Tietenkin tätä kun kysyy täällä niin vastaus tietenkin on, ettei porkkanalla voi purjehtia mutta kysytään silti.
Tekisi mieli pestä pilssi höyrypesurilla. Ei kai se höyry vahingoita lasikuitua?
Kiitos etukäteen
Höyrypesuri
6
560
Vastaukset
Ei vahingoita. Ota kerralla riittävän iso höyrypesuri. Tehoa tarvitaan.
- 38
Ei vahingoita lasikuitua. Lakattuja puuosia sen sijaan on syytä varoa tarkkaan.
Höyry on tosi hyvä. Sitä saa suihkittua myös paikkoihin, joihin ei rätillä yllä mitenkään.
Pesen kaikki pilssit ensin etiikka-vesiseoksella (ja/tai tolulla) ja sitten vielä höryllä. Ei ole hometta näkynyt, ja tuoksu on keväälläkin raikas. - höyrystä vielä
Aika vaikea höyrypesurilla on pestä pintoja, jotka ovat veden alla.
Saatko nyt ihan varmasti veneen kallelleen sitä rikkomatta, jotta höyrystä tiivistyvä vesi valuu pois pilssistä pesun aikana ?
Tuskinpa pilssipumppu pystyy niin hyvin imemään ainakaan koko pilssiä, että pesu tehoaa, jos vene on suorassa.
Höyrypesu ei myöskään poista likaa, se vaan irrottaa sen.
Kotitalous käyttöön tehty höyrypesuri ei lasikuitua vahingoita, mutta jos otetaan teolliseen käyttöön tehty pesuri veneeseen, niin kyllä sillä voi kuumentaa koko pinnan yli sadan asteen, jolloin muovi niiden kuitujen ympärillä voi jo pehmetessään kärsiäkin.
Se vaatii kuitenkin kymmenien kilowattien tehot ja suihkun suuntaamiseen pitkän aikaa samaan paikkaan, ennenkuin mitään vaurioita voi ruveta esiintymään laminaatissa. Ja silloinkin topcoat kyllä kärsii ensin, minkä kyllä huomaa pehmenemisestä.- Imutusta mukaan
"Höyrypesu ei myöskään poista likaa, se vaan irrottaa sen."
Tuollainen imevä. Toimii imurina myös.
http://www.karcher.fi/versions/fi/assets/SV_1902__.pdf - 10
Imutusta mukaan kirjoitti:
"Höyrypesu ei myöskään poista likaa, se vaan irrottaa sen."
Tuollainen imevä. Toimii imurina myös.
http://www.karcher.fi/versions/fi/assets/SV_1902__.pdfImuuttavia saa myös konevuokraamoista. Samalla vuokrauksella voi pestä vaikka auton sisältä.
- Kaisa_77
iRent.fi löytyy pesuri halvemmalla ja joustavammilla vuokra-ajoilla kuin konevuokraamosta. Olen pari kertaa vuokrannut tuolta ja homma on toiminut hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277