Hei!
Muutin Edinburghiin kuukausi sitten ja nyt olisi kivaa tietää, asuuko täällä muita suomalaisia? En ole vielä tähän mennessä törmännyt paikallisiin suomalaisiin, lähinnä turisteja tullut vastaan. Olisi kivaa tutustua täällä asuviin ja vaihtaa ajatuksia :)
Suomalaisia Edinburghissa/Skotlannissa?
2
306
Vastaukset
- Nisshin
Asuu, vaikka millä mitalla. Jos olet kakskymppinen, http://forum.isory.org/index.php -sivulta löytyy runsaasti Edinburassa vaikuttavia opiskelijoita.
- maija_
Hei!
Olen ollut muutaman kuukauden Skotlannissa ja en ole vielä oikein ehtinyt perehtyä mitä kautta löytäisin muita suomalaisia.
En asu ihan Edinburgissa vaan pari tuntia sieltä etelään, pienessä Melrosen kylässä. Olen täällä skottien ja australialaisten seassa, joten olisi mahtavaa tavata muita suomalaisia joskus! Vapaapäivinä ehtii kuitenkin hyvin vaikka Edinburgissa kämään.
Minulle saa laittaa sähköpostia, jos oleilee jossain Edinburgin suunnalla :) maija_koo@yahoo.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595