"Kuinka monta ihmistä James Bond on tappanut elokuvissaan?"
http://www.iltasanomat.fi/elokuvat/art-1288508433802.html
[virallisissa Bond-leffoissa] "James Bond on tappanut 352 ihmistä"
"Keskimäärin Bond on tappanut 16 ihmistä yhden leffan aikana."
Ei ne oikeesti kuolleet!
2
172
Vastaukset
- mietinpä vaan hymhym
Asiaa sivuten, millä juridisella perusteella Bondilla on "lupa tappaa", mitä tuo "licence to kill" konkreettisesti merkitsee?
Jos Bond jäisi rysän päältä kiinni murhasta niin mitä tapahtuisi, vapauttaisiko esim. Venäjän poliisi hänet koska Britannian konsulaatista informoitaisiin että sällillä on tuplanollastatus. Vai koskeeko vain esim Brittiläistä poliisia? Miten poliisi perustelisi yleisölle itse teosta tavatun murhaajan vapauttamísen?
Vai kävisikö niin että tavallinen poliisi luovuttaisi hänet maan salaiselle tai poliittiselle poliisille joka neuvottelisi esim. Britannian MI6:n kanssa ja Bond vaan vaivihkaa "katoaisi".- kuin sotilas sodassa
Luulisin että häntä ei esim. kotimaassaan asetettaisi syytteeseen murhasta (työtehtävässä) koska hänellä on "lupa tappaa". Tarvittaessa löytyisi julkisuutta varten jokin lieventävä asianhaara, kuten hätävarjelu.
Eli oikeutus tappaamiseen olisi mielestäni jokseenkin sama kuin sotilaalla on sodassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890