Oon siis 15v poika lahden seudulta, ja oon jo pitkään halunnu ostaa mopoauton. Nyt tein porukoitten kans sllasen diilin et jos mä saan säästettyy rahat siihen ite mopiksee, ni ne maksais vakuutukset yms. Eli nyt vinkkejä et miten mä voisin säästää n. 3000-4000€
Ja kuinkakohan kauan tommossee operaatioo menis aikaa. Mopon jos myyn ni saan n.800€ joten 2500 - 3000€ pitäis jostakin pierasta.
Säästäminen
Juusto
2
124
Vastaukset
- aeaeaeaeaaaaaaaaaaaa
no, älä ainakaan tuhlaa turhaan kannattaa käydä töissä. :D
- uhuiklhli
ja töitähän saa ku napsauttaa sormia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595