Mukavia,reippaita syyspäiviä kaikille!Mä meinaan ulkoilla mahdollisemman paljon,että jaksaa pitkän talven .Toivottavasti löydän karpaloitakin :))
http://youtu.be/ukCGahI_x8w
tää kaunis kappale tuli juuri radiosta:)
Jees..Nyt mun syysloma alkaa;)
22
130
Vastaukset
- basaschka
oikke hyvve syyslommo sano raumalais-savolainen!
miä kukuttelen tästä gööringillä sorvin iäreen.. vaan huomenna on vappa kun on saksojen yhistymisen päivä. oli se vaan hyvä että yhistyivät! :-)- ingalina
mulla venähti vähän pitemmäksi syysloma mitä olin suunnitellut:)Mutta nyt pitäisi jaksaa taas:)Mie luin ensin väärin ,että sie kiukuttelet mutta siehän kukuttelitkin;))
Antoisaa lomaa! Syksy on hieno vuodenaika. Onnea karpaloiden etsintään. Mullekin maistuis kiisseli ,se on tosi hyvää!!
- ingalina
Joo miekin pidän kuleksia syksyisessä luonnossa.sain hyvin karpaloita.
Aiotko sisäistää ulkoilun vai ulkoistaa sisäilyn?
Miksi syssyllä pitäisi olla erikoisen reipas? Eikö ois paree lepäillä jotta sitte jaksaa kahlata hangessa?- ingalina
Kyllä mie taisin sisäistää ulkoilun.
Kyllä taisit olla oikeassa siinä että tarviiko olla erikoisen reipas,kun tuntui mukavalta päästä kotiin lepäämään;))
Mukavia lomapäiviä :)
Kyllä on käyty metsässä tarpomassa yli purojen, jokien. Vaatetus vain kelin mukaan niin sillä pärjää. Laavumakkaraakin on nautittu samoilun ohessa. Täällä on ruska parhaimmillaan, melkein jo ohi mutta kyllä luonnossa kannattaa nyt liikkua. :)
Hyvää lokakuuta kaikille ulkoilijoille. =)- ingalina
Kyllä vain joka säällä voi ulkoilla.Sadepuku oli mullakin monena päivänä päällä ja ei se menoa haitannut.Makkarat ja kahveet maistui hyvältä luonnon helmassa:)
Nyt onkin kohta lumen vuoro ja seuraavaksi menen keväällä pilkkimään.
- ;)))
Minulle taisi tapahtua samanlaista kuin vahingossa.
Tänään kävin vielä luovuttamassa hikeä 2, 5 pisaraa = yhteensä 2,5 tuntia (pisara per tunti, eilen 3 pisaraa) ja huomisesta alkaen kalenteri on tyhjä. Ei merkinnän merkintää.
Johtuu varmaan siitäkin, että aktiviteettini on pudonnut ja nähtävissä puhelinlaskussa. Se oli 4,21 euroa sisältää alv. Eli ei tule soiteltua eikä tuputeltua itseään, kun ei ole pakko :)
Enkä aio ilmoittaa kellekään, että olen käytettävissä. Kyllä ottajia olisi. Mutta en aio kyllä istua tässäkään jouluun saakka, meinaan netin ääressä. Kunhan käyn.
Onnea syyslomalle. Pidä se pitkän kaavan mukaan, ainakin kuukausi.- ingalina
Niinpä pysyin miekin poissa kahvilasta lomalla;)Eikä tullut edes vieroitusoireitakaan.Mä tuumasin että kyllä vain pärjäisin ilman tietokonettakin jos olisi pakko;)
En mie kuukautta olisi jaksanut kun olin jo niin väsynyt kun tuli liikuttua paljon.Piti tulla kotiin lepäämään;))
- PerErik
Parein net on poimia karpaletit nyt, kun voivat viikon päästä olla lumen alla. Menee sit kevääseen niiden poiminta.
http://www.youtube.com/watch?v=3iYCYqAygGc&feature=related
Varo niitä "hulluja poroja", kun kyykistelet siellä suolla :)))- ingalina
Voisihan niitä karpaloita tosiaankin keväälläkin poimia,mutta ei jotenkin jaksa
silloin keskittyä ;)
En mie onneksi kohdannut hulluja poroja,enkä hullua miestäkään,eikä tullut käytyä Hullussa Porossakaan;)Olisihan se ollut mielenkiintoista kohdata hullu mies;D
Tässä kostoksi;)
http://youtu.be/LrzCqvdiQfA
- annikoo..
Karpaloiden lomassa....vähän pieniä hikikarpaloitakin harrasta....siis vaikka tanssahdellen...ja komeita miehiä katsellen...sanoo hän joka ei itse toteuta vaikka muita neuvoo.....Hyvää lomaa sulle... (hikikarpalo=hikipisara)
- ingalina
Kyllä vain oli hikikarpaloitakin väliin kun kaksi sangollista poimin karpaloita.
Hidasta poimia käsin kun poimurilla ei onnistu.
Tuohan on aivan selvä lälly
- ingalina
Olenkohan mie tuo lälly ;)))
Hauskaa lomaa sulle! Mie saan nauttia viikonloppuvapaista jeejee!;)
Toivottavasti en ilakoi liian aikaisin.;)
Ulkoillut olen jo tarpeeksi parin kuukauden aikana, joten ehkäpä en niin hirveästi ulkoile viikonloppuna, toki karpaloita ja puolukoita voisi vielä katsella omaan käyttöön, mutta muuten telkkarin parissa löhöillen.;)
Viime sunnuntaina poimin pari litraa karpaloita, jos tekisin viikonloppuna jäädykettä niistä tms... eivät olleet vielä oikein kypsiä, saisi puraista pakkanen kunnolla, niin karpalo olisi sitten oikein mehukas.:)
http://www.youtube.com/watch?v=cSnkWzZ7ZAA&feature=related- ingalina
On hyvä joskus löhöillä,kunhan ei ota tavaksi:)Kyllähän se liikunta vähenee kun talveksi alkaa ja pakkaset tulee.Pitää sitten polkea kuntopyörällä pirtissä kun pakkanen paukkuu ulkona:)
Nyt on viimeisetkin marjat pakkasessa :)
mulla on lomaa vasta jouluna ja silloinki vain hätäinen viikko ,.
- ingalina
Eihän jouluunkaan ole enää pitkää aikaa.
- LIIKKUJA!!!!!!!!!!!!
Mahtavaa syksyä kaikille. Ei anneta tuhnukelien masentaa. Kaikki liikuntaan kykenevät ylö ulos ja lenkille. Muut saa jäädä luuseroimaan petiinsä tai kuka minnekin.
- ingalina
Täällä ei ole mukavaa illalla enää mennä lenkille kun on niin pi run pimeää.Tulisi lumi
tänä vuonna aikasemmin kuin viime vuonna ja ei haittaa jos pientä pakkastakin pitäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965