Harakka ja karhu on poissuljettuja. Mökillä on näkynyt kyllä kettuja, lumikko ja saukko, joku noista voi olla kyllä ehkä sellainen mikä voi tonkia ihmisten roskia syötäväksi.
Jälki oli sen verran suurta että harakka ei ole ollut asialla, eikä sellaisia jälkiä joita karhu olisi jättänyt, paras arvauksemme oli kettu. Saukon näimme kerran rannassa uimassa aivan lähellä.
Outo eläin joka sotkee roskia.
eläimettonkivat
5
189
Vastaukset
- eläimettonkivat
Tuli mieleen tuo että kettu-teoriaa voisi tukea tuokin kun olin siinä lähistöllä metsässä etsimässä ristihämähäkkejä, ei löytynyt kuin pieni, mutta löytyi harakan jäänteet, paljon höyheniä ja harakan koko ruumis oli viety, tuskin kotikissan tekosia.
- kuunnellut ja nähnyt
Kyllä mustarastaskin on koko piru kuoputtamaan.
- .......
Supikoiraa ja mäyrää ei sovi unohtaa.
- erkki kupiainen
ei myöskään naaapuria joka voi käydä dyykkaamssa !
- pena667
Supikoira mielestäni jopa todennäköisempi kuin kettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50615