mulla alkamassa sota .sain tällin kolarissa ,selkäydinvamma halvaus vyötäröstä alas,ranteet sökönä.lekuri kirjotti haittaluokka 20.lisäks jokaiselta erialan erikoislekurilta suurin haittaluokka.saattapi olla pitkä marssi sillä mulle ei se muutama kymppi tonni käy,meni kaikki siis terveys vanhan ukon paskan takia.vitutus sen verran kova että tää katotaan loppuun asti vaikka raha ei tuo terveyttä.jos häviän korvausjutun,otan oikeuden omiin käsiin muutama osapuoli lähtee samassa kyydissä oikosääristen osastoon jos mielenvalo sammuu.onneks mulla on mahollisuus olla viimeinen tuomari tarvittaessa.olkoon opetus 80 v autoilijoille ja niille jotka kortteja uusii
liikennevakuutus
no walk
0
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308