On pitkään jo halunut / pitänyt harjotella spagaatti. Meinaan aloitan tuon Kung Fun uusiksi tässä pian ja tarvitsisin apua että pitääkö mun venytellä joka ilta/päivä ? kuinka kauan? ja että voinko enää venyä spagaattiin kun oon vähän alkanu olee jo kankee?
olis kiva saada apuu !
spagaatti, apua!!!!!
1
182
Vastaukset
- "pari" vinkkiä
olisi hyvä venytellä joka ilta mahdollisimman tarkasti jos haluat nopeasti tuloksia! tottakai tulokset riippuu myös ihmisen rakenteesta (esim. nuorien naisten on joskus hankalampi päästä sivuspagaan lantion muutoksien takia), mutta silti ei kannata lopettaa ja turhautua venyttelystä. Eli kannattaa ennen venyttelyä pistää päälle lämmintä ylle ja nostaa lihasten lämpöä lämmittelyllä. jotta lihasten on helpompi palautua ja revähdysriski pienenee. spagojen venyttelyssä tärkeää on:
-hengittäminen
-spagoissa pysyminen eli nopea käynti maksimissa ei tuota tulosta, joten suosittelen pysymään spagassa ainakin noin 2 min! SPAGASTA TULEMINEN POIS EDES SEKUNNIKSI venyttelyn aikana heikentää tulosta
-rentouta lihaksiasi venyttelyjen välissä ja jälkeen
-katso asentosi läpi ja korjaa mahdolliset mm. lantion "epäpuhtaudet" (eli lantio ei ole puhtaassa asennossa)
-älä pistä vastaan, äläkä jännitä lihaksia estääksesi venymistä koska tuolloin saattaa sattua enemmän
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595