Etin luotettavaa tyttöystävää, mieluiten pitkä, aika laiha, en tarkoita Anorektikkoa, vaan normaalia, mieluiten tummahiuksinen, mutta vaaleekin käy.
Vähän tietoo itestäni
olen 13, jouluna 14, mieluiten Jyväskylästä. asun jämsän alueella, olen luotettava, en petä(mua petetty, sitten jätetty kahesti) Olen sellanen että jos joku kiusaa tuttuani menen välii, ja jos rahaa ois enemmän, ostaisin tytölleni mitä hän ikinä haluaa, ja en petä Ikinä, omasta mielestä pahin asia ikinä, Harrastan Parkouria, Free-runningia ja Capoeiraa, olen 175, painan 60, liikunnallinen, pidän ulkomaalaisista musiikeista, ja puhun sujuvaa englantia. Katon paljon Smoshia ja IanH:ta sähköposti parkourflowul@gmail.com
luotettava Gf
Luotettava Bf
3
342
Vastaukset
- Luotettava Bf
Edit. Gf mieluiten jyväskylästä, ite asun jämsän alueella
- Anonyymi
Mä voin olla
- Anonyymi
165cm 14v brunette luotettava tyttö Pohjois-pohjanmaalta tääl , vastaa jos kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647