla olisi koko ajan ulkona :).

Pennut on ihania. Meidän "pentu" 8-vuotias. Fiksu se on, muttei niin fiksu, että antaisi kantaa itsensä pissalle kurakelillä. Juuri tänään, ennen saunaan menoani huomasin koiran kaivelemassa multakasassa. Sateiden jäljiltä märkää multaa, sen arvaa, missä kunnossa koira on. Ei kun ensin koira pesulle ennen saunaan menoa;( Jos ei muuten, niin ainakin siksi, etten halua mennä nukkumaan kuraiseen sänkyyn.

http://www.youtube.com/watch?v=sP4rZ7A28BA

• Salander*
      • Rattus sp.

Kiitokset vaihtelusta eli jälkiruuasta :). Täällä taitaa olla kohta aika mennä nukkumaan, kun ei sitä jaksa tunnelmoida väsyneenä.

• Rattus sp. kirjoitti:

Kiitokset vaihtelusta eli jälkiruuasta :). Täällä taitaa olla kohta aika mennä nukkumaan, kun ei sitä jaksa tunnelmoida väsyneenä.

Mää jatkan ny nikillisenä näköjään. Piti kirjoittaa tänne edelleen Salanderina, mutta sisäinen blondini päätti loistaa tänään :)) Onneksi sitä ei näy paljon päällepäin.

Bom bom kuuluu kun taon päätä pöytään...
        http://www.youtube.com/watch?v=Qsy7kJyizoc
        Ihana se saxofoni (?) siellä.

• Rattus sp.
        m.miina kirjoitti:

Mää jatkan ny nikillisenä näköjään. Piti kirjoittaa tänne edelleen Salanderina, mutta sisäinen blondini päätti loistaa tänään :)) Onneksi sitä ei näy paljon päällepäin.

Bom bom kuuluu kun taon päätä pöytään...
        http://www.youtube.com/watch?v=Qsy7kJyizoc
        Ihana se saxofoni (?) siellä.

Hmm.. liian räiskyvää tähän rauhalliseen olotilaan :). Älä tao tai saat kuhmun otsaan.

• Rattus sp.

Syksy on hyvää aikaa hempeilyyn. Sopivasti hämärää ja muutenkin vauhti rauhoittuu.

• Rattus sp.

Laila Kinnusella on kaunis ääni, vaikka en yleensä kuuntele tämäntyyppistä musiikkia. Kiitos linkistä.

• stadii kehii
      • Rattus sp.

• hei rattus, pääsitkö tunnelmaan ja soititko sotkevasi elämäsi vain tai entiselle?
      Laitatko sit uutta youtuubee vastauksen kera kaikenikäisille.

• Rattus sp.

En päässyt. Valitsin flunssan :/, vieläkin kuumeilua.

http://www.youtube.com/watch?v=AF8VyH7i5L0&feature=related

Yleensäkin voin miettiä, palaanko johonkin aikaan aikaisempaan. Oikeastaan tuo mietinnän kohde otti yhteyttä ja jätin asian vaiheeseen. Pahus, kun hävitetyt puhelinnumerot löytyvät niin helposti Enirosta.

Nyt kuitenkin parannellaan vointia ja tehdään töitä. Hieno kuva nikissäsi :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe