voisko joku antaa vinkkejä että minkälainen au pair -video kannattaa tehä? amerikkaan siis olen menossa järjestön kautta ja sinne sitä tarvin :) mulla lyö pää aivan tyhjää ideoista :/ ja sitte et millä ohjelmalla se video kannattaa sitte editoida?
apua au pair videon kanssa
5
170
Vastaukset
- fhyusgf
Esittelet itsesi, asuntosi ja perheesi. Kerrot lastenhoitokokemuksistasi ja miksi haluat au pairiksi. Hymyile paljon, niin perheet saavat positiivisen kuvan. En tieda minka jarjeston kautta olet menossa, mut jos EF niin googlaa cultural care available au pairs ni voit kattoa siella jo hakevien au pairien videoita:)
- aupairiusa
Mä ainakin sain cultural carelta heidän tekemän esimerkkivideon josta oli tosi paljon apua... ja toimistolta osas kans antaa hyviä vinkkejä...
- usassa
Youtubesta löytyy kans vaikka kuinka paljon nuota videoita laidasta laitaan.
- aupaiir
Kerrot millainen olet, mitä tykkäät tehdä vapaa-ajallasi, miksi haluat au pairiksi ja mitä odotat au pair vuodeltasi :) Amerikkalaiset tykkäävät hymystä ja puheliaisuudesta, joten senkun vain kerrot mahdollisimman paljon itsestäni lyhyeeseen videoon!
Minkä järjestön kautta meet kun täytyy video tehdä? Itse tulin tänne jenkkeihin euraupairin kautta ja heilläkin oli suosituksena tehdä video, ei pakollinen joten en tehnyt, mutta perhe löytyi ilmankin :D olen itse ollut täällä nyt vajaan kaksi viikkoa vasta, jos kiinnostaa niin täältä löytyy lisää juttua!
http://idadiamondsky.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890