Taisin jossain aiemmassa kommentissa sanoa, että tämä olisi uusista Transformereista huonoin. Nyt olin väärässä. Kyllä tämä oli parempi kuin Kaatuneiden kosto.
Ensimmäiset 30 minuuttia elokuvasta olivat mielenkiintoisia. Sitten keskinkertaisen Megan Foxin korvikkeen vonkaaminen veikin pääosan. Efektit olivat taas upeita ja juonessakin oli tälläkertaa useampi kuin yksi mutka.
Lopun "Lahdataan Punikit" asenne jätti hieman pahan maun suuhun. Suoraansanoen kuvotti. Asialle voi myös tehda jotain täällä:
http://ruthlessmovieblog.blogspot.fi/2012/10/take-action-stop-fouling-optimus-prime.html
Tarkempi arvostelu:
http://ruthlessmovieblog.blogspot.fi/2012/10/transformers-dark-of-moon-2011.html
Transformers - Kuun pimeä puoli (2011)
ruthlesscritic
1
155
Vastaukset
- jups...
Michael Bay on republikaani joka tekee roskaleffoja isolla rahalla.Koska roska myy,ei tuotoksille loppua näy.Ainoa transformers leffoista jonka olen katsonut kokonaan on ensimmäinen, muista olen katsonut satunnaisia pätkiä,eivätkä ne paljon paremmilta vaikuta.Toki monet näyttävät tykkäävät elokuvista joiden periaatteena on:juoni ja näytteleminen helvettiin ja kymmenen räjähdystä on aina parempi kuin yksi.Megan Foxista voi sanoa, että tyttöparan tulisi jättää itsensä leikkauttaminen vähemmälle tai päätyy ennen pitkää plastiikkakirurgian kauhugalleriaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647