mä en oikeesti jaksa enää elää kaikki koulus puhuu musta pahaa koska menetin neitsyyteni ja sen jälkeen se poika jätti mut ja mun entinen paras kaveri on laittanu musta juorun liikkeelle että valehtelen kaikkea kaikille... saattaa kuulostaa oikeesti naurettavalta mutta se on tosi raskasta kaiken jälkeen mitä oon kokenu..... en jaksa enää .... koulus kiusataan ja puhutaan paskaa... masennus... vituttaa ku nyt se jolle menetin neitsyyen on toisen kans yhes mut rakastan sitä silti vaikka se teki mulle ihan vitun paskasti.. en oikeesti jaksa enää tätä pahaa maailmaa. en oo koskaa ennen aatellu että elämä vois olla näin vitun paskasti mut luulin joskus et oisin ollu masentunu... mut nyt oikeesti pelottaa että en jaksa enää ja oon itkeny nyt kohta kakstuntii itteni melkein kuivaks ja mietin just että oonko mää tässä vaan turhaa ja tuhlaanko aikaa elämällä ja itkemässä tässä... ja että mihin tää masennus oikeesti loppuu onko se vaan sitä mitä mietin nyttenki?:''''(((((
mä en vaan jaksa enää elääh..
6
162
Vastaukset
- joku tyttö!
hei mä ymmärrän miltä se tuntuu mutt sä voi muuttaa sun elämäsi jos ensiksi muutat ajatuksesi. ihmiset aina unohtaa mikä on tapahtunut vähitelleen. älä elää ihmisten ajatusten takia, elää sun ittellesi
- fgtsrdh
hei mä ymmärrän yon tunteen,ku kaikki puhuu paskaa...
aattele vaa et ne ei tiiä susta mitää
älä vaa tee itsemurhaa...se ei auta yhtään mitään - girl__
Älä välitä niistä jotka puhuu sinusta paskaa koska ei ne tiedä millanen oikeesti oot, se jätkä jonka kanssa olit sais turpaan antaa sellaselle se vaan halus sut sänkyyn eikä mitään muuta ehkäpä se on pelimies jonka tarkotuksena kaataa naisia sänkyyn. Voin sanoa että minustakin on puhuttu paskaa koulussa mutta en ole antanut sen häiritä mun elämää ne vaan on sellasia ihmisiä jotka haluaa loukata muita mutta oikeesti niillä saattaa olla paha ongelma.. Älä sä ainakaan tee mitään itsemurhaa sulla on elämä edessä vaikka susta puhutaan paskaa ja jätkä teki noin julmasti sun täytyy vaan mennä eteenpäin ja unohtaa noi kaikki murheet.
- en keksi nimee
"mutta se on tosi raskasta kaiken jälkeen mitä oon kokenu".
Millaisia raskaita asioita oot kokenu elämässäs?
Ois ehkä vähän helpompi auttaa... Moi!
Oot kokenut raskaita asioita ja on normaalia olla surullinen siitä. Jos tätä on jatkunut jo jonkin aikaa ja sulla on edelleen sellainen olo, ettet jaksa enää, on tärkeää saada apua tilanteeseen.
Mietit, loppuuko masennus koskaan ja jaksatko enää. Masennus on aika yleinen sairaus, josta voi parantua, mutta se on vaikeaa yksin. Jos tuntuu, ettei olo oo helpottunut siitä, kun kirjoitit ton viestin kaksi viikkoa sitten, on tärkeää, että haet apua. Kouluterveydenhoitaja tai lääkäri voi auttaa tälläisessä tilanteessa. Aluksi voi olla helpompi puhua jollekin tutummalle aikuiselle, vaikka omille vanhemmille tai opettajille, jotka voi auttaa eteenpäin. Tärkeää on se, ettet jää asian kanssa yksin.
Kannattaa katsoa myös http://www.mll.fi/nuortennetti/mielenterveys/mieli_maassa/
Voimia!
Julia
Erityisnuorisotyönohjaaja
Nettisaapasku muut kiusaa ajattele että ne on sua vahvempi,oot toki kokenut raskaita ja mieltä painavia asioita, mut kota silti vaan ottaa elämästäs kaikki irti ja älä tee ittelles mitää, se on vaa turhaa jos tekee ittellee jotain, mieti onko sun elämä sen arvosta.
Ps.tiiän tuntee ku tekis mieli tehä ittellee jotai tyhmää, mut se ei kannata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081